TerrorStorm - hvem stod bag terrorangrebet~
Fra : Martin K

Dato : 24-06-06 18:28

Så kom Alex Jones' nye dokumentarfilm "TerrorStorm" på gaden, og den er som
sædvanligt tilgængelig til gratis afbenyttelse på nettet:

http://video.google.com/videoplay?docid=-5948263607579389947

Denne gang fokuserer han bl.a. på terrorbomberne i London 7/7 2005, hvor
meget tyder på, at den britiske efterretningstjeneste MI5 i virkeligheden
stod bag.

Selv alle dem, der blankt afviser, at regeringer nogensinde kunne finde på
at gøre noget forkert mod deres befolkninger, og som ikke har noget problem
med at afgive deres frihedsrettigheder til fordel for terrorsikkerhed,
skulle gøre sig selv en tjeneste og se denne film. Eller hvis man ikke gider
bruge de små to timer det tager kan man kan også vente til den er
downloadet, og så bare bruge et par minutter på at browse tilfældigt rundt,
lidt ligesom når man skimmer en tekst. Om ikke andet for at få et anderledes
perspektiv på den virkelighed vi lever i, end vi er vant til fra
mainstream-medierne. Det er vel trods alt meget sundt.

--
Martin K

When the people fear their government, there is tyranny; when the government
fears the people, there is liberty.
Thomas Jefferson

Fra : Jesper

Dato : 24-06-06 19:04

Martin K <n@da.spam> wrote:

> [...]
> perspektiv på den virkelighed vi lever i, end vi er vant til fra
> mainstream-medierne. Det er vel trods alt meget sundt.

Jeg betragter den slags parania-konspirationsås som kvalificeret
tidsspilde.

Du skulle have set den konspiracy-spoof DR2 viste, hvor man forsøgte at
overbevise seeren om, at fodbolds VM '58 slet ikke blev afholdt i
Sverige, men derimod i Los Angeles USA.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Martin K

Dato : 24-06-06 20:38

> Jeg betragter den slags parania-konspirationsås som kvalificeret
> tidsspilde.

Kender det godt. Jeg skulle også over den barriere først.

> Du skulle have set den konspiracy-spoof DR2 viste, hvor man forsøgte at
> overbevise seeren om, at fodbolds VM '58 slet ikke blev afholdt i
> Sverige, men derimod i Los Angeles USA.

Du gider altså godt se noget om helt fjollede konspirationsteorier, men hvis
det bliver mere alvorligt er det spild af tid?

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 25-06-06 14:54

Martin K <n@da.spam> wrote:

> Kender det godt. Jeg skulle også over den barriere først.

Samme her. Det er dog ikek ensbetydende med at jeg ukritisk æder alt
hvad der bliver fortalt.

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org - antipartiet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Martin K

Dato : 25-06-06 16:11

"Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message

> Samme her. Det er dog ikek ensbetydende med at jeg ukritisk æder alt
> hvad der bliver fortalt.

Det gør jeg selvfølgelig heller ikke. Jeg er stadig ligeså kritisk som jeg
altid har været. Balancen mellem hvem jeg finder mest troværdig er bare
tippet.

Fra : Alucard

Dato : 25-06-06 08:01

On Sat, 24 Jun 2006 19:27:45 +0200, "Martin K" <n@da.spam> wrote:

> [...]
>perspektiv på den virkelighed vi lever i, end vi er vant til fra
>mainstream-medierne. Det er vel trods alt meget sundt.

Nu har jeg haft tid til at downloade og se filmen....

Det er bare en samling af halve sandheder og hele løgne....

Mange steder modbeviser han jo sig selv, når han f.eks. siger "det er
bevist at ..........." og bagefter ser vi så henvisninger til hans
egne folk eller andre der siger "jeg TROR at det er............."

At nogen overhovedet kan tage den mand seriøst, er mig en gåde...

