/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Irak-invasionen var en fejltagelse!
Fra : GB


Dato : 29-06-06 23:06


- for det var sgu kun Saddam Hussein & Sønner, som kunne holde de møgsvin
af islamister nede i skidtet hvor de hører hjemme.

Jeg håber sgu ikke, at hele det geografiske bælte fra Middelhavet til
Indien ender som muhamedanske diktaturer.

Og det har jeg faktisk syntes under hele forløbet, og jeg har moret mig
meget over diverse "højrefløjs"- og "autonom"-argumenter, specielt Kims.
Hvis I lægger mærke til det, har jeg aldrig forsvaret invasionen (på den
anden side har jeg heller ikke kritiseret den).

Jeg var for nylig til grill-middag hos den tidligere økonomichef for
Mellemfolkeligt Samvirke (jeg er gammel ven af hendes mand), hvor jeg
fyrede dette argument af sidst på aftenen. Det fik værtinden til at gå i
seng...

--
Med venlig hilsen
GB

 
 
Peter Bjørn Perlsø (30-06-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 30-06-06 00:07

GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

> - for det var sgu kun Saddam Hussein & Sønner, som kunne holde de møgsvin
> af islamister nede i skidtet hvor de hører hjemme.

Ja - de er bedre til at undertrykke dem end "vi" er...

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org - antipartiet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They
want you to be worn down by taxes until you are dependent and helpless."
- James Dale Davidson, National Taxpayers Union

Peter Ole Kvint (30-06-2006)
Kommentar
Fra : Peter Ole Kvint


Dato : 30-06-06 00:08

GB wrote:
> - for det var sgu kun Saddam Hussein & Sønner, som kunne holde de møgsvin
> af islamister nede i skidtet hvor de hører hjemme.
>
> Jeg håber sgu ikke, at hele det geografiske bælte fra Middelhavet til
> Indien ender som muhamedanske diktaturer.
>
> Og det har jeg faktisk syntes under hele forløbet, og jeg har moret mig
> meget over diverse "højrefløjs"- og "autonom"-argumenter, specielt Kims.
> Hvis I lægger mærke til det, har jeg aldrig forsvaret invasionen (på den
> anden side har jeg heller ikke kritiseret den).
>
> Jeg var for nylig til grill-middag hos den tidligere økonomichef for
> Mellemfolkeligt Samvirke (jeg er gammel ven af hendes mand), hvor jeg
> fyrede dette argument af sidst på aftenen. Det fik værtinden til at gå i
> seng...
>
Nu var det ikke Saddam Hussein som holdt islamisterne nede men hans
sikkerheds styrker. Alt som kunne styre landet var samlet i partiet og
sikkerheds styrkerne, alt som var imod var jaget ud af landet. Da man
opløste partiet og sikkerheds styrkerne så var der ikke mere stat tilbage.

Translat (30-06-2006)
Kommentar
Fra : Translat


Dato : 30-06-06 01:29

GB wrote:

> - for det var sgu kun Saddam Hussein & Sønner, som kunne holde de møgsvin
> af islamister nede i skidtet hvor de hører hjemme.

Jeg er bange for, at du har ret. Der skal et sikkerhedsapparat med SS,
Gestapo og plasticmakulator til.

Nå, men der er dog nogle almindelige iraker, som er fredelige og kun
bestræber sig på at klare dagen og vejen ved ærligt arbejde for sig
og sine.

Bent


GB (30-06-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 30-06-06 11:53

"Translat" <kongaead@my-deja.com> wrote in news:1151627337.754043.217030
@b68g2000cwa.googlegroups.com:

> Nå, men der er dog nogle almindelige iraker, som er fredelige og kun
> bestræber sig på at klare dagen og vejen ved ærligt arbejde for sig
> og sine.

Ja, det er jo dem, det går ud over, desværre. Og når så endelig
koalitionsstyrkerne gør noget effektivt for at eliminere terroristerne,
står det meste af verdenspressen, samt alle socialisterne og
"humanisterne" på nakken af hinanden for at støtte - terroristerne.

--
Med venlig hilsen
GB

Martin K (30-06-2006)
Kommentar
Fra : Martin K


Dato : 30-06-06 23:18

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
news:Xns97F210A3DDCBYouremail@130.227.3.84...

