Beboere på asylmottak kalt «buskap»
Fra : Michael Laudahn

Dato : 23-06-06 18:48

'Ingen mohammedanere hos os? Naturligvis ikke! Sæt jer i forbindelse
med jeres nærmeste antiislam-organisation og forbered en national
stordemo! Målet er at tvinge de feje politikere, jurister og medier
til at bringe repatrieringen af alle mohammedanere på vej - inkl
bosniere og lignende, men også dem der har fået vores pas!'

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1363715.ece

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

WICHTIG / IMPORTANT: islam-info:

http://historyofjihad.org/ - http://apostatesofislam.com/

Fra : Henry

Dato : 23-06-06 19:18

Michael Laudahn wrote in message <1151084899.608750.204460@b68g2000cwa.googlegroups.com>:

> [...]
> til at bringe repatrieringen af alle mohammedanere på vej - inkl
> bosniere og lignende, men også dem der har fået vores pas!'

Ditt jävla rasistiska svin, håll dig för fan ifrån swnet.
Skall det behöva att gå så långt att någon anmäler dig för Hets mot folkgrupp?

Fra : Henri Gath

Dato : 23-06-06 20:23

"Henry" <henry@henrynet.se> skrev i en meddelelse
> Michael Laudahn wrote in message

> Ditt jävla rasistiska svin, håll dig för fan ifrån swnet.
> Skall det behöva att gå så långt att någon anmäler dig för Hets mot
> folkgrupp?

Væk med dig, svenskerdjævel....

Fra : GB

Dato : 24-06-06 16:05

Henry <henry@henrynet.se> wrote in news:449c305b$1@news.henrynet.se:

> Ditt jävla rasistiska svin, håll dig för fan ifrån swnet.

Siden hvornår er nazi-ideologien islam blevet forvandlet til en race???

GB

Fra : @

Dato : 24-06-06 16:26

On Sat, 24 Jun 2006 15:05:02 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>Siden hvornår er nazi-ideologien islam blevet forvandlet til en race???

siden rascismebegrebet blev udvidet til at betyde alle som ikke havde
samme meneing som hallalhippierne

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Roald B. Larsen

Dato : 23-06-06 20:56

Henri Gath wrote:
> "Henry" <henry@henrynet.se> skrev i en meddelelse

> Væk med dig, svenskerdjævel....

sa en rasistisk danske som tror
de skal regjere Norge igjen...
pell dere VEKK selv !!!

--
rL

Fra : Dankert

Dato : 23-06-06 22:24

Roald B. Larsen wrote:

> sa en rasistisk danske som tror
> de skal regjere Norge igjen...
> pell dere VEKK selv !!!
>
> --
> rL

Du har da vitterlig intet i mot å bli regjert av muhammedanismen.
--
Dankert

Fra : Dankert

Dato : 23-06-06 22:38

Henry wrote:

> Ditt jävla rasistiska svin, håll dig för fan ifrån swnet.
> Skall det behöva att gå så långt att någon anmäler dig för Hets mot folkgrupp?

Er det noen som er et rasistisk svin og som driver hets mot en
folkegruppe, så er det deg.SWNET flyter over med dine hatefulle
anti-semittiske angrep på jødene i beste Hitler stil.
--
Dankert

Fra : Roald B. Larsen

Dato : 23-06-06 22:38

Dankert wrote:

> Du har da vitterlig intet i mot å bli regjert av muhammedanismen.

Det visste jeg ikke. Du er nok en nazionalsosial dikter :_)

--
rL

Fra : Dankert

Dato : 23-06-06 22:43

Roald B. Larsen wrote:

> Det visste jeg ikke. Du er nok en nazionalsosial dikter :_)
>
> --
> rL

Elementært. De holdningene du gir uttrykk for her på Usenet
harmonerer ikke med det at du - mot formodning - allikevel har mye i
mot å bli styrt av muhammedanismen.
--
Dankert

Fra : Roald B. Larsen

Dato : 23-06-06 22:52

Dankert wrote:

> Elementært. De holdningene du gir uttrykk for her på Usenet
> harmonerer ikke med det at du - mot formodning - allikevel har mye i
> mot å bli styrt av muhammedanismen.

"elementært" ...
Jeg tror ganske enkelt ikke at det er noen
fare for dette i Norge. Selv har jeg sagt i all
offentlighet at vi bør begrense arrangerte
ekteskap mellom norske pakistanere og
partnere som er oppvokst i Pakistan - for
å hindre en skjev demografisk utvikling.
Og det samme for andre land hvor dette
blir "regelen" for innvandrerne - fx Tyrkia
og noen Nord-Afrikanske land.

Samtidig er jeg for en human flyktninge-
og asylpolitikk -- noe som samlet sett
ville dempe innvandringen til Norge av
muslimer.

--
rL

Fra : Dankert

Dato : 24-06-06 06:36

Roald B. Larsen wrote:

> "elementært" ...
> Jeg tror ganske enkelt ikke at det er noen
> fare for dette i Norge.

Det er stor forskjell på en tro som er tuftet på noe - attpåtil på
noe håndfast - og en tro som er mer tatt ut av løse luften.Med all
den informasjonen om Islam som finnes tilgjengelig i dag, så fremstår
troen din mer som ren ønsketenkning enn noen velfundert tro.

> [...]
> å hindre en skjev demografisk utvikling.
> Og det samme for andre land hvor dette
> blir "regelen" for innvandrerne - fx Tyrkia

Dette problemet løses ved stopp og reversering av asylstrømmen.

> Samtidig er jeg for en human flyktninge-
> og asylpolitikk --

Det burde jo være mer humant å være for en politikk som sparer de
innvandrede kulturer for mord, voldtekt, narkohandel osv.

>noe som samlet sett
> ville dempe innvandringen til Norge av
> muslimer.

Hæ!