Sydafrikas neger-regering: sikkerhedsminis~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 22-06-06 18:38

....at forlade landet - landet bliver mere og mere som sine sorte naboer

'Ingen mohammedanere hos os? Naturligvis ikke! Sæt jer i forbindelse
med jeres nærmeste antiislam-organisation og forbered en national
stordemo! Målet er at tvinge de feje politikere, jurister og medier
til at bringe repatrieringen af alle mohammedanere på vej - inkl
bosniere og lignende, men også dem der har fået vores pas!'

http://www.news24.com/Die_Burger/Nuus/0,,4-75_1955673,00.html

Minister beder forbrydelsesofre ikke om undskyld

Minister for sikkerhed Charles Nqakula har igår ignoreret en
ansøgning i parlamentet, ifølge hvilken han skulle undskylde sig for
hans bemærkning, at mennesker der klager over forbrydelser skal
forlade landet.

Striden over hans udtalelser har vedvaret igår. DA (ao: Demokratiese
Alliansie) har sagt under en spørgetime i nationalforsamlingen, at
Nqakulu skulle undskylde sig forbeholdsløst hos ofre for forbrydelser.
Ifølge DA-LP (ao: lid parlement; lid = medlem) Roy Jankielsohn var den
sidste gang at en udtalelese vakt så meget opsigt den af
politiminister Jimmy Kruger i sin tid gjorde over apartheid-kæmper
Steve Bikos død. *)

Uden at afslå eller bifalde DA-ansøgningen, har Nqakula snarere taget
anstød af sammenligningen med Kruger.

'Jeg kender ingen anden Jimmy Kruger end den, der underskrev min
bandlysningsbefaling. Den befaling, der hindrede mig ved at tjene en
løn. Jeg ved ikke, om denne mand er den samme som han (Jankielsohn)
peger på', siger Nqakula.

På spørgsmålet om han vil støtte en statslig fonds for
forbrydelsesofre har Nqakula svaret, at spørgsmålet bliver behandlet
i en rapport fra retsrevisionskommissionen, som numere tjener
ministeriet for justits og grundlovsudvikling.

ODs (ao: Onafhanklike Demokrate) leder Patricia de Lille henviser dog
at denne rapport allerede har ligget i to år hos justitsministeriet.

Nqakulu kom også på ny under ild på grund af hans forpligtelser ved
fredsforhandlinger i Burundi.

Jankielsohn gad vide om han ville søge om en fristilling af hans
udenlandske forpligtelser, således at han kan hellige sig
forbrydelsesproblemet i Sydafrika.

Nqakulu sagde at han ikke ville trække sig tilbage, med mindre sådan
et opdrag kom fra president Thabo Mbeki.

*) Han sagde dengang: 'Det lader mig koldt.'

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

WICHTIG / IMPORTANT: islam-info:

http://historyofjihad.org/ - http://apostatesofislam.com/

Fra : Trötter

Dato : 22-06-06 19:25

"Michael Laudahn" <es_reicht_2005@yahoo.com.br> skrev i meddelandet

....at forlade landet - landet bliver mere og mere som sine sorte naboer

Jo, men med tiden svälter dom till döds.