Pædofile mig
Fra : Bo Warming

Dato : 01-07-06 12:10

Pædofile mig

Småpiger er sgu sexede, men er du til datteren, mere end til moderen,
så sig det ikke til moderen, har jeg erfaret - uden at have kommet i
trusserne på nogen datter ved omsider at have lært af mine
(forudsigelige) eftaringer med dum ærlighed)

Skønt jævnaldrende med den tyske popvalkyrie Gitte Henning, så æggedes
jeg tidligt af "Giftes med Farmand, for farmand elsker jeg(Men hvad
vil så mor sige....)

For at leve op til lolita-smagen har jeg ofte "taget en gammel
sweather på og ladet skægget stå", og nogle mener jeg blev smidt ud af
Fremskridtspartiet af den grund

"Tag med ud og fisk" er et Gitte-råd , jeg er for hyperaktiv til at
følge - måske derfor har jeg aldrig haft held i sprøjten med de sprøde
mindreårige.

Når designer og Etisk Råd medlem Kit Louise Strand i Information
fornylig skrev "Vi vil ikke stopfodres med bare numser alle vegne" så
tilhører jeg det mandeflertal, der er uenig.

"Gentlemen foretrækker blondiner" lød min gudinde Marilyn Monroes
super-racistiske filmtiteldiamant fra 1953, men de yngste glædespiger
får man ved at gå på Thai-klinikker - hvoraf der har været tre og nu
er to på den gade hvor jeg bor, så når jeg en dag skal i bad og når
jeg en dag får kreditforeningen med på at financiere mere
friværdi-luksusliv, så står den på "bobbelbad" som de udanske
sorthårede lolitaskønheder staver det i vinduet nede ad vejen.

De gæstfri asiat-piger fra Bangkok-forstæderne sætter offergaver ud på
trappestenen ned til Bjelkes Alle fortovet, for at signalere, at den
danske kunde-mand er deres gud. Lidt symbolsk mad og drikke stilles
ofte frem med japaneragtig teceremoni-æstetik. Selvom det er massage
der sælges i lejligheden inde i opgangen, kun.

Gitte Henning er ikke aggressiv feminis og de venlige, næsten lidt for
underdanige Thai-glædespiger er det bestemt ikke, ihvertfald ikke så
mege at de mærkes.

Iøvrigt er der dyb sandhed i a pædofile udmærker sig frem for
pædagoger, ved a de kan LIDE børnene, og ikke er drevet af
penge/ideologi kun.

18-årige rejselystne Thai-teenager er vist børn udfra danske
skivebodsteoretiske børneprofessionelle statsansattes mening, men e
ikke mere barnlige end min rejselystne blonde 23 årige stud.scient søn

Hermed et bidrag til anmeldelse af en kunstart, der er så finkulturel
efter min smag, som film, litteratur og malerkunst.

FORKORT FRIT

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200N

Fra : Johnny Andersen

Dato : 01-07-06 22:11

> 18-årige rejselystne Thai-teenager er vist børn udfra danske
> skivebodsteoretiske børneprofessionelle statsansattes mening, men e ikke
> mere barnlige end min rejselystne blonde 23 årige stud.scient søn

Om din søn er stud.scient eller ikke, er totalt ligegyldigt - man kan ikke
laste ham for, at han har en psykotisk far...
Som jeg har skrevet før: Du er en klam gammel psykotisk stodder. Den dag du
ligger i graven - vil blive en festdag.

> FORKORT FRIT

Ja. Til ingenting - hvis muligt.

/Johnny