Hjælp !
Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 24-06-06 11:47

Det drejer sig om en politisk bog, som jeg, på mandag, skal levere
råmaterialet til, i WORD, til firmaet, der vil uploade min
elektroniske bog til Internet.

Bogen er færdig, men jeg sidder og kløjs i det med et
tekstbehandlingsproblem i WORD, som jeg formentlig kan få hjælp til i
løbet af den kommende uge andetsteds. Så er det bare for sent, fordi
folk rejser på sommerferie osv.

Når man har skrevet en masse tekst og gemt slutnoterne bagi, i WORD,
kan man ikke uden videre snyde systemet til at indsætte Select
Bibliography, Name Index og Subject Index i den nævnte rækkefølge
bagefter, som er den normale, fordi man sådan rent teknisk ikke er
kommet ud af slutnoteafsnittet. Programmet siger, at du ikke kan
indsætte et sektionsskift i en slutnote m.v.

Og så var det, jeg tænkte, at der blandt de mange intelligente
læsere og forfattere og WORD-brugere på dk.politik var mulighed for,
hurtigere end i andre nyhedsgrupper, at få et godt råd på det her
sted, så min lille bog kan blive færdig i en fart.

På forhånd tak.

Steen Hjortsø

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 24-06-06 12:21

<contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

[...]

[...]

[...]

Jeg håber, der er nogen som dukker op og hjælper dig, men hvis ikke, så
har jeg for et par uger set nogen diskutere lignende problemer i en
gruppe, som du bør prøve at skrive til: Det er dk.kultur.litteratur

De kan være lidt længe om at komme frem, men prøv alligevel, og se om
ikke de kan give dig nogle gode råd indenfor de næste par dage.

Venlig hilsen Ruth

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 24-06-06 12:38

Ruth Nielsen wrote:
> [...]
>
> De kan være lidt længe om at komme frem, men prøv alligevel, og se om
> ikke de kan give dig nogle gode råd indenfor de næste par dage.

Tak for det råd, Ruth ! Jeg prøver . . .

Steen Hjortsø

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-06-06 15:47

Den 24.06.2006 kl. 13:37:43 skrev <contra@tdcspace.dk>:

> Tak for det råd, Ruth ! Jeg prøver . . .

Du skal nok prøve i den relevante gruppe som jeg ikke lige husker navnet
på.
Bortset fra det ville det da være mere brugervenligt at zippe en ren
..txt-fil, eller rich text (hvis der skal være lidt formattering).

Mvh
Martin
--
Befri DK