Sådan, Rusland!
Fra : Henri Gath

Dato : 30-06-06 22:53

Russerne har nu besluttet at sende dræberpatruljer ind i Irak for at finde
og eliminere de svin, der dræbte fire russere.
Sådan skal de islamister have det...de skal vide, at de ikke kan gemme sig
nogetsteds.
Håber sgu, at Spetznaz får ram på møgdyrene.

Fra : Tim

Dato : 30-06-06 23:02

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message
> [...]
> nogetsteds.
> Håber sgu, at Spetznaz får ram på møgdyrene.

Netop. De har jo det samme hyr med Tjetjenien, hvor muslimerne ligeledes
slagter løs.

Russerne kender det kun alt for godt.

Tim

Fra : Knud Larsen

Dato : 01-07-06 08:11

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message
>
> Netop. De har jo det samme hyr med Tjetjenien, hvor muslimerne ligeledes
> slagter løs.
>
> Russerne kender det kun alt for godt.

Det må man vist sige, nu har russerne efterhånden "slagtet" ca halvdelen af
befolkningen i Tjetjenien.

Fra : GB

Dato : 01-07-06 09:17

"Knud Larsen" <larsensknud@yahoo.dk> wrote in

> Det må man vist sige, nu har russerne efterhånden "slagtet" ca
> halvdelen af befolkningen i Tjetjenien.

http://en.wikipedia.org/wiki/Second_Chechen_War - boede der kun 10.000
mennesker i Chechnya inden den 2. tjetjenske krig, da?

GB

Fra : sbm@pc.dk

Dato : 01-07-06 09:49

On Sat, 1 Jul 2006 09:11:12 +0200, "Knud Larsen"
<larsensknud@yahoo.dk> wrote:

>Det må man vist sige, nu har russerne efterhånden "slagtet" ca halvdelen af
>befolkningen i Tjetjenien.

For de ovenstående i tråden er det uden betydning, de er jo "kun"
muslimer.

Regards Croc®

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 02-07-06 09:41

skrev i en meddelelse
"Knud Larsen" wrote:

> For de ovenstående i tråden er det uden betydning, de er jo "kun"
> muslimer.
>
> Regards Croc®

Som slagtede 100.000 kristne armeniere næsten på een gang.

Ruth

Fra : sbm@pc.dk

Dato : 02-07-06 13:26

On Sun, 2 Jul 2006 10:41:12 +0200, "Ruth Nielsen" <cfs29093@cybercity>
wrote:

>ligeledes

>halvdelen af

>Som slagtede 100.000 kristne armeniere næsten på een gang.

Kan du ikke lige oplyse os uvidende om hvornår og hvorhenne
tjetjenerne har slagtet 100.000 kristne armenere. Mig bekendt har
armenerne oplevet overgreb fra snart sagt alle deres naboer gennem de
sidste 3000 år, med Tyrkiets massakre på 2 mill. som det værste
eksempel, men en tjetjensk massakre på armenere kender jeg altså ikke
til.
De har måske invaderet Georgien for at komme til at begå denne
massakre? Underligt at resten af verden ikke har hørt om denne udåd.

Eller er sandheden at det du hentyder til er en eller anden massakre
begået af folk med en bestemt religiøs baggrund, gør at man kan
klandre andre uden forbindelse til denne udåd grundet deres måske
samme religiøse baggrund. Knud kunne skrive alenlange forklaringer om
begrebet "det samme" for at oplyse dig.
Jeg gider dog ikke spilde min tid på folk der bare udslynger idiotiske
påstande uden baggrundsviden, så Knud er din bedste chance.

Regards Croc®

Fra : GB

Dato : 02-07-06 19:38

sbm@pc.dk wrote in news:kodfa214df3m5kv2cqtg6j0u87ms1q6mia@4ax.com:

> Kan du ikke lige oplyse os uvidende om hvornår og hvorhenne
> tjetjenerne har slagtet 100.000 kristne armenere.

Det var de tyrkiske osmanner. Muhamedanere.

GB

Fra : sbm@pc.dk

Dato : 03-07-06 07:31

On Sun, 02 Jul 2006 18:38:13 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>Det var de tyrkiske osmanner. Muhamedanere.

Det er jeg klar over, men den kære Ruth aner ikke hvad hun skriver om.

Regards Croc®

Fra : GB

Dato : 03-07-06 08:40

sbm@pc.dk wrote in news:9beha2tqh8pm9f79cm6r24v1hgkeuel036@4ax.com:

> Det er jeg klar over, men den kære Ruth aner ikke hvad hun skriver om.

Enhver kan lave en fejl i farten - undtagen dig, selvfølgelig.

GB

Fra : Knud Larsen

Dato : 03-07-06 08:49

<sbm@pc.dk> wrote in message

Knud kunne skrive alenlange forklaringer om
> begrebet "det samme" for at oplyse dig.

