Skattelettelser? Dream on...
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 24-06-06 23:22

fra http://skattetryk.dk/

***

-Skattelettelser i toppen af indkomstskalaen er totalt udelukket, siger
Dansk Folkeparti klart til regeringen. Uroen om skatte-politikken er nu
total i den borgerlige lejr. K kræver lettelser i toppen. V vil endnu
ikke melde ud. Dansk Folkeparti kræver lettelser til de svageste,
skriver Information.
DF's skatteordfører Mikkel Dencker siger, at K er i "drømmeland", når
det vil sænke skatten for de rigeste. -Hvis der skal ske
skattelettelser, skal de bruges i bunden af indkomstskalaen. Det skal i
hvert fald ikke være folk, der betaler topskat, der skal have
skattelettelser, siger Mikkel Dencker.
Åndsfyrsten, Q8-tankpasseren og indehaveren af 2 uafsluttede småstudier
Mikkel Dencker, er i sandhed værdig som skattepolitisk ordfører for
Dansk Folkeparti. Han er som taget ud af DF's mest populære støbeform.
En halvstuderet røver med ambitioner LLAANNGGGTT over sine evner. En af
krævementalitetens nye herremænd, og ridder af "noget for ingenting". En
ynkeligt resultat af velfærdsdanmark. En mutant af xenofobi, megalomani,
og kleptomani.
http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2006/06/24/043220.htm

***

Ja, DF kan man ikke forvente skattelettelser af betydning fra når de
ikke engang vil anerkende at mellemskatten og topskatten kun andrager
sølle 4 % af skatteprovenuet.

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org - antipartiet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Kim2000

Dato : 24-06-06 23:44

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ja, DF kan man ikke forvente skattelettelser af betydning fra når de
> ikke engang vil anerkende at mellemskatten og topskatten kun andrager

Det er fuldstændig ligegyldigt om det er 1% , 4% eller 50%. Det handler om
at DF har den holdning at skattelettelser skal starte fra bunden. Det er jo
ren og skær en holdning eller ideologi om man vil. Det er der intet
mærkværdigt i et parti har.

mvh
Kim

Fra : Johnny Andersen

Dato : 25-06-06 00:14

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at DF har den holdning at skattelettelser skal starte fra bunden. Det er
> jo ren og skær en holdning eller ideologi om man vil. Det er der intet

Held og lykke med at forklare lille Peter det

Manden (drengen) er total faktaresistent.

/Johnny

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-06-06 01:54

Johnny Andersen wrote:
> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> Held og lykke med at forklare lille Peter det
>
> Manden (drengen) er total faktaresistent.

Ikke fuldstændigt. Efter at han havde fået den glimrende ide i dk.forbruger
at kopiere pantmærker fra danske dåser og sætte dem over på sine
amerikanske, lykkedes det efter cirka 30 stort set enslydende indlæg at
overbevise manden om at hvad han var i færd med var ret strafbart.

Manden synes tilsyneladende at han gjorde systemet en tjeneste ved ikke at
smide sine dåser i skralderen.

Den lille detalje med bedrageriet så han stort på.

På den måde er drengen så herligt , hvad man kunne kalde "alternativt
begavet .."
--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under anonymitet
mindre vægt

Fra : Basil

Dato : 25-06-06 08:10

Frank Leegaard formulerede søndag:

> På den måde er drengen så herligt , hvad man kunne kalde "alternativt begavet
> .."

Det er også min opfattelse af ham, normalt ignorerer jeg hans indlæg,
de er ofte for langt ude til at stamme fra virkelighed.
Kai

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-06-06 11:38

Basil wrote:
> Frank Leegaard formulerede søndag:

> Det er også min opfattelse af ham, normalt ignorerer jeg hans indlæg,
> de er ofte for langt ude til at stamme fra virkelighed.

Manden har så også en psykotisk skrivekløe a la Bo Warming. Den stritter
ligesom Bo?s i alle tænkelige retninger.

Hans største problem er dog at han ikke gider debatten. Kommer nogen med
relevant modspil, skal de straks i hans kill-filter.

Fra : Basil

Dato : 25-06-06 17:44

Frank Leegaard udtrykte præcist:

> [...]
>
> Hans største problem er dog at han ikke gider debatten. Kommer nogen med
> relevant modspil, skal de straks i hans kill-filter.

Lagde du mærke til at han ignorerede denne tråd, og tæsker videre i
nogen nye tråde
Kai

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 25-06-06 18:18

Basil <Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote:

> Frank Leegaard udtrykte præcist:

> Lagde du mærke til at han ignorerede denne tråd, og tæsker videre i
> nogen nye tråde
> Kai

En kort bemærkning:

Hvis jeg ikke gad debatten ville jeg ikke være i forummet i første
omgang.