> - for det var sgu kun Saddam Hussein & Sønner, som kunne holde de møgsvin
> af islamister nede i skidtet hvor de hører hjemme.
>
> Jeg håber sgu ikke, at hele det geografiske bælte fra Middelhavet til
> Indien ender som muhamedanske diktaturer.

Ifølge denne tidligere soldat var det i hvert fald ikke nogen god ide at
invadere Irak.

http://www.youtube.com/watch?v=AA_LcLzMc_Y
http://www.youtube.com/watch?v=-bU-YUekqpg

Jeg ved heller ikke, hvad jeg skal mene efterhånden. Efter 11. september var
jeg meget opsat på, at "der skulle ske noget" med den muslimske verden. Men
efter at jeg efterhånden har indset, at det er kredse i USA's regering og
militær-industrielle kompleks, der er de egentlige bagmænd til 9-11, så
rykker hele ens perspektiv sig ligesom lidt.

--
Martin K

What a bunch of garbage; liberal, democrat, conservative, republican. It's
all there to control you! Two sides of the same coin. Two management teams
bidding for control, the CEO job of Slavery, Incorporated! The truth is out
there in front of you, but they lay out this buffet of lies. I'm sick of it,
and I'm not going to take a bite out of it, do you got me?
-- Alex Jones



Alucard (30-06-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 30-06-06 23:39

On Sat, 1 Jul 2006 00:18:01 +0200, "Martin K" <sp@m.dk> wrote:

>Men
>efter at jeg efterhånden har indset, at det er kredse i USA's regering og
>militær-industrielle kompleks, der er de egentlige bagmænd til 9-11, så
>rykker hele ens perspektiv sig ligesom lidt.

Ja, verden må se anderledes ud inde fra en gummicelle.... ))

Martin K (01-07-2006)
Kommentar
Fra : Martin K


Dato : 01-07-06 01:04

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
news:jt9ba250rhptl3cf8bnbqni30mhsp62f4l@4ax.com...

> Ja, verden må se anderledes ud inde fra en gummicelle.... ))

Aluhatten står altid på spring med en dumsmart bemærkning, hver gang nogen
drister sig til at sætte spørgsmålstegn ved den officielle myte om 9-11. Men
hvornår kommer du med noget med lidt mere indhold? Du kan jo starte med at
prøve at finde nogen forklaringer på spørgsmål som:

- Hvordan kan bygninger styrte sammen med næsten samme hastighed som frit
fald, efter at der har været brand i dem i en time?
- Hvorfor havde myndighederne så travlt med at få alt bygningsaffaldet sendt
til omsmeltning, før det kunne blive undersøgt?
- Hvorfor er der fundet rester af sprængstoffet termit i de bygningdele, som
blev reddet fra omsmeltningen?
- Hvorfor er brandmænd, der har sagt, at de så og hørte bomber blevet truet
til tavshed?
- Hvorfor viser NASA's termiske satellitbilleder af Ground Zero at der er
steder, der er varmere end max-temperaturen for flybrændstof?
- Hvorfor er der brugt så få ressourcer på at efterforske 9-11? F.eks. gad
de ikke engang finde ud af, hvem der havde finansieret terroristerne, fordi
"det er uinterresant" som der står i den officielle rapport.
- Hvorfor fik mange advarsler om at lade være med at flyve eller at blive
hjemme fra arbejde i WTC 11. september 2001?
- Hvorfor kom der ingen jagerfly i luften efter at WTC var blevet ramt anden
gang?
- Hvorfor blev præsident Bush siddende i en halv time og læste historie for
nogen skolebørn efter at han havde fået at vide, at landet var under angreb?
- Hvorfor er Flight 93's vragdele spredt ud over flere kilometer, hvis det
bare styrtede ned?
- Hvorfor fik FBI-agenter ordrer fra højeste sted om at undlade at
efterforske Al Qaeda-terrorister i månederne op til 9-11?
- Hvordan kan et pas flyve ud af et fly, der eksploderer inde i en bygning,
og lande uskadt på fortorvet nedenfor?
- Hvorfor er alle de 2x4 sorte bokse beskadiget, når de er designet til at
kunne overleve flystyrt?

