Tvangsneuroser eller manglede evolution?
Fra : Peter Bang

Dato : 25-06-06 19:34

.... når jeg kommer forbi disse hellige haller med måneders mellemrum,
er det dejlig at se, at det stadig er de samme stolte, patriotiske,
folkedanske, klynkende, navlepillende tågehorn, der kommer med de
samme berigende og begavede indlæg om hvordan andres ondskab hæmmer
egen vækst ... igen og igen og igen og igen og igen.

Forventeligt. Det er næppe fra dk.politiks xenofobiske hjernetrust, at
man skal forvente meget andet, end en enorm mængde forvrøvlet
lænestols-filosofi og store armbevægelser, inden grillen koldstartes
og dagens tons-tunge dont med læserbrevene høvles af ... novra ...
klap jer selv skulderen. I flytter virkelig noget ... altså, udover
friværdi og havemøbler.

Nå, det var bare lige et indfald, inden jeg smutter udenlands igen.
Altså derude, hvor man dagligt bliver slået ihjel og voldtaget og
stukket ned og berøvet af muhamedanere. Jeg kommer sådan til at savne
jeres viden og indsigt om alt og alle.

Jeg glæder mig selvfølgelig enormt til at returnere og samle op på
jeres benhårde og selvopofrende kamp for gud, konge og fædreland. I er
seje og kloge. Meget endda. Jeg synes det er synd og spild, at I ikke
bliver hørt i et større forum, og at I bliver holdt nede i jeres
forsøg på at omsætte jeres mange gennemanyserede teorier til praksis.
Men det kræver jo nok, at hvilepulsen og morgenbajerne opgives i
længere perioder. Gæve frihedskæmpere ... hov, der er fodbold ...

Ka' I ha' det ynkeligt.

Og husk: DET ER MUHAMEDANERNES OG SKATTETRYKKETS SKYYYYYYYYYLD. (Det
sidste må gerne flæbes højt og uendeligt ... og klynkende ... altså,
business as usual .... ynk)

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 25-06-06 19:55

"Peter Bang (slet OA95D)" <peterbang@OA95Dprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og husk: DET ER MUHAMEDANERNES OG SKATTETRYKKETS SKYYYYYYYYYLD. (Det
> sidste må gerne flæbes højt og uendeligt ... og klynkende ... altså,

Jeg mener at det er på tide at du indtagere din daglige tube solution.

Mvh Kurt
--
Så kan det ikke undre at han har fået kniven.
Dhimmi Wilstrup

Fra : @

Dato : 25-06-06 20:01

On 25 Jun 2006 18:34:06 GMT, Peter Bang <peterbang@OA95Dprivat.dk>
(slet OA95D) wrote:

>klynkende,
>navlepillende
>tågehorn
>xenofobiske hjernetrust
>en enorm mængde forvrøvlet lænestols-filosofi

skynd dig træd lige et stort skridt tilbage

før du vælter rundt i alt dit eget bræk

--
Jeg tror, at vi burde læse den slags bøger, som sårer og gennemborer os.
En bog bør være hakken til vores indre frosne sø.

Fra : Henri Gath

Dato : 25-06-06 20:03

"Peter Bang (slet OA95D)" <peterbang@OA95Dprivat.dk> skrev i en meddelelse
et indlæg der hører under distriktspsykiatrien....

Fra : Ralph

Dato : 25-06-06 21:49

> [...]
> er det dejlig at se, at det stadig er de samme stolte, patriotiske,
> folkedanske, klynkende, navlepillende tågehorn, der kommer med de

FNIS

--
Klap dig selv på skulderen
Ralph

Fra : Martin Andersen

Dato : 26-06-06 03:00

Peter Bang (slet OA95D) wrote:
> [hans post]
der er længere mellem guldkornene, men det er da rart med en post der kan få en
til at smile (selvom man læser dk.politik) :)

Fra : Peter Bang

Dato : 26-06-06 10:29

.... Wauw ... Gath, Kurt og @ i samme tråd ... og et par andre
fladjern ...

Med lidt organisatorisk snilde kunne det blive en produktiv
sommer for dk.politiks sande orakler. Mange bække små gør en
stor å ... eller ... summen af tarmudposninger må da kunne danne
bare én hæmoride, der bliver lagt mærke til.

og Henri: det kan sikkert ordnes sådan, at ordet repatriering
indgår jævnligt i jeres samlede hårdtslående manifest, så også
du føler at have bidraget. Det er så vigtigt, at alle føler sig
som en del af processen.

.... novra ...

Fra : Henri Gath

Dato : 26-06-06 18:57

"Peter Bang (slet 5TUCM)" <peterbang@5TUCMprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> indgår jævnligt i jeres samlede hårdtslående manifest, så også
> du føler at have bidraget. Det er så vigtigt, at alle føler sig

Ja, repatriering er hvad der skal til...

Fra : Peter Bang

Dato : 28-06-06 11:09

Henri Gath <gath@mail.dk> skrev:

>"Peter Bang (slet 5TUCM)"
><peterbang@5TUCMprivat.dk> skrev i en meddelelse
>t.news.tele.dk...

>Ja, repatriering er hvad der skal til...

Visionært. Flot.

Fra : @

Dato : 28-06-06 15:11

On 28 Jun 2006 10:09:29 GMT, Peter Bang <peterbang@ES9IIprivat.dk>
(slet ES9II) wrote:

som sædvanlig ikke noget konstruktivt, blot nedladende bemærkininger

der er jo enkelte som ikke selv kan bidrage, men blot kan svine andre
till,
det bliver de ike selv bedre af

man fristes til at sige

it takes a pig to know one

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven

Fra : Peter Bang

Dato : 28-06-06 16:59

@ <1@invalid.net> skrev:
> [...]
bemærkininger

>der er jo enkelte som ikke selv kan bidrage, men blot kan svine

Ok. Hvis du relaterer bedre når vi benytter billeder af dyr, så
fint med mig. Jeg er meget fleksibel, når det kommer til
perception.

.... nå, men jeg formoder at din kommentar her repræsenterer dine
egne evner udi konstruktiv debat. Jeg forstår hvorfor der er
langt mellem snapsene.

Undskyld ... var lige ved at glemme det: oink, oink!