Fra : Martin K

Dato : 25-06-06 14:46

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> wrote in message

> [...]
> bevist at ..........." og bagefter ser vi så henvisninger til hans
> egne folk eller andre der siger "jeg TROR at det er............."

Jeg er enig i, at han godt kan have en tendens til at blive lidt for ivrig,
og tale om at ting er bevist, selvom der måske kun er indicier. Det er en
uheldig egenskab at have, hvis man gerne vil overbevise folk om, at man har
ret.

Men omvendt har jeg også undersøgt mange af de ting, han påstår, og de har
for det meste vist sig at holde stik. Det meste af det er også dokumenteret
med nyhedshistorier fra mainstream-medier, udtalelser fra tidligere ansatte
i bl.a. efterretningstjenester, osv., så jeg har lidt svært ved bare at
affeje det hele som løgn.

> At nogen overhovedet kan tage den mand seriøst, er mig en gåde...

Han forudsagde trods alt 9/11 et par måneder før det skete:
http://www.youtube.com/watch?v=UGtOFudmHG8

Vi må ikke håbe, at han også får ret i sine nuværende bange anelser om, at
eliten pønser på et terrorangreb med atombomber, så de har en undskyldning
for tage alle amerikanernes frihedsrettigheder væk og indføre militær
undtagelsestilstand i USA. Politi og sikkerhedsstyrker har fået besked på,
at de skal være klar til undtagelsestilstand til oktober i år, så det bliver
"spændende" at se, hvad der er i vente der.

Fra : Alucard

Dato : 25-06-06 15:45

On Sun, 25 Jun 2006 15:46:23 +0200, "Martin K" <n@da.spam> wrote:

> [...]
>uheldig egenskab at have, hvis man gerne vil overbevise folk om, at man har

Det er generelt dumt at lyve når man påstår at sige sandheden....

> [...]
>i bl.a. efterretningstjenester, osv., så jeg har lidt svært ved bare at

De 10% der er sandt er ikke noget væsentligt...

>Han forudsagde trods alt 9/11 et par måneder før det skete:
>http://www.youtube.com/watch?v=UGtOFudmHG8

Han forudsagde da ikke en skid..... Det eneste han plaprer løn om er,
at HVIS der kommer terrorangreb så ER det regeringen der står bag....

Han kan hverken bevise endsige sandsynliggøre at han har ret i noget
som helst.....

Hans såkaldte logik er at hvis han, før et terrorangreb, siger at det
er regeringen der står bag terror, så er det bevist at han har ret,
når der rent faktisk ER sket et terrorangreb.....

Manden er jo totalt latterlig at høre på.....

> [...]
>eliten pønser på et terrorangreb med atombomber, så de har en undskyldning
>for tage alle amerikanernes frihedsrettigheder væk og indføre militær

Hvis du tror på den teori, så burde du opsøge en psykiater.... ))

>Politi og sikkerhedsstyrker har fået besked på,
>at de skal være klar til undtagelsestilstand til oktober i år, så det bliver
>"spændende" at se, hvad der er i vente der.

Det er ligesom Jehovas Vidner.....

Jorden går under i morgen..... eller i næste uge.... eller næste
måned.... eller måske til næste år.... elller............... ))))

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 25-06-06 22:22

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse news:tg7t92llboil9l1fnrlmfa8hpqcnnlscv6@4ax.com...

> Det er ligesom Jehovas Vidner.....
>
> Jorden går under i morgen..... eller i næste uge.... eller næste
> måned.... eller måske til næste år.... elller............... ))))

Uanset hvad, så vil du vel ikke benægte at de næste 10 år bliver de
mest "interressante" i menneskehedens nyere historie. ?

Jeg vil påstå at vi er meget tæt på at være i samme situation som i sommeren 1939.