Det er ikke engang et tilfælde af "det er det samme", det er langt værre når
man skal stå til regnskab for et næsten-nabofolks forbrydelser. Måske et
tilfælde af: "kunne næsten være det samme"

Fra : sbm@pc.dk

Dato : 03-07-06 21:44

On Mon, 3 Jul 2006 09:49:18 +0200, "Knud Larsen"
<larsensknud@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>man skal stå til regnskab for et næsten-nabofolks forbrydelser. Måske et
>tilfælde af: "kunne næsten være det samme"

What ever hun føler åbenbart ikke trang til at fortsætte
oplysningskampagnen.

Regards Croc®

Fra : Peter Bang

Dato : 01-07-06 14:22

Henri Gath <gath@mail.dk> skrev:
> [...]
>det...de skal vide, at de ikke kan gemme sig
>nogetsteds.
>Håber sgu, at Spetznaz får ram på møgdyrene.

Ja, det er jo optimalt når diverse detroniserede nationer
begynder at sende statsautoriserede dødspatruljer rundt i verden
for at fremme retfærden og forsøge at illudere tidligere tiders
militære og politiske formåen.

Man kunne jo ønske sig, at Putin udviste samme foretagsomhed
indenfor eksempelvis miljømæssig oprydning i de døende russiske
industrier, kampen mod mafiaens hærgen i Moder Rusland og
genrejsning af den russiske økonomi.

Men som man jo kan se i dette forum, er der jo nok mere prestige
at hente ved at spille fandango på den korte bane. Alt andet
kræver jo naturligvis også et blik for detalje og nuance. Ikke
noget vi bryder os om i dk.politik .

Fra : Henri Gath

Dato : 01-07-06 15:52

"Peter Bang (slet BG9A4)" <peterbang@BG9A4privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at hente ved at spille fandango på den korte bane. Alt andet
> kræver jo naturligvis også et blik for detalje og nuance. Ikke

Du ville hellere byde dem på kaffe og æblekage?

Fra : Allan Riise

Dato : 01-07-06 16:12

Henri Gath wrote:
> "Peter Bang (slet BG9A4)" <peterbang@BG9A4privat.dk> skrev i en
> meddelelse news:11517603870.88818104334478@dtext.news.tele.dk...

> Du ville hellere byde dem på kaffe og æblekage?

Kunne du forestille dig at der findes indtil flere muligheder imellem
drabspatruljer og kaffe/æblekage?

--
Allan Riise

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-07-06 16:22

Den 01.07.2006 kl. 17:12 skrev Allan Riise <ari06@pc.dk>:

> Kunne du forestille dig at der findes indtil flere muligheder imellem
> drabspatruljer og kaffe/æblekage?

Åh, ja
Send Allan Riise og Peter Bang ud for at forklare dem at deres opførsel
ikke er helt rigtig.

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Allan Riise

Dato : 01-07-06 16:28

Martin Larsen wrote:

> Åh, ja
> Send Allan Riise og Peter Bang ud for at forklare dem at deres
> opførsel ikke er helt rigtig.

Martin, du behøver ikke fortælle mig at *Du* ikke kan se andre muligheder
end rundbordspædagogik og drab, det kræver jo et minimum af intelligens at
kunne se længere end som så.

--
Allan Riise

Fra : Henri Gath

Dato : 01-07-06 19:40

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Kunne du forestille dig at der findes indtil flere muligheder imellem
> drabspatruljer og kaffe/æblekage?

Og hvad skulle det så være? Lad mig nu få et helt konkret svar......

Fra : Allan Riise

Dato : 01-07-06 19:44

Henri Gath wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvad skulle det så være? Lad mig nu få et helt konkret svar......

Støtte de demokratiske kræfter i Tjetjenien, stoppe de der smugler og sælge
våben til de Tjetjenske oprørere (Primært Russiske miltærpersoner), lade dem
få et selvstyre der langsomt optrappes, få styr på infrastrukturen ved
massiv hjælp til genopretning med resourcer f.eks. vejmateriel, generatorer
etc.

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 02-07-06 02:47

On Sat, 1 Jul 2006 20:43:33 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Støtte de demokratiske kræfter i Tjetjenien, stoppe de der smugler og sælge
>våben til de Tjetjenske oprørere (Primært Russiske miltærpersoner), lade dem
>få et selvstyre

hvorfor skulle de have selvstyre?

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven

Fra : Allan Riise

Dato : 02-07-06 05:56

@ wrote:

> hvorfor skulle de have selvstyre?

Tjaaee, hvorfor tror du der er en konflikt?

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 02-07-06 09:45

On Sun, 2 Jul 2006 06:55:42 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Tjaaee, hvorfor tror du der er en konflikt?

fordi der er nogen forbryderiske muhamedanere som ikke vil indordne
sig under Ruslands lovlige styre

det vil jo svare til at Nørrebro ønsker at løsrive sig fra resten af
Danmark, og hvis man ikke for lov til det, begynder at bruge mord og
terrorisme for at nå sit mål, typisk muhamedansk fremgangsmåde -
stil nogle helt urimelige krav
når kravene ikke opfyldes skrig skrål og beklagelser
samt så megen ulovlig fremfærd at regeringen er nødt til at træffe
foranstaltninger til at opretholde ro og orden,
mere skrig og skrål fra muhamedanerne som er eksperter i at lyve sig
til rollen som de forurettede, skønt de selv har hele skylden for de
tiltag der kommer for at skabe ro

og vesteuropas nyttige idioter hopper på den hver gang og støtter
disse voldelige løgnagtige muhamedanske forbrydere

Fra : Allan Riise

Dato : 01-07-06 19:48

Henri Gath wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvad skulle det så være? Lad mig nu få et helt konkret svar......

