Flere Muslimer til Danmark
Fra : Poul Nielsen

Dato : 22-06-06 07:15

Dansk Flygtningehjælp samler underskrifter
for at få hævet antallet af flygtninge Danmark tager
imod fra 500 til 1500.

Klik her: http://www.1000flere.dk

Fra : Wilstrup

Dato : 22-06-06 07:21

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Dansk Flygtningehjælp samler underskrifter
> for at få hævet antallet af flygtninge Danmark tager
> imod fra 500 til 1500.

En rigtig god idé - vi burde hæve det til langt flere.

> Klik her: http://www.1000flere.dk

Tak fordi du gjorde mig opmærksom på siden -jeg har straks skrevet under.
--
Wilstrup

Fra : Alucard

Dato : 22-06-06 09:17

On Thu, 22 Jun 2006 08:20:48 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>En rigtig god idé - vi burde hæve det til langt flere.

Med hvilken begrundelse....???

Med de samme penge som det koster, kunne man hjælpe mange gange flere
mennesker, hvis de blev tæt på hvor de stammer fra.....

F.eks. Det som de 1.000 ekstra koster, kunne måske hjælpe 5 - 10.000 i
lokalområdet....

Fra : Allan Riise

Dato : 22-06-06 09:33

Alucard wrote:

> [...]
> mennesker, hvis de blev tæt på hvor de stammer fra.....
>
> F.eks. Det som de 1.000 ekstra koster, kunne måske hjælpe 5 - 10.000 i

Fordi at det er FN flygtninge, hvilket betyder at nærområderne ikke kan
klare at hjælpe disse mennesker.

--
Allan Riise

Fra : Alucard

Dato : 22-06-06 12:35

On Thu, 22 Jun 2006 10:33:22 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Fordi at det er FN flygtninge, hvilket betyder at nærområderne ikke kan
>klare at hjælpe disse mennesker.

Det er da noget vrøvl....

Du mener måske at alle FN-flygtninge skal flyttes fra nærområderne
fordi det er den eneste måde man kan hjælpe dem på....????????

Fra : Allan Riise

Dato : 22-06-06 12:58

Alucard wrote:

> Det er da noget vrøvl....
>
> Du mener måske at alle FN-flygtninge skal flyttes fra nærområderne
> fordi det er den eneste måde man kan hjælpe dem på....????????

Definitionen på en FN flygtning er jo at det er mennesker der har andet og
mere behov for hjælp end der kan gives i nærområdet, ellers er man ikke FN
flygtning.

Det kan f.eks. være folk fra Darfur området der ikke kan "nøjes" med at bo i
teltlejre der iøvrigt også kan blive overfaldet.
Det kan være grundet psykiske eller fysyske mén, eller at de er så
underernærede at der er behov for enden hjælp end hvad en sådan lejr kan
tilbyde.

--
Allan Riise

Fra : /Peter

Dato : 22-06-06 13:08

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det kan være grundet psykiske eller fysyske mén, eller at de er så
> underernærede at der er behov for enden hjælp end hvad en sådan lejr

Og du mener så at det hjælper både psykisk og fysisk at blive flyttet
til en hel anden verden,
rent kulturmæssigt, altså fx. til danmark, hvor klimaet også er helt
anderledes?

Hvad tror du en dansk flygtning ville synes om at blive flyttet 3.000km
til f.ex
Iran med alt hvad der hører til af fremmede fortræffeligheder dernede?

Fra : Allan Riise

Dato : 22-06-06 14:30

/Peter wrote:
> [...]
> til en hel anden verden,
> rent kulturmæssigt, altså fx. til danmark, hvor klimaet også er helt

Hvis konsekvensen af ikke at blive flyttet er døden, så ja.

> Hvad tror du en dansk flygtning ville synes om at blive flyttet
> 3.000km til f.ex
> Iran med alt hvad der hører til af fremmede fortræffeligheder
> dernede?

Du vil måske hellere dø, det er jo det der er den anden mulighed.

Lad mig citere FN's egen definition på en FN flygtning.