Det er et syret tidspunkt at være tilstede her på planeten,,,
noget som disse 3 personer ikke længere er, fik i dem med på vejen,,,

http://video.google.com/videoplay?docid=-9099518540388900478
http://video.google.com/videoplay?docid=-829340602326168198&q=Welcome+To+The+Evolution
http://video.google.com/videoplay?docid=2843382394232049645

Jan Rasmussen
It's Just A Ride,,,

Fra : Alucard

Dato : 25-06-06 22:37

On Sun, 25 Jun 2006 23:22:25 +0200, "Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote:

>Uanset hvad, så vil du vel ikke benægte at de næste 10 år bliver de
>mest "interressante" i menneskehedens nyere historie. ?

Hvor skulle jeg dog vide det fra....??? )

Du ved godt at det er svært at spå, specielt om fremtiden... ))

>Jeg vil påstå at vi er meget tæt på at være i samme situation som i sommeren 1939.

Og jeg vil påstå at du er en konspirations-tosse.... )

>Det er et syret tidspunkt at være tilstede her på planeten,,,

Så skær dog ned på dit narko-forbrug....

>noget som disse 3 personer ikke længere er, fik i dem med på vejen,,,

> [...]

Helt ærligt.....

Der findes en VIRKELIG verden uden for http://video.google.com )

Jeg gider sgu ikke downloade alt dit konspirations-tosse-lort når jeg
kun har en 256 kbit forbindelse.....

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 26-06-06 11:52

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse news:920u9210mmbgpuc2rp5v13m1av4ubk7mgt@4ax.com...

> Jeg gider sgu ikke downloade alt dit konspirations-tosse-lort når jeg
> kun har en 256 kbit forbindelse.....

Mhm,, det var en lillle en du har,

Så må du nøjes med at kigge på dette billede http://home19.inet.tele.dk/fs2002/matrix/H_R_Giger_Illuminatus2.jpg
i mens du lytter til http://home19.inet.tele.dk/fs2002/McKenna1.wma )

Jan Rasmussen

Fra : Alucard

Dato : 26-06-06 15:08

On Mon, 26 Jun 2006 12:51:58 +0200, "Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote:

>Mhm,, det var en lillle en du har,

Jeg får den opgraderet til 1Mbps i denne uge...

>Så må du nøjes med at kigge på dette billede http://home19.inet.tele.dk/fs2002/matrix/H_R_Giger_Illuminatus2.jpg

?????

>i mens du lytter til http://home19.inet.tele.dk/fs2002/McKenna1.wma )

Han lyder som en tosset TV-prædikant, der har et stort forbrug af
narkotiske stoffer.... ))

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 26-06-06 15:54

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse news:9bqv929qearkljrmhchc5sih2fsaml7qpv@4ax.com...

> Jeg får den opgraderet til 1Mbps i denne uge...

Tillykke , så er vi jo lige store ,,, hvor stort

> Han lyder som en tosset TV-prædikant, der har et stort forbrug af
> narkotiske stoffer.... ))

Så så, respekt om de døde, men du er ikke helt ved siden af
http://en.wikipedia.org/wiki/Terence_McKenna

Terrence McKenna - Audio Archives
http://mckenna.psychedelic-library.org/

Jan Rasmussen

Fra : Martin K

Dato : 26-06-06 00:25

"Jan Rasmussen" <1@2.3> skrev i en meddelelse

> "Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> Uanset hvad, så vil du vel ikke benægte at de næste 10 år bliver de
> mest "interressante" i menneskehedens nyere historie. ?

Det er svært at spå, men jeg synes også, det tegner til det. Jeg tror ikke,
jorden er gået under om 10 år, men jeg kunne godt forestille mig noget med,
at USA bruger atomvåben i Iran, og at det herefter skal se ud som om, at det
udløser et atomart modangreb på USA, af nogen terrorister, som lige nåede at
få nogen atomvåben af Iran før de blev destrueret. Eller måske bliver
"terroristerne" "fanget" i sidste øjeblik, og så kan det alligevel bruges
som undskyldning for at indføre militær undtagelsestilstand.

