Til alle frihedsorienterede individer!
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 25-06-06 21:35

Til alle frihedsorienterede individer!

COIN (coin.dk) driver debatforummet og gruppen "Generation F (frihed)",
og der søges nu flere ligesindede individer til denne gruppe.

Hvis du er interesseret i at deltage i at gøre Danmark mere frit, så
kontakt mig på email:

spamtrap (snabel-a) macplanet.dk

Jeg vil så passere din henvendelse videre til administratoren for
forummet, så du kan få et login til gruppen. Du behøver ikke være under
30 for at deltage. ;)

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org - antipartiet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : T

Dato : 28-06-06 14:40

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> want you to be worn down by taxes until you are dependent and helpless."
> - James Dale Davidson, National Taxpayers Union

For satan da for nogle idioter der færdes her !

Fra : Frank Leegaard

Dato : 29-06-06 01:19

T wrote:
> ""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> For satan da for nogle idioter der færdes her !

Mjae.. heldigvis er folk herinde ikke repræsentative for den almindelige
vælgerskare.

--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under anonymitet
mindre vægt

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-06-06 09:56

Den 29.06.2006 kl. 02:18 skrev Frank Leegaard
<frank@FJERNESsuperbruger.dk>:

> Mjae.. heldigvis er folk herinde ikke repræsentative for den almindelige
> vælgerskare.

Trist, trist, trist.
Hvorfor foretrækker folk ikke lykke, velfærd og frihed, fremfor
rødfascistisk eller muhammedansk slaveri?
Det har meget at gøre med Erasmus Montanus eksplosionen af studerede
narrerøve fra 68 som er blevet en ny dekadent herskerklasse.

Mvh
Martin
--
Befri DK