Landsstævne med bismag
Fra : Tim

Dato : 30-06-06 00:09

Nu er det ved at være for langt ude.

Landsstævnet blev åbnet i Haderslev, med festivitas og vores alles sang "Det
er et yndigt land". For det ER det sgu!!!

Alligevel følte nogle sig foranlediget til at drage konsekvensen af
muhamed-"krisen".

Udpluk:
Landsstævnet bygger på traditioner med faner og sange, og ingen af delene
blev svigtet. Alle sang med på "Der er et yndigt land", da stævneflaget blev
hejst. Men formanden for DGI, Søren Møller, understregede i sin åbningstale,
at fanerne udelukkende betyder stolthed over at være dansk - uden dermed at
nedgøre andre lande eller nationaliteter.

WHAT THE FUCK?

citat (Anders Fogh):
"Når vi bærer fanen ind til landsstævnet, er det ikke udtryk for indadvendt
nationalisme. Det er udtryk for, at vi står ved vores rod, historie og
kultur,"

WHAT THE FUCK!!!!!!!!!!!!?

Ja, Hr. Statsminister, men der skal denundehylemig sendes et signal om, at
de ligegyldige Muhamedtegninger ikke kan bringe vores folks pis i kog. WE DO
NOT GIVE A FUCKING SHIT!

Så sig det dog ligeud:

Vi ER aldeles ligeglade med, om en flok neandertalnationer er utilfredse med
vores demokratiske styreform. De kan rende og hoppe og råbe og skrige, lige
så meget de lyster. Vi er aldeles ligeglade. Aldeles!

Det er Ghazala Khan ikke. Hun er død! Det ved hendes mand. Han så hende dø.

"Og så så jeg vand, blandet med blod løbe ud af hendes mund. Og jeg vidste
hun var død!"

Fy for helvede!

Tim