Og er det ikke lidt mistænkeligt, at:
- Bush og Bin Laden-familierne er nære venner?
- Bush og Bin Laden senior havde møde 11/9 2001 om morgenen?
- Bush's bror Marvin Bush var sikkerhedschef i WTC?
- Der ikke står noget om 9-11 ved Osama bin Laden på FBI's Most Wanted List?
- Pentagon og NORAD havde øvelser 11. september, der handlede om næsten det
samme scenarie, som rent faktisk skete?
- Topfolk i Bush-administrationen et år før havde skrevet en afhandling,
hvor de efterlyste et nyt Pearl Harbor?

--
Martin K

What a bunch of garbage; liberal, democrat, conservative, republican. It's
all there to control you! Two sides of the same coin. Two management teams
bidding for control, the CEO job of Slavery, Incorporated! The truth is out
there in front of you, but they lay out this buffet of lies. I'm sick of it,
and I'm not going to take a bite out of it, do you got me?
-- Alex Jones



@ (01-07-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 01-07-06 08:00

On Sat, 1 Jul 2006 02:03:32 +0200, "Martin K" <sp@m.dk> wrote:

>"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
>news:jt9ba250rhptl3cf8bnbqni30mhsp62f4l@4ax.com...
>
>> Ja, verden må se anderledes ud inde fra en gummicelle.... ))
>
>Aluhatten står altid på spring med en dumsmart bemærkning, hver gang nogen
>drister sig til at sætte spørgsmålstegn ved den officielle myte om 9-11. Men
>hvornår kommer du med noget med lidt mere indhold? Du kan jo starte med at
>prøve at finde nogen forklaringer på spørgsmål som:
>
>- Hvordan kan bygninger styrte sammen med næsten samme hastighed som frit
>fald, efter at der har været brand i dem i en time?

tyngdekraften

eller det er måske også CIA's skyld at de ikke sørgede for at få den
sat ud af kraft

>- Hvorfor havde myndighederne så travlt med at få alt bygningsaffaldet sendt
>til omsmeltning, før det kunne blive undersøgt?

ellers havde konspirationstossserne jo ikke noget at konspirere om,

det kan jo slet ikke tænkes at New York's bystyre gerne ville have
ryddet op vel?

>- Hvorfor er der fundet rester af sprængstoffet termit i de bygningdele, som
>blev reddet fra omsmeltningen?

fordi nogle konspirationstosser havde anbragt den der med det formål
at udpege USA's regering + efterretningstjenesten som de skyldige

>- Hvorfor er brandmænd, der har sagt, at de så og hørte bomber blevet truet
>til tavshed?

hvordan kan man vide hvad han har sagt hvis han er tavs?

den historie er både købt og betalt af nogle konsprationstosser som
ønsker at sætte USA's regering i et dårligt lys

>- Hvorfor viser NASA's termiske satellitbilleder af Ground Zero at der er
>steder, der er varmere end max-temperaturen for flybrændstof?

aldrig hørt om højovnseffekt

hvor har NASA tal for hvor høj temperatur der kan opnås ved at fyre
mange tusinde liter flybrændstof af inde i et højhus?

aldrig hørt om måleinstumenter der viste forkert?


>- Hvorfor er der brugt så få ressourcer på at efterforske 9-11?

påstand uden hold i noget som helst


> F.eks. gad
>de ikke engang finde ud af, hvem der havde finansieret terroristerne, fordi
>"det er uinterresant" som der står i den officielle rapport.

og?

>- Hvorfor fik mange advarsler om at lade være med at flyve eller at blive
>hjemme fra arbejde i WTC 11. september 2001?


jeg vil gerne se navne på disse mange
samt erklæringer fra dem hvor de gør rede for advarslen samt hvor den
kom fra

>- Hvorfor kom der ingen jagerfly i luften efter at WTC var blevet ramt anden
>gang?

det var der da sandelig også


>- Hvorfor blev præsident Bush siddende i en halv time og læste historie for
>nogen skolebørn efter at han havde fået at vide, at landet var under angreb?

for ikke at medvirke til at skabe panik


>- Hvorfor er Flight 93's vragdele spredt ud over flere kilometer, hvis det
>bare styrtede ned?

det gør vragdele bare

spørg enhver havarikommision

>- Hvorfor fik FBI-agenter ordrer fra højeste sted om at undlade at
>efterforske Al Qaeda-terrorister i månederne op til 9-11?

påstand uden skyggen af bevis

>- Hvordan kan et pas flyve ud af et fly, der eksploderer inde i en bygning,
>og lande uskadt på fortorvet nedenfor?

fordi hele flyet netop ikke var inde i bygningen


>- Hvorfor er alle de 2x4 sorte bokse beskadiget, når de er designet til at
>kunne overleve flystyrt?

mad in Hong Kong

>
>Og er det ikke lidt mistænkeligt, at:
>- Bush og Bin Laden-familierne er nære venner?

næ, Bin Laden familien er fra Saudi Arabien, USA køber masser af olie
der


>- Bush og Bin Laden senior havde møde 11/9 2001 om morgenen?

er det forbudt for præsidenter at mådes med folk?