Jeg vil i hvert fald være overrasket, hvis der ikke er mindst en event på
niveau med 9/11 eller større inden for de næste 10 år, og hvis den ikke er
blevet brugt som undskyldning for en massiv forøgelse af overvågning,
reducering af borgernes frihedsrettigheder og forøgelse af
hemmelighedskræmmeri og magtfuldkommenhed fra magthaverne i det meste af den
vestlige verden.

Det, der kunne bremse denne udvikling var, hvis folk vågnede op, og indså at
de er blevet spist af med løgn efter løgn om 9/11, hvilket der heldigvis er
en tendens til lige nu.

--
Martin K

What a bunch of garbage; liberal, democrat, conservative, republican. It's
all there to control you! Two sides of the same coin. Two management teams
bidding for control, the CEO job of Slavery, Incorporated! The truth is out
there in front of you, but they lay out this buffet of lies. I'm sick of it,
and I'm not going to take a bite out of it, do you got me?

Fra : Alucard

Dato : 26-06-06 08:11

On Mon, 26 Jun 2006 01:24:49 +0200, "Martin K" <sp@m.dk> wrote:

> [...]
>"terroristerne" "fanget" i sidste øjeblik, og så kan det alligevel bruges
>som undskyldning for at indføre militær undtagelsestilstand.

Du ser for mange SciFi-film...

> [...]
>reducering af borgernes frihedsrettigheder og forøgelse af
>hemmelighedskræmmeri og magtfuldkommenhed fra magthaverne i det meste af den

Når du skriver "brugt som undskyldning", må du jo mene at magthaverne
står bag, eller hvad....?

>Det, der kunne bremse denne udvikling var, hvis folk vågnede op, og indså at
>de er blevet spist af med løgn efter løgn om 9/11, hvilket der heldigvis er
>en tendens til lige nu.

At der er nogle små-"løgne" hist og pist er da muligt, men derfra og
til at CIA (magthaverne) skulle være bagmændene, skal man da være syg
i hovedet for at påstå.....

Fra : Martin K

Dato : 26-06-06 16:48

> Når du skriver "brugt som undskyldning", må du jo mene at magthaverne
> står bag, eller hvad....?

Det vil i hvert fald være dem, der vil få noget ud af det. Når man skal
opklare en forbrydelse er det altid en meget god metode til at finde
mistænkte ved at spørge, hvem der har et motiv.

Magthaverne vil i sagens natur gerne have så meget magt som muligt, men folk
vil ikke uden videre finde sig i, at magten bliver taget fra dem. Hvis der
er en begivenhed, der kan bruges som undskyldning for at overføre mere magt
fra folket til magthaverne går det hele meget lettere.

Men det behøver selvfølgelig ikke at være magthaverne, der står bag en
fremtidig terrorhandling. Det kan jeg i sagens natur ikke vide. Men det er
mere sikkert, at uanset hvad, vil de bruge det som undskyldning for at
forøge deres magt.

> At der er nogle små-"løgne" hist og pist er da muligt, men derfra og
> til at CIA (magthaverne) skulle være bagmændene, skal man da være syg
> i hovedet for at påstå.....

Har du ikke flere argumenter tilbage end at påstå sygdom i hovedet på dem
der ikke deler din opfattelse?

Fra : Alucard

Dato : 26-06-06 17:24

On Mon, 26 Jun 2006 17:48:24 +0200, "Martin K" <n@da.spam> wrote:

>Har du ikke flere argumenter tilbage end at påstå sygdom i hovedet på dem
>der ikke deler din opfattelse?

Mener DU da at CIA står bag 9/11...???

Det ville da være det tåbeligste de overhovedet kunne gøre, da det
110% sikkert vil blive afsløret.....

Fra : Martin K

Dato : 27-06-06 11:55

> Mener DU da at CIA står bag 9/11...???

Hvem der præcist er involveret skal jeg ikke gøre mig klog på.