Og til andre der læser med, inklusive den barnagtige Frank Leegaard, så
skal det bemærkes at nedladende ytringer en masse ikke er "relevant
modspil". Det er irrelevant mudderkastning, og det er mit liv sku for
kort til at spilde tid på. Af samme grund er FL (og andre ligesindede)
nu i mit killfilter i de næste mange måneder. Så kan man jo håbe at han
selv er frisk på debat minus barnligheder når den tid er omme.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-06-06 19:02

"Peter Bjørn Perlsø" wrote:

> [...]
> nu i mit killfilter i de næste mange måneder. Så kan man jo håbe at
> han selv er frisk på debat minus barnligheder når den tid er omme.

Jeg ved så ikke lige hvem der er barnagtig her. Du starter en tråd med hvem
folk synes der skal brænde som heks på Skt. Hans bålet. Da en foreslår dig
selv, smider du ham fluks i killfile.

Hvis ikke det er barnagtig optræden, ved jeg ikke lige.

Man må forvente opposition til det man skriver. Kan og tør man ikke det, må
man undlade at skrive.

Når man ageren den som spammer herinde, må man forvente meget modspil. Når
man så samtidigt har synspunkter som kun promiller af den danske befolkning
har, må man forvente modspil.

Magter man ikke det modspil men stiller alligevel op, og putter oppositionen
i sit killfilter - så giver man den som tøsedreng med fuld musik.

Fra : Basil

Dato : 25-06-06 19:08

Frank Leegaard har bragt dette til os:

> [...]
>
> Magter man ikke det modspil men stiller alligevel op, og putter oppositionen
> i sit killfilter - så giver man den som tøsedreng med fuld musik.

Jeg laver lige en forward på denne, i tilfælde af at FL skulle være i
et killfilter
Kai

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-06-06 19:38

Basil wrote:
> Frank Leegaard har bragt dette til os:

> Jeg laver lige en forward på denne, i tilfælde af at FL skulle være i
> et killfilter

Jow jow .. den er god nok - jeg er røget i Perlehønens filter.

Manden magter jo ikke at kæmpe med åben pande .. Staklen er nødt til at
bruge killfile for at bilde sig selv ind at hans meninger er uimodsagte.

Stakkel - Stakkel .. What more is there to say?

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 25-06-06 19:47

> [...]

> Frank Leegaard har bragt dette til os:

> Jeg laver lige en forward på denne, i tilfælde af at FL skulle være i

Hvis du skal blive talerør for FL's gylle, kan det jo være at du også
skal en tur i filteret...?

Fra : Basil

Dato : 25-06-06 19:51

Peter Bjørn Perlsø frembragte:

> Hvis du skal blive talerør for FL's gylle, kan det jo være at du også
> skal en tur i filteret...?

Avs, aldrig har jeg været så skræmt
Kai

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 25-06-06 20:05

> Avs, aldrig har jeg været så skræmt
> Kai

Er det et ja?

Fra : Basil

Dato : 25-06-06 20:11

Peter Bjørn Perlsø forklarede:

> Er det et ja?

Jeg er bedøvende ligeglad
(Du er sgu mindre intelligent end jeg troede)
Kai

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-06-06 20:46

Basil wrote:
> Peter Bjørn Perlsø forklarede:

> Jeg er bedøvende ligeglad
> (Du er sgu mindre intelligent end jeg troede)

og manden kalder andre barnagtige - det er da nærmere et adelsmærke at være
i Perlehønens filter ,,

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 25-06-06 20:23

Basil <Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote:

> Peter Bjørn Perlsø forklarede:

> Jeg er bedøvende ligeglad
> (Du er sgu mindre intelligent end jeg troede)
> Kai

Farvel så.

*vinker*

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-06-06 23:13

"Peter Bjørn Perlsø" wrote:

> Farvel så.
>
> *vinker*

Åh nej .. *Trygle* ,,, vil du ikke godt fjerne os fra dit killfilter ..

Fra : GB

Dato : 26-06-06 08:52

"Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in news:449f0a8e$0
$90485$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Åh nej .. *Trygle* ,,, vil du ikke godt fjerne os fra dit killfilter ..

*plonk*

GB

Fra : Allan Riise

Dato : 26-06-06 09:15

GB wrote:
> "Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in
> news:449f0a8e$0 $90485$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> *plonk*

The Master of the Killfile strikes again....

ZZAAPPPP

--
Allan Riise