>- Bush's bror Marvin Bush var sikkerhedschef i WTC?

og?

>- Der ikke står noget om 9-11 ved Osama bin Laden på FBI's Most Wanted List?

og?

han har meget andet på samvittigheden


>- Pentagon og NORAD havde øvelser 11. september, der handlede om næsten det
>samme scenarie, som rent faktisk skete?

og?

>- Topfolk i Bush-administrationen et år før havde skrevet en afhandling,
>hvor de efterlyste et nyt Pearl Harbor?

og?



--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven
/Salman Rushdie/

Alucard (01-07-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 01-07-06 08:59

On Sat, 1 Jul 2006 02:03:32 +0200, "Martin K" <sp@m.dk> wrote:

>> Ja, verden må se anderledes ud inde fra en gummicelle.... ))
>
>Aluhatten står altid på spring med en dumsmart bemærkning, hver gang nogen
>drister sig til at sætte spørgsmålstegn ved den officielle myte om 9-11.

Det er den eneste relevante kommentar når du skriver "Men efter at jeg
efterhånden har indset, at det ER kredse i USA's regering og
militær-industrielle kompleks, der er de egentlige bagmænd til 9-11"

>Men
>hvornår kommer du med noget med lidt mere indhold? Du kan jo starte med at
>prøve at finde nogen forklaringer på spørgsmål som:
>
>- Hvordan kan bygninger styrte sammen med næsten samme hastighed som frit
>fald, efter at der har været brand i dem i en time?

Bygningerne er ens i konstruktionen.....

>- Hvorfor havde myndighederne så travlt med at få alt bygningsaffaldet sendt
>til omsmeltning, før det kunne blive undersøgt?

Havde de da det....?

>- Hvorfor er der fundet rester af sprængstoffet termit i de bygningdele, som
>blev reddet fra omsmeltningen?

Det er der heller ikke...

>- Hvorfor er brandmænd, der har sagt, at de så og hørte bomber blevet truet
>til tavshed?

Er de da det....?

>- Hvorfor viser NASA's termiske satellitbilleder af Ground Zero at der er
>steder, der er varmere end max-temperaturen for flybrændstof?

Når noget styrter sammen, bliver noget af den bevægelses-energi fra
sammenstyrtningen ikke omsat til varme når sammenstyrtningen
stopper...?

Har du prøvet at slå med en hammer på et stykke metal og mærket hvor
varmt det bliver....?

>- Hvorfor er der brugt så få ressourcer på at efterforske 9-11? F.eks. gad
>de ikke engang finde ud af, hvem der havde finansieret terroristerne, fordi
>"det er uinterresant" som der står i den officielle rapport.

Hvor "få" er få....?

Og når du skriver "F.eks. GAD de ikke engang finde ud af", så kan jeg
kun grine af din ekstreme naivitet.....

>- Hvorfor fik mange advarsler om at lade være med at flyve eller at blive
>hjemme fra arbejde i WTC 11. september 2001?

Gjorde de da det....?

>- Hvorfor kom der ingen jagerfly i luften efter at WTC var blevet ramt anden
>gang?

Forvirring i US Airforce....?

>- Hvorfor blev præsident Bush siddende i en halv time og læste historie for
>nogen skolebørn efter at han havde fået at vide, at landet var under angreb?

Fordi han er for dum....?

>- Hvorfor er Flight 93's vragdele spredt ud over flere kilometer, hvis det
>bare styrtede ned?

Måske blev det skudt ned, men ingen vil indrømme det....

>- Hvorfor fik FBI-agenter ordrer fra højeste sted om at undlade at
>efterforske Al Qaeda-terrorister i månederne op til 9-11?

Gjorde de da det....?

>- Hvordan kan et pas flyve ud af et fly, der eksploderer inde i en bygning,
>og lande uskadt på fortorvet nedenfor?