Udover hvad jeg har skrevet i anden del af tråden, undrer det så ikke I der
støtter bekrigelsen af Tjetjenerne, at det har været ved at få Rusland smidt
ud af Europarådet, fordi Putins politik er jernhandsken?

--
Allan Riise

Fra : Henri Gath

Dato : 01-07-06 19:55

> Udover hvad jeg har skrevet i anden del af tråden, undrer det så ikke I
> der støtter bekrigelsen af Tjetjenerne, at det har været ved at få Rusland
> smidt ud af Europarådet, fordi Putins politik er jernhandsken?

Muslimske fundamentalister SKAL have jernhandsken!

Fra : Allan Riise

Dato : 01-07-06 20:06

Henri Gath wrote:
> "Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Muslimske fundamentalister SKAL have jernhandsken!

Ja da, men mener du dermed at *alle* Tjetjenere er Muslimske
fundamentalister, for det ved du vel godt at de ikke er?

--
Allan Riise

Fra : hanzen

Dato : 02-07-06 07:49

> [...]
smidt
> ud af Europarådet, fordi Putins politik er jernhandsken?

Kritikken fra Europarådet tyder på russerne gør det rigtige.
Ruslands befolkning har døjet med muhamedanerproblemer længere end vi har.
Derfor ved de at det eneste middel er jernhandsken.

--
hilzen
hanzen

Fra : Allan Riise

Dato : 02-07-06 07:53

hanzen wrote:
> [...]
> Ruslands befolkning har døjet med muhamedanerproblemer længere end vi
> har. Derfor ved de at det eneste middel er jernhandsken.

Du er rigtig inde i problematikken kan jeg se af dit skriv, hva'?

Hvad har Euraparådet dog gjort siden at du mener det de mener er forkert,
det er rigtigt?

Hvad er Muhamedanerproblematik, og er alle Tjetjenere Muslimske
fundamentalister?

--
Allan Riise

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-07-06 12:06

Den 02.07.2006 kl. 08:52 skrev Allan Riise <ari06@pc.dk>:

> Hvad er Muhamedanerproblematik, og er alle Tjetjenere Muslimske
> fundamentalister?

I enhver hær er der menige og generalstab.

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Allan Riise

Dato : 02-07-06 16:22

Martin Larsen wrote:

> I enhver hær er der menige og generalstab.

Er det virkelig det bedste svar i kan mane jer op til?

--
Allan Riise

Fra : Knud Larsen

Dato : 03-07-06 08:52

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote in message

> Er det virkelig det bedste svar i kan mane jer op til?

"Der er ingenting som maner"? En ny måde at bruge ordet "mane" på, og en
kønsneutral, - ikke ringe, den almindelige går på at "mande sig op til", men
jeg vil da fremover bruge din version.

Fra : Allan Riise

Dato : 03-07-06 08:57

Knud Larsen wrote:
> [...]
> og en kønsneutral, - ikke ringe, den almindelige går på at "mande sig
> op til", men jeg vil da fremover bruge din version.

Du skal være velkommen, der er intet copyright på.

--
Allan Riise

Fra : Knud Larsen

Dato : 03-07-06 09:39

> Du skal være velkommen, der er intet copyright på.

Good !

Fra : Peter Bang

Dato : 02-07-06 19:14

Henri Gath <gath@mail.dk> skrev:

>"Peter Bang (slet BG9A4)"
><peterbang@BG9A4privat.dk> skrev i en meddelelse
>.news.tele.dk...

>Du ville hellere byde dem på kaffe og æblekage?

Med overhængende fare for at det overstiger din fatteevne, så
indbefatter hele konceptet omkring afsættelse af Sadam Huseins
styre, at det erstattes af demokratiske institutioner.
Dødspatruljer passer ikke rigtigt ind i det billede.

Samtidig er der også en reel fare for, at disse dødspatruljer
ender med at rende rundt og skamskyde diverse personager, der
ikke har andel i drabene på de fire russere. Et sådan scenarie
vil ikke bare være trist for de uskyldige, der må lade livet på
grund af Putins våde drømme om fordoms styrke, men også sætte
hele processen omkring genopbyggelse af fred og retfærdighed i
regionen tilbage.

Jeg formoder også, at det ligger væsentligt uden for din
intellektuelle rækkevidde, at der rent faktisk findes
alternativer til fremmede nationers dødspatruljer, som ikke
indbefatter kaffe og kage ... og det overlever jeg.