Jeg kan bare konstatere, at den officielle historie ikke holder. Så må man
kigge på det med friske øjne, og spørge om, hvem der havde motiv og mulighed
for at være gerningsmænd. Det havde højtstående kredse i USA's
administration. De havde endda åbent erklæret, at en ny Pearl
Harbor-lignende begivenhed ville være rigtig godt. Man må også kigge på,
hvem der har opført sig mistænkeligt, og det har myndighederne på mange
måder, f.eks. ved at fjerne bevismaterialet fra gerningsstedet før det kunne
blive undersøgt.

> Det ville da være det tåbeligste de overhovedet kunne gøre, da det
> 110% sikkert vil blive afsløret.....

Måske er de sluppet afsted med så meget igennem tiden, at de ikke anså det
for særligt sandsynligt. Der er jo heller ikke rigtigt nogen kontrol med,
hvad de går og foretager sig.

Fra : Thomas Krogh

Dato : 29-06-06 21:56

"Martin K" <n@da.spam> wrote in message

(...)

> Hvem der præcist er involveret skal jeg ikke gøre mig klog på.
>
> Jeg kan bare konstatere, at den officielle historie ikke holder.

Kunne du præcisere hvad der ikke holder? Ingen links til alenlange
videoklips, blot et par enkle punkter, tak.

mvh

Thomas Krogh

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 26-06-06 09:31

"Martin K" <sp@m.dk> skrev i en meddelelse news:449f1ac9$0$15794$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> "terroristerne" "fanget" i sidste øjeblik, og så kan det alligevel bruges som undskyldning for at indføre militær

Men hvad er det Alex Jones ikke fortæller,
hvorfor er 'eliten' så opsat på en overgang til en undtagelsestilstand,
hvad er det der er på vej?,
http://video.google.com/videoplay?docid=-6501543314457755918&q=end+of+suburbia

http://www.lifeaftertheoilcrash.net/
Civilization as we know it is coming to an end soon.
This is not the wacky proclamation of a doomsday cult,
apocalypse bible prophecy sect, or conspiracy theory society.
Rather, it is the scientific conclusion of the best paid, most widely-respected geologists,
physicists, and investment bankers in the world. These are rational, professional,
conservative individuals who are absolutely terrified by a phenomenon known
as global "Peak Oil."

Jan Rasmussen

Fra : Alucard

Dato : 26-06-06 15:09

On Mon, 26 Jun 2006 10:30:55 +0200, "Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote:

>Men hvad er det Alex Jones IKKE fortæller,

Sandheden måske.....? ))

Fra : Martin K

Dato : 26-06-06 16:25

"Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote in message

> [...]
professional,
> conservative individuals who are absolutely terrified by a phenomenon

Så vidt jeg har hørt mener han, at "Peak Oil" er et begreb, olieindustrien
har startet, for at bilde os ind at der er knaphed på olie, så de har en
undskyldning for at skrue prisen i vejret.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 26-06-06 17:12

"Martin K" <n@da.spam> skrev i en meddelelse news:449ffc39$0$15785$14726298@news.sunsite.dk...

> Så vidt jeg har hørt mener han, at "Peak Oil" er et begreb, olieindustrien
> har startet, for at bilde os ind at der er knaphed på olie, så de har en
> undskyldning for at skrue prisen i vejret.

Præsis, tror du på det?

Jeg gør ikke, kigger man på dette chart,
http://www.exitmundi.nl/oilproblem_2004Scenariovan_deaspoassociation_for_the_study_of_peak_oil.jpg

Så kan man se at usa's olie udvinding er dalet til under haldelen siden 1971,
det er næppe følgerne af en konspiration men geologi.

Kigger man ellers generelt på dette chart, så ligner fremtiden én lang røvtur.
og yderliger bekymrende når man tænker på, at forbruget er stærkt stigende,
den økonomiske verdens orden afhænnighed, af konstant vægst i energi forbruget osv.

Sovjetunionens fald. ligger i dette dokument fra 1977.
http://www.foia.cia.gov søg efter ER 77-10147
(THE IMPENDING SOVIET OIL CRISIS )

Jeg har ikke hørt Alex Jones snakke seriøst om Peak Oil.

Skulle man lede efter en konspiration fra elitens side, så er det
højst at fremskynde processen med et par år.

Næ, på Peak oil området finder jeg Mike Ruppert mere seriøs, og jeg kan anbefale
hans dokumentar film Denial Stops Here , kan hentes via emule.

Jan Rasmussen

Fra : Martin K

Dato : 25-06-06 23:48

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> Han forudsagde da ikke en skid..... Det eneste han plaprer løn om er,
> at HVIS der kommer terrorangreb så ER det regeringen der står bag....

Tilsyneladende havde han fået nys om, at regeringen pønsede på et større
terrorangreb, som de ville give Osama bin Laden skylden for. Nej, han kendte
ikke alle detaljerne, men det er da alligevel tankevækkende, hvis ens tanker
ellers er i stand til at blive vækket.

> Hvis du tror på den teori, så burde du opsøge en psykiater.... ))

Så jeg kan få nogen af de samme smiley-piller du er på?
)))))))))))))))))))))

> Det er ligesom Jehovas Vidner.....

Nej, det handler om den virkelighed vi lever i her og nu.

Fra : Alucard

Dato : 26-06-06 08:18

On Mon, 26 Jun 2006 00:47:44 +0200, "Martin K" <sp@m.dk> wrote:

>Tilsyneladende havde han fået nys om, at regeringen pønsede på et større
>terrorangreb, som de ville give Osama bin Laden skylden for.

Du vrøvler da totalt.... Det viser video-klippet intet om....
Det viser kun en paranoid klovn, der ser spøgelser (magthaverne der
udøver terror) alle vegne.....

>Nej, han kendte
>ikke alle detaljerne, men det er da alligevel tankevækkende, hvis ens tanker
>ellers er i stand til at blive vækket.

Han "vidste" da ikke en skid....

At påstå at magthaverne står bag ALLE terrorhandlinger, så er det da
ikke et bevis for, når der rent faktisk sker en terrorhandling, at
magthaverne rent faktisk stod bag......

>Så jeg kan få nogen af de samme smiley-piller du er på?
>)))))))))))))))))))))

Jeg behøver ingen piller... At læse de mange tåbelige indlæg herinde,
er rigeligt til at komme i "grine-humør".... )

>Nej, det handler om den virkelighed vi lever i her og nu.

?????

Når de påstår at jorden går under i næste uge, så handler det da om
fremtiden....

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 25-06-06 13:27

"Martin K" <n@da.spam> skrev i en meddelelse news:449d7612$0$15793$14726298@news.sunsite.dk...

> Så kom Alex Jones' nye dokumentarfilm "TerrorStorm" på gaden, og den er som
> sædvanligt tilgængelig til gratis afbenyttelse på nettet:
> http://video.google.com/videoplay?docid=-5948263607579389947

Tak,,

> [...]

> med at afgive deres frihedsrettigheder til fordel for terrorsikkerhed,
> skulle gøre sig selv en tjeneste og se denne film.

Nu vi er i London så kan jeg anbefale denne film
http://vforvendetta.warnerbros.com/trailer.html

I den bliver konsekvenser ved ikke at 'vågne op' skåret ud i pap,
så selv den langsommeste knallert på havnen kan fatte hvad der er på spil.

Interressant at se John Hurt i rollen som Big Brother,
når man har set 1984,,,

Jan Rasmussen

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 25-06-06 14:54

Jan Rasmussen <1@2.3> wrote:

> Interressant at se John Hurt i rollen som Big Brother,
> når man har set 1984,,,

Fremragende skuespiller!

Fra : Martin K

Dato : 25-06-06 15:03

> [...]
>
> I den bliver konsekvenser ved ikke at 'vågne op' skåret ud i pap,
> så selv den langsommeste knallert på havnen kan fatte hvad der er på spil.

Den må jeg se at få set. "A Scanner Darkly" skulle også handle om nogen af
de samme temaer.
http://wip.warnerbros.com/ascannerdarkly/