Da flyet ramte tårnet fløj der utroligt meget "skrammel" ud af den
anden side af bygningen, hvorfor ikke et pas....?

>- Hvorfor er alle de 2x4 sorte bokse beskadiget, når de er designet til at
>kunne overleve flystyrt?

De kan også gå i stykker....

>Og er det ikke lidt mistænkeligt, at:
>- Bush og Bin Laden-familierne er nære venner?

Er de da det....?

>- Bush og Bin Laden senior havde møde 11/9 2001 om morgenen?

Gjorde han da det...?
Og hvis han gjorde, hvilken relevans har det...???
Det kan da godt være at Bin Laden bare var den bedste kandidat til
være den der stod bag, men det betyder da ikke at det lige pludselig
er Bush-administrationen der står bag.....

>- Bush's bror Marvin Bush var sikkerhedschef i WTC?

Og...?

>- Der ikke står noget om 9-11 ved Osama bin Laden på FBI's Most Wanted List?

Og hvad så....

>- Pentagon og NORAD havde øvelser 11. september, der handlede om næsten det
>samme scenarie, som rent faktisk skete?

Mon ikke terroristerne kendte disse planer og netop derfor valgte den
dag....?

>- Topfolk i Bush-administrationen et år før havde skrevet en afhandling,
>hvor de efterlyste et nyt Pearl Harbor?

De har da sikkert tænkt på 1000-vis af forskellige scenarier...

Alle dine mere eller mindre tåbelige påstande er jo kun "påstande"
opfundet i nogle konspirations-tossers hjerner....

Her er nogle flere tosse-teorier.... ))

http://www.911hoax.com/
http://www.serendipity.li/wot/911_a_hoax.htm

http://www.fourwinds10.com/news/08-media/A-audio-video/01-government/2004/911_In_Plane_Site.zip
(film på 104 MB)


Nu ved jeg godt at du vil kalde mig både blind og naiv, men jeg måtte
ligesom formulere mine svar på et plan hvor du kan forstå det... )

@ (01-07-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 01-07-06 07:20

On Sat, 01 Jul 2006 00:38:37 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.dk>
wrote:

>On Sat, 1 Jul 2006 00:18:01 +0200, "Martin K" <sp@m.dk> wrote:
>
>>Men
>>efter at jeg efterhånden har indset, at det er kredse i USA's regering og
>>militær-industrielle kompleks, der er de egentlige bagmænd til 9-11, så
>>rykker hele ens perspektiv sig ligesom lidt.
>
>Ja, verden må se anderledes ud inde fra en gummicelle.... ))

bare fordi man er paranoid skal man jo ikke tro at der ikke findes
sammensværgelser allevegne


--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven
/Salman Rushdie/

Alucard (01-07-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 01-07-06 09:01

On Sat, 01 Jul 2006 08:20:04 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

>>>Men
>>>efter at jeg efterhånden har indset, at det er kredse i USA's regering og
>>>militær-industrielle kompleks, der er de egentlige bagmænd til 9-11, så
>>>rykker hele ens perspektiv sig ligesom lidt.
>>
>>Ja, verden må se anderledes ud inde fra en gummicelle.... ))
>
>bare fordi man er paranoid skal man jo ikke tro at der ikke findes
>sammensværgelser allevegne

Jeg troede det hed:

"Bare fordi jeg er paranoid, så kan der godt være nogen efter
mig"...

@ (01-07-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 01-07-06 09:09

On Sat, 01 Jul 2006 10:00:50 +0200, Alucard <alucard44@hotmail.dk>
wrote:

>On Sat, 01 Jul 2006 08:20:04 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:
>
>>>>Men
>>>>efter at jeg efterhånden har indset, at det er kredse i USA's regering og
>>>>militær-industrielle kompleks, der er de egentlige bagmænd til 9-11, så
>>>>rykker hele ens perspektiv sig ligesom lidt.
>>>
>>>Ja, verden må se anderledes ud inde fra en gummicelle.... ))
>>
>>bare fordi man er paranoid skal man jo ikke tro at der ikke findes
>>sammensværgelser allevegne
>
>Jeg troede det hed:
>
>"Bare fordi jeg er paranoid, så kan der godt være nogen efter
>mig"...

bare fordi du er paranoid skal du ikke tro at vi ikke er efter dig





--
Fanatisme er den eneste viljestyrke,
som de svage og usikre kan mønstre.

