Flere muslimer
Fra : Pjensen73

Dato : 21-06-06 13:18

Nu må det være nok med alt den racisme.

Hvis vi skal have ordenlige forhold for muslimer her i landet, må vi
først og fremmest have væltet den nuværende regering og deres støtte
parti.
Dernæst skal alle muslimer have stemmeret, for at sikre at
venstrefløjen altid vil have flest vælgere.
Vi må have afskaffet ytringsfriheden og pressefriheden så vi ikke
fornærmer muslimerme.
Demokratiet skal også afskaffes.
Vi må have flere muslimer til landet, så de bliver i overtal, så vi kan
udrydde den danske befolkning (Gammel danskere). PÅ den måde sikres
venstrefløjen at bevare magten.
Folk som har en anden holding end muslimerne og os på venstrefløjen
skal straffes.

Allah bevare Danmark.

Fra : Allan Riise

Dato : 21-06-06 13:23

Pjensen73 wrote:
> Nu må det være nok med alt den racisme.

Ja, vi kan ikke have al den racisme.

> Hvis vi skal have ordenlige forhold for muslimer her i landet, må vi
> først og fremmest have væltet den nuværende regering og deres støtte
> parti.

Det skal skam nok ske.

> Dernæst skal alle muslimer have stemmeret, for at sikre at
> venstrefløjen altid vil have flest vælgere.

Kan knap 200.000 stemmer gøre det alene, så står det sløjt til med den
nuværende regering.

> Vi må have afskaffet ytringsfriheden og pressefriheden så vi ikke
> fornærmer muslimerme.

Næ, men vi skal ikke fornærme og forhåne bare fordi vi kan, så går budskabet
jo heller ikke egennem, for så vil man se mere på midlerne til at fremføre,
end på essensen.

> Demokratiet skal også afskaffes.

Hvorfor dog det?

> Vi må have flere muslimer til landet, så de bliver i overtal, så vi
> kan udrydde den danske befolkning (Gammel danskere). PÅ den måde
> sikres venstrefløjen at bevare magten.

Tror du selv på det, eller er den slået helt på stand by øverst oppe?

> Folk som har en anden holding end muslimerne og os på venstrefløjen
> skal straffes.

Sludder.

--
Allan Riise

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-06 15:02

> Kan knap 200.000 stemmer gøre det alene, så står det sløjt til med den
> nuværende regering.

Hvor har du i grunden det tal fra?

Kriminalstatistikken regner med godt 8% af anden etnisk herkomst end
europæisk mellem 15 og 79.
Det er en ca. 400.000 - herunder dog også asiater, syd og nord-amerikanere
m.fl, samt muligvis et kontingent østeuropæere.
Men at de skulle udgøre ½-delen, tvivler jeg nu på, akkurat som andelen af
unge mellem 15 og 18 heller ikke tegner sig for specielt mange.
Skulle det nu vise sig, at den muslimske andel kun udgør de knap 200.000 som
du nævner - og hvis det er korrekt, at lang de fleste slet ikke gør sig
bemærket på den ene eller anden måde - så synes jeg faktik problemet er
ganske voldsomt i sin art - for så må det betyde, at en lille gruppe på
nogle få titusinder måske sætter dagsordenen.

Desuden er det velkendt i politikredse, at en større og større del af den
organiserede kriminalitet tegnes af denne gruppe af indvandrere..
Man er ikke kriminel fordi man er muslim, men hvis man er kriminel er
sandsynligheden stor for at man er muslim.
det er et faktum der ikke kan afvises - og at man standardiserer
statistikkerne tjener kun til at sløre billedet - det siger naturligvis
noget om, hvorvidt der er reel ulighed mellem flere grupper - men det er vel
også et spørgsmål om hønen og ægget her - det kan jo ikke nytte at rense for
sociale uligheder, hvis den ene gruppe er stort set placeret i den eller de
socialgrupper, der tegener sig for kriminaliteten.

Fra : Pjensen73

Dato : 22-06-06 10:15

Allan Riise kom med følgende:

> Ja, vi kan ikke have al den racisme.

Bortset fra at der ikke er meget racisme fra danskernes side. Derimod
er der racisme MOD danskere fra Muslimernes side.

> Det skal skam nok ske.

Ja, desværre.

> Kan knap 200.000 stemmer gøre det alene, så står det sløjt til med den
> nuværende regering.

Håber det ikke, men venstrefløjen vil få flere stemmer.

> Næ, men vi skal ikke fornærme og forhåne bare fordi vi kan, så går budskabet
> jo heller ikke egennem, for så vil man se mere på midlerne til at fremføre,
> end på essensen.

Det gør vi heller ikke. Hvis du tænker på de 12 satire tegninger i JP,
så er det ikke at fornærme, men for at gøre grin med det, ligesom når
vi gør grin med gud, dronningen og statsministeren.

> Hvorfor dog det?

For det ønsker muslimerne

> Tror du selv på det, eller er den slået helt på stand by øverst oppe?

Hvis det fortsætter sådan, så på et eller andet tidspunkt vil de være i
overtal. De får jo flere børn end danskerne.

> Sludder.

Sådan er det jo allerede i dag. §266b

Fra : Wilstrup

Dato : 21-06-06 14:08

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> venstrefløjen at bevare magten.
> Folk som har en anden holding end muslimerne og os på venstrefløjen skal

jeg vidste godt at du flirtede med nazismen og fascismen, men behøver du
virkelig at dumme dig sådan som du gør i dette indlæg?

Det,du ønsker er jo netop at straffe folk fordi deres religion er anderledes
end din."Smid dem bare hjem" siger du mere eller mindre utilsløret, og så
klynker du som en vræleunge fordi du bliver slået i hartkorn med det mest
skændige parti i Danmarkshistorien, et fremmedhaderparti af rang og forsøger
så på primitiv basis at få begavede mennesker til at tro at dit indlæg
skulle være skrevet af en venstreorienteret troende muslim.

Søg hjælp.

--
Wilstrup

Fra : Pjensen73

Dato : 22-06-06 10:06

Wilstrup:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> jeg vidste godt at du flirtede med nazismen og fascismen, men behøver du
> virkelig at dumme dig sådan som du gør i dette indlæg?

Nu det dig der dummer dig.
Nazismen ville jo udrydde jøderne under anden verdenskrig, og det er
det islam vil i dag.
Du kan se, at lande i mellemøsten ikke kan fordrage jøderne i Isreal.
Det kan muslimerne og de venstreorienterede heller ikke i den vestlige
verden.
DF støtter jo netop Isreal og jøderne, så jeg kan ikke rigtig se hvor
nazismen er henne i DF.

> [...]
> så på primitiv basis at få begavede mennesker til at tro at dit indlæg skulle
> være skrevet af en venstreorienteret troende muslim.

Som skolelærer burde du kunne se ironien i dette indlæg.

> Søg hjælp.

Flot argument

Fra : Torben Østrup

Dato : 21-06-06 15:08

Pjensen73 wrote:
> [...]
> venstrefløjen at bevare