Hvad er en FN-flygtning?
En FN-flygtning er en flygtning, som FN har vurderet er i så stor fare, at
han eller hun ikke kan hjælpes i sit nærområde, og som derfor af humanitære
årsager bør hjælpes af et rigere og mere stabilt land.

Langt de fleste flygtninge skal hjælpes i deres hjemlande eller i
nærområdet. Men for nogle flygtninge er livet i lejren et mareridt af
forfølgelse, mord, voldtægter og udsigtsløshed. FN anbefaler, at de
flygtninge, som er i fare, eller som aldrig vil kunne få et værdigt liv, der
hvor de er, får hjælp i lande som Danmark.

Siden 1978 har Folketinget hvert år afsat et beløb på finansloven til at
hjælpe en "kvote" af FN-flygtninge. Denne type flygtninge kaldes derfor også
"kvoteflygtninge".

Når FN-flygtningene skal have beskyttelse i Danmark, sker det efter
henvendelse fra FNs flygtningehøjkommissariats (UNHCR). Der kan ikke søges
om genbosætning i Danmark for eksempel via herboende familie.

Flygtningekvote på 500

Siden 1989 har den danske kvote været på 500. FN-flygtningene udgør en
stadig større andel af de flygtninge, der kommer til Danmark. Årsagen er, at
der kommer færre spontane flygtninge til Danmark. I 2001 søgte over 12.000
mennesker om asyl i Danmark. I 2005 var tallet helt nede på 2.260.

Kort opholdstilladelse

FN-flygtninge får i første omgang en opholdstilladelse på seks måneder.
Efter indrejsen kan opholdstilladelsen forlænges til op til to år fra
indrejsen. Hvis flygtningen stadig opfylder betingelserne for at opholde sig
i Danmark, kan han eller hun herefter søge om at få opholdstilladelsen
forlænget.

Integration af FN-flygtninge

FN-flygtninge kommer ikke altid fra de traditionelle flygtningelande og har
derfor ikke et netværk i Danmark, som det er tilfældet med
familiesammenførte og flygtninge fra mere traditionelle flygtningelande som
Irak, Afghanistan og Somalia. Starten i Danmark kan derfor være meget svær.
Modsat de spontane flygtninge får FN-flygtninge en egen bolig med det samme,
når de ankommer til Danmark.

Det er primært flygtninge i aldersgrupperne 0-15 år og 20-39 år, der bliver
tilbudt genbosætning i Danmark. De to grupper udgør henholdsvis 37,2 procent
og 38,9 procent - altså over 75% af alle kvoteflygtninge.

--
Allan Riise

Fra : /Peter

Dato : 22-06-06 14:36

> Hvis konsekvensen af ikke at blive flyttet er døden, så ja.

Jo, men mon ikke der findes mad eller et hospital nærmere end 3.000Km?
eller er det den evige fremtidige forsørgelse af helle familien du
hentyder til ?

> Du vil måske hellere dø, det er jo det der er den anden mulighed.

Jeg vil godt tro at der i en radius på 3.000 km.
fra mekka intet findes der er værd at samle på.

Fra : Allan Riise

Dato : 22-06-06 14:56

/Peter wrote:
> [...]
>
> Jo, men mon ikke der findes mad eller et hospital nærmere end 3.000Km?
> eller er det den evige fremtidige forsørgelse af helle familien du

Du vil ikke forstå siden du har klippet definitionen på en FN flygtning væk.

> Jeg vil godt tro at der i en radius på 3.000 km.
> fra mekka intet findes der er værd at samle på.

Hvorfor skriver du det, det drejede sig jo em en Dansker der blev flyttet
godt 3000km væk, området omkring Mekka var vel kun et eksempel.
Men jeg kan så forstå at for *dig* der drejer det sig om modvilje imod
Muslimer, og så kan jeg jo fortælle at de fleste FN flygtninge ikke er
Muslimer.

--
Allan Riise

Fra : /Peter

Dato : 22-06-06 15:15

> Men jeg kan så forstå at for *dig* der drejer det sig om modvilje imod
> Muslimer,

JA !
Muhamerdanere er himmelråbende opgivende når konsekvenserne af deres
stagnering driver dem ud i menneskelige katastrofer.
Ligeså energisk hadefulde og selvoptagne er de når noget modarbejder
den selvsamme årsag til deres fortvivlelse.

Fra : Knud Larsen

Dato : 22-06-06 15:14

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote in message

> [...]
> Men jeg kan så forstå at for *dig* der drejer det sig om modvilje imod
> Muslimer, og så kan jeg jo fortælle at de fleste FN flygtninge ikke er

Og hvilke lande er de mest flygtningeproducerende, så vidt jeg husker ER det
de muslimske lande, men kom med nogle fakta. Der er jo uro i næsten alle
muslimske lande, krig mod hinanden og krig mod naboer?

Fra : Allan Riise

Dato : 22-06-06 15:17

Knud Larsen wrote:
> [...]
> ER det de muslimske lande, men kom med nogle fakta. Der er jo uro i
> næsten alle muslimske lande, krig mod hinanden og krig mod naboer?

Darfur flygtningene er vidst alle kristne, og det er især dem som FN
flygtningeråd lige nu har fokus på.

--
Allan Riise

Fra : Alucard

Dato : 22-06-06 15:46

On Thu, 22 Jun 2006 16:16:37 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Darfur flygtningene er vidst alle kristne, og det er især dem som FN
>flygtningeråd lige nu har fokus på.

Mon ikke det er fordi MUSLIMERNE forfølger dem...?

Fra : Carl

Dato : 22-06-06 20:30

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det er fordi MUSLIMERNE forfølger dem...?

Tag dig sammen. Islam er lig fred.

Carl

Fra : @

Dato : 23-06-06 14:40

On Thu, 22 Jun 2006 21:30:18 +0200, "Carl" <news@111.dk> wrote:

>"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

>Tag dig sammen. Islam er lig fred.

det er da verdenshistoriens til dato største løgn

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven

Fra : Sten Schou

Dato : 24-06-06 15:28

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det er fordi MUSLIMERNE forfølger dem...?

Så, så, muslimerne er blot ved at udvide deres lebensraum.

Hilsen Sten

Fra : @

Dato : 24-06-06 16:01

On Sat, 24 Jun 2006 16:28:25 +0200, "Sten Schou"
<rabin@planetwave.net> wrote:

>"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

>Så, så, muslimerne er blot ved at udvide deres lebensraum.

SÅSÅ ikke give dem blod på tanden

muhamedanerne har ført jihad de sidste ca. 1380 år for at få
lebensraum og udbrede ærkeslynglen Muhammeds onde lære

--
Hvad kan man svare til en mand, som fortæller,
at han hellere vil adlyde sin gud end sine medmennesker,

Fra : Knud Larsen

Dato : 22-06-06 16:06

> Darfur flygtningene er vidst alle kristne, og det er især dem som FN
> flygtningeråd lige nu har fokus på.

Darfur flygtningene er alle muslimer, og de er virkelig mange. De to - tre
millioner kristne, som man dræbte i sydsudan, var jo ikke nogle, som verdens
muslimer overhovdet kerede sig om, nej sytten palæstinensere tæller en
million gange mere. Sådan er DET bare.

Fra : Allan Riise

Dato : 22-06-06 15:22

Knud Larsen wrote:
> [...]
> ER det de muslimske lande, men kom med nogle fakta. Der er jo uro i
> næsten alle muslimske lande, krig mod hinanden og krig mod naboer?

Hvis du nu havde læst hvad FN og Dansk flygtningenævn skriver om FN
flygtninge i Danmark, så havde du læst at....

[...]

Lad os være enige om, at hvis FN flygtninge primært ikke har noget netværk i
Danmark, så er det nok ikke Muslimer.

--
Allan Riise

Fra : pm

Dato : 26-06-06 18:27

Allan Riise mener ganske kort, at det næste fredelige land, i forhold til
Daur er Danmark.
Allan Rise mener ikke der er egnede landområder mellem Dafur og Danmark
Allan Rise mener, det er bedre at flytte folk flere tusinde kilometer fra de
klima og kutururforhold som hersker, og plante dem i et aldeles ( indtil nu)
fremmed land i enhverhenseende.
Allan Rise er af den opfattelse, at overførselsindkomster og en langt højere
levestandard skal foræres væk til folk, som er aldeles ligeglade med
værtslandets ve og vel

Allan Riese er, alt andet lige, konvertit idet han SKAL være tro mod Islam
med en tyrkisk kone. Og det må man sige han osse er..... så alt er godt

pm.

Fra : Allan Riise

Dato : 26-06-06 18:53

pm wrote:
> [...]
>
> Allan Riese er, alt andet lige, konvertit idet han SKAL være tro mod
> Islam med en tyrkisk kone. Og det må man sige han osse er..... så alt

Vrøvl fra ende til anden.

--
Allan Riise

Fra : pm

Dato : 27-06-06 10:22

">
> Vrøvl fra ende til anden.
>
> --
> Allan Riise

Helt enig Allan....rart at se du er ved at komme til fornuft

pm

Fra : Allan Riise

Dato : 27-06-06 10:31

pm wrote:
> ">

> Helt enig Allan....rart at se du er ved at komme til fornuft

Jeg har altid været fornuftig, nå ja, fra jeg var 25 år og frem.
Men at du er enig i at du vrøvler fra ende til anden, det er en glædeæig
overraskelse.

--
Allan Riise

Fra : Alucard

Dato : 22-06-06 15:43

On Thu, 22 Jun 2006 13:57:52 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Definitionen på en FN flygtning er jo at det er mennesker der har andet og
>mere behov for hjælp end der kan gives i nærområdet, ellers er man ikke FN
>flygtning.

Hvor finder du DEN definition.....?

>Det kan f.eks. være folk fra Darfur området der ikke kan "nøjes" med at bo i
>teltlejre der iøvrigt også kan blive overfaldet.

Hvorfor kan de ikke det, hvis der selvfølgelig er tilpas mange
soldater til at passe på at de ikke bliver overfaldet....?

>Det kan være grundet psykiske eller fysyske mén, eller at de er så
>underernærede at der er behov for enden hjælp end hvad en sådan lejr kan
>tilbyde.

Hvorfor kan man ikke give den hjælp i en sådan lejr...:?

Fra : Allan Riise

Dato : 22-06-06 15:54

Alucard wrote:

> Hvor finder du DEN definition.....?

http://www.1000flere.dk/index.php?id=2909
Siden er blevet til i samarbejde med DAnsk flygtningehjælp og UNHCR

> Hvorfor kan de ikke det, hvis der selvfølgelig er tilpas mange
> soldater til at passe på at de ikke bliver overfaldet....?

Og det er der ikke, og der er også andre ting der gør sig gældende, læs det
jeg har linket tiul, det er det samme som jeg har citeret herinde tidligere,
så derfor har jeg svært ved at forstå dit spørgsmål, medmindre det er fordi
du ikke har forstået hvad jeg tidligere har skrevet.

> Hvorfor kan man ikke give den hjælp i en sådan lejr...:?

Hvorfor kan man ikke lære Dansk i sådan en lejr?

Det er da noget der siger sig selv at man ikke kan hjælpe til med et psykisk
proplem, der for stor del består i at man sidder i en sådan lejr, i selv
samme lejr.
Be real...

--
Allan Riise

Fra : Alucard

Dato : 22-06-06 16:49

On Thu, 22 Jun 2006 16:54:09 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Og det er der ikke,

Det kunne man jo lave om på....

> [...]
>så derfor har jeg svært ved at forstå dit spørgsmål, medmindre det er fordi
>du ikke har forstået hvad jeg tidligere har skrevet.

Jeg har både læst og forstået det...

>Hvorfor kan man ikke lære Dansk i sådan en lejr?

Hvorfor skulle man dog det....?

>Det er da noget der siger sig selv at man ikke kan hjælpe til med et psykisk
>proplem, der for stor del består i at man sidder i en sådan lejr, i selv
>samme lejr.

At man tager 1.000 flere til Danmark hjælper jo ikke de 5 - 10.000
ekstra man kunne have hjulpet "lokalt"......

>Be real...

Det er jeg da....

Jeg har intet imod at Danmark modtager et lille antal flygtninge, men
at tro den bedste måde at bruge pengene på er at hæve dette antal
lidt, er da íkke logisk....

Man kunne hjælpe mange flere "lokalt"...

Fra : Pjensen73

Dato : 22-06-06 09:38

Alucard sendte dette med sin computer:

> [...]
> mennesker, hvis de blev tæt på hvor de stammer fra.....
>
> F.eks. Det som de 1.000 ekstra koster, kunne måske hjælpe 5 - 10.000 i

Jamen Halal Arne ønsker jo at islamisere Danmark.

Fra : Knud Larsen

Dato : 22-06-06 15:08

"Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> "Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse
>
> En rigtig god idé - vi burde hæve det til langt flere.

> Tak fordi du gjorde mig opmærksom på siden -jeg har straks skrevet under.

Og jeg har selv skrevet under sytten gange, og har forlangt, at vi
simpelthen åbner grænserne, det vil "skubbe os frem", på måder som er så
vidunderlige, at vi ikke kan forestille os dem.

Er du også konverteret til islam, broder Arne? Marxismen er jo nu
fuldstændig "out", mens islamismen stormer frem, og der ER utrolig mange
lighedspunkter mellem de to trosretninger. Hvorfor satse på en død hest, når
man kan hæfte sig på den islamistiske verdensrevolution.

Fra : Knud Larsen

Dato : 22-06-06 15:09

Fra : @

Dato : 22-06-06 16:47

wrote:

>"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse
>
>En rigtig god idé - vi burde hæve det til langt flere.

> Tak fordi du gjorde mig opmærksom på siden -jeg har straks skrevet under.

og du sender vel en stor pose penge samtidig,

eller er du godgørende for andres penge?

Fra : Allan Riise

Dato : 22-06-06 07:27

Poul Nielsen wrote:
> Dansk Flygtningehjælp samler underskrifter
> for at få hævet antallet af flygtninge Danmark tager
> imod fra 500 til 1500.
>
> Klik her: http://www.1000flere.dk

Hvorfor skriver du "Flere Muslimer til Danmark" en flygtning kan lige så
godt være ateist, buddhist, sikh, kristen whatever!

Men det er måske bevidst at du prøver at afspore at det drejer sig om FN
flygtnninge fordi vi slet ikke skal modtage nogen hvis det skulle stå til
dig?

--
Allan Riise

Fra : Dan Storm

Dato : 22-06-06 08:27

Allan Riise skrev:
> [...]
> flygtnninge fordi vi slet ikke skal modtage nogen hvis det skulle stå til
Nu har han jo heller ikke direkte skrevet at han støtter projektet - han
kunne lige så vel være interesseret i at 'afsløre' et projekt som er med
til at støtte indvandringen i Danmark. Uden helt at vide, hvad han ville
med det.

- Så vigtig er du heller ikke!

Fra : Poul Nielsen

Dato : 22-06-06 12:25

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse news:449a382c$0$2092

> [...]
> flygtnninge fordi vi slet ikke skal modtage nogen hvis det skulle stå til

Jamen du har helt ret, men jeg vidste egentlig ikke selv hvad jeg skulle
mene om det her. Jeg er for seculære ikke-muslimske flygtninge foreks
Iranere. Araberne og palæstinænserne er jeg gerne fri for, kriminalitet og
Islam du ved. Jeg tror selv på Vedanta der en filosofi, en affart og en gren
af Hinduismen, så gerne flere nordindiske Hinduer for mig.
MVH Poul

Fra : Knud Larsen

Dato : 22-06-06 15:02

"Poul Nielsen" <pol@lan.com> wrote in message

> [...]
> gren
> af Hinduismen, så gerne flere nordindiske Hinduer for mig.

Hinduer og kongfutsianere (kinesere) er man også meget glade for i
England-UK, det ER kun muslimer der er problemer med. Islam ER en meget
speciel religion, tro det eller ej !

Fra : nero

Dato : 22-06-06 09:47

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Dansk Flygtningehjælp samler underskrifter
> for at få hævet antallet af flygtninge Danmark tager
> imod fra 500 til 1500.

Det store problem med flygtingende der kommer her til landet,
er at de er UMULIGE at får til at rejse hjem igen når deres lande
er befriet for alverdens ulykker.

OG at det er UMULIGT at skelne mellem rigtigtige flygtninge
og økonomiske eller helligkrigere der betalt for at udbrede totalitære
ideologier.

OG det er UMULIGT at forstå at flygtninge flygter
flere tusinde kilometer for at tage ophold i lande med
helt anderledes kultur, som de så på alle måder prøver
at få til at ligne det de er flygtet fra.

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-06-06 11:13

In news:449a3586$0$15785$14726298@news.sunsite.dk,
Poul Nielsen <555@get2net.dk> wrote:

> Dansk Flygtningehjælp samler underskrifter
> for at få hævet antallet af flygtninge

Selvfølgelig. De lever jo af det. Flere flygtninge = flere penge til
medarbejderne i Dansk Flygtningehjælp

Kvalmende.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Svend Poulsen

Dato : 22-06-06 15:43

> [...]
> Dansk Flygtningehjælp samler underskrifter
> for at få hævet antallet af flygtninge Danmark tager

Må lige være en lille fjer i hatten for taskesvingeren, men det er jo 19850
færrer muslimer til danmark end det hun ønsker.

Svend

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 22-06-06 16:21

Poul Nielsen <555@get2net.dk> wrote:

> Dansk Flygtningehjælp samler underskrifter
> for at få hævet antallet af flygtninge Danmark tager
> imod fra 500 til 1500.
>
> Klik her: http://www.1000flere.dk

Ja, det er en god forretning.

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org - antipartiet.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : @

Dato : 22-06-06 16:46

On Thu, 22 Jun 2006 08:14:39 +0200, "Poul Nielsen" <555@get2net.dk>
wrote:

>Dansk Flygtningehjælp samler underskrifter
>for at få hævet antallet af flygtninge Danmark tager
>imod fra 500 til 1500.
>
>Klik her: http://www.1000flere.dk

er de bange for deres at deres fede skattebetalte jobs sakl forsvinde

jeg vil da håbe at dem der skriver under så også er villige til at
betale regningen uden at blande os andre ind i det

privatiser det cirkus hurtigst muligt, så vil det jo vise sig hvor
godgørende alle hallalhippierne virkelig er, hvis det bliver egne
tegnebøger der skal tages fra

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Translat

Dato : 22-06-06 19:35

Alucard wrote:

> [...]
> mennesker, hvis de blev tæt på hvor de stammer fra.....
> F.eks. Det som de 1.000 ekstra koster, kunne måske hjælpe 5 - 10.000 i

Ja, men det giver ikke beskæftigelse til så mange i flygtninge- og
integrationsindustrien i Danmark.

Bent

Fra : Carl

Dato : 22-06-06 20:29

> [...]
> Dansk Flygtningehjælp samler underskrifter
> for at få hævet antallet af flygtninge Danmark tager

Jeg forstår det ikke helt.
Der er kun 13 lande som tager FN flygtninge, så måske skulle man overveje at
få nogle flere lande til at tage disse flygtninge end at prøve at tvinge de
lande som tager dem, til at tage flere.

mvh
Carl

Fra : jeghedderkajen@yahoo~

Dato : 08-07-06 11:00

Jeg har set en hjemmeside hvor en mand, førtidspensionist Kenn
Rosenkranz, fortæller om islamisering af de danske strande.

http://www.webspawner.com/users/nudunu/index.html
http://www.dendanskeforening.dk/files/files/DK%2004-2003.pdf

Fra : karstenhansen6438@ya~

Dato : 12-07-06 11:11

jeghedderkajen@yahoo.dk skrev:

> Jeg har set en hjemmeside hvor en mand, førtidspensionist Kenn
> Rosenkranz, fortæller om islamisering af de danske strande.

> [...]

Problemet er at hvis der kommer flere flygtninge til Danmark, så vil
mange af dem være muslimer. Muslimer er kendt for at være sværere at
integrere, end folk med andre religioner. Det vil betyde mere ballade
og større arbejdsløshed i Danmark. Muslimer er stolte mennesker, der
mener at deres kultur er alle andres overlegen, og nogle af dem mener
at det er danskerne der skal tilpasse sig, således at Danmark passer
bedre til muslimerne. Det er en udvikling, danskerne skal passe på.
Der er også for mange danskere der "sover", og ikke opdager hvad der
er på vej i den hensende. Mange mener f.eks. at vi skal være et ægte
multikulturelt samfund, og derfor skal folkekirken, skilles fra staten,
så vi får et ægte sekulært samfund. Dette mener jeg er en farlig og
forkert udvikling, fordi danskerne er i bund og grund et kristent folk,
og de fleste danskere er da også tilfreds med at være medlem af
folkekirken. Det er i høj grad kristendommen der skabte den vestlige
kultur, hvorimod Islam fører til en brutal, umenneskelig kultur. Man
behøver bare at se på de muslimske lande, hvoraf de fleste er
fattige, og ingen er rigtig demokratiske (ikke engang Tyrkiet, der
undertrykker kurderne).

Fra : karstenhansen6438@ya~

Dato : 12-07-06 11:20

karstenhansen6...@yahoo.dk skrev:

> [...]
> behøver bare at se på de muslimske lande, hvoraf de fleste er
> fattige, og ingen er rigtig demokratiske (ikke engang Tyrkiet, der

Jeg glemte at skrive at selvfølgeligt skal vi som et godt kristent
land tage vores del af flygtningene, det er klart. Problemet er bare,
at tager de rigtige flygtninge? På den ene side skal vi være
huminitære, men på den anden side må Danmark ikke belastes for
meget. Det vil underminere sammenhængningskraften i Danmark, og så
vil den danske kultur ødelægges, og landet vil blive fattigere. Jeg
håber at det jeg har skrevet er nogenlunde klart, jeg har ihvertfald
gjort mit bedste.

Fra : Martin Honoré

Dato : 12-07-06 21:23

In dk.politik karstenhansen6438@yahoo.dk wrote:
> selvfølgeligt skal vi som et godt kristent
> land tage vores del af flygtningene, det er klart. Problemet er bare,
> at tager de rigtige flygtninge?

Det ville være passende og rimeligt, om vi kun tillod kristne flygtninge
ind i Danmark. Muhammedanske flygtninge skulle så sværge deres Tro til
jesus, og afsige sig "Allah"-dyrkelse, før de måtte blive budt velkommen.

>vPå den ene side skal vi være
> huminitære, men på den anden side må Danmark ikke belastes for
> meget. Det vil underminere sammenhængningskraften i Danmark, og så
> vil den danske kultur ødelægges,

Jeg tror ikke du behøves bekymrer dig. Vi kan altid læne os op ad
McDonalds og Beverly Hills 90210 som faste piller i det vestlige emperies
fort.

--
Copyright© Martin Honore, 2006, alle rettigheder forbeholdes.
Overtrædelser vil blive retsforfulgt i henhold til §140 og §299b.

Fra : GB

Dato : 12-07-06 21:30

Martin Honoré <spamtekst-martin.honore@yahoo.dk> wrote in

> Jeg tror ikke du behøves bekymrer dig. Vi kan altid læne os op ad
> McDonalds og Beverly Hills 90210 som faste piller i det vestlige
> emperies fort.

Hvad har Dolph gjort, siden du ikke nævner ham?

GB

Fra : Martin Honoré

Dato : 13-07-06 18:25

In dk.politik GB <nospam@nospam.invalid> wrote:
> Martin Honor? <spamtekst-martin.honore@yahoo.dk> wrote in

> Hvad har Dolph gjort, siden du ikke n?vner ham?

Dolph hvem? Dolph Lundgreen, den svenske Arnold Schwarzenegger?

Fra : GB

Dato : 13-07-06 21:09

Martin Honoré <spamtekst-martin.honore@yahoo.dk> wrote in news:44b681ff$0
$15781$14726298@news.sunsite.dk:

> Dolph hvem? Dolph Lundgreen, den svenske Arnold Schwarzenegger?

Du må da være et 100% asshole!

GB