Alucard (01-07-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 01-07-06 09:30

On Sat, 01 Jul 2006 10:09:20 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

>>>>>Men
>>>>>efter at jeg efterhånden har indset, at det er kredse i USA's regering og
>>>>>militær-industrielle kompleks, der er de egentlige bagmænd til 9-11, så
>>>>>rykker hele ens perspektiv sig ligesom lidt.
>>>>
>>>>Ja, verden må se anderledes ud inde fra en gummicelle.... ))
>>>
>>>bare fordi man er paranoid skal man jo ikke tro at der ikke findes
>>>sammensværgelser allevegne
>>
>>Jeg troede det hed:
>>
>>"Bare fordi jeg er paranoid, så kan der godt være nogen efter
>>mig"...
>
>bare fordi du er paranoid skal du ikke tro at vi ikke er efter dig

Tja, kært barn har mange navne....

GB (01-07-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 01-07-06 09:12

"Martin K" <sp@m.dk> wrote in
news:44a5a33a$0$15785$14726298@news.sunsite.dk:

....
> kredse i USA's regering og militær-industrielle kompleks, der er de
> egentlige bagmænd til 9-11, så rykker hele ens perspektiv sig ligesom
> lidt.

Hallo - har du forlagt din sølvpapirs-hat?

--
Med venlig hilsen
GB

Martin K (01-07-2006)
Kommentar
Fra : Martin K


Dato : 01-07-06 11:45

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
news:Xns97F367C4EC85BYouremail@130.227.3.84...

> Hallo - har du forlagt din sølvpapirs-hat?

Næh, jeg har bare taget "den røde pille".

--
Martin K

What a bunch of garbage; liberal, democrat, conservative, republican. It's
all there to control you! Two sides of the same coin. Two management teams
bidding for control, the CEO job of Slavery, Incorporated! The truth is out
there in front of you, but they lay out this buffet of lies. I'm sick of it,
and I'm not going to take a bite out of it, do you got me?
-- Alex Jones



GB (01-07-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 01-07-06 12:25

"Martin K" <sp@m.dk> wrote in news:44a652c0$0$15788$14726298
@news.sunsite.dk:

> Næh, jeg har bare taget "den røde pille".

Serenase?
http://www.netdoktor.dk/medicin/fakta/serenase.htm

Nånej - det virker jo lige modsat.


--
GB

Martin K (01-07-2006)
Kommentar
Fra : Martin K


Dato : 01-07-06 13:51

"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
news:Xns97F38872DF9DBYouremail@130.227.3.84...
> "Martin K" <sp@m.dk> wrote in news:44a652c0$0$15788$14726298
> @news.sunsite.dk:
>
> > Næh, jeg har bare taget "den røde pille".
>
> Serenase?
> http://www.netdoktor.dk/medicin/fakta/serenase.htm
>
> Nånej - det virker jo lige modsat.
>
>
> --
> GB




Martin K (01-07-2006)
Kommentar
Fra : Martin K


Dato : 01-07-06 13:55

"Martin K" <n@da.spam> wrote in message
news:44a66fcc$0$15782$14726298@news.sunsite.dk...
> "GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
> news:Xns97F38872DF9DBYouremail@130.227.3.84...
> > "Martin K" <sp@m.dk> wrote in news:44a652c0$0$15788$14726298
> > @news.sunsite.dk:
> >
> > > Næh, jeg har bare taget "den røde pille".
> >
> > Serenase?
> > http://www.netdoktor.dk/medicin/fakta/serenase.htm
> >
> > Nånej - det virker jo lige modsat.
> >
> >
> > --
> > GB
>
>
>

Det gik vist lidt for hurtigt - ignorer venligst. "Ignorance is bliss"

--
Martin K

When the people fear their government, there is tyranny; when the government
fears the people, there is liberty.
Thomas Jefferson



Martin K (01-07-2006)
Kommentar
Fra : Martin K


Dato : 01-07-06 13:53

"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
news:Xns97F38872DF9DBYouremail@130.227.3.84...

> > Næh, jeg har bare taget "den røde pille".
>
> Serenase?

Nej, den her:

http://www.arrod.co.uk/essays/matrix.php

--
Martin K

When the people fear their government, there is tyranny; when the government
fears the people, there is liberty.
Thomas Jefferson



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177515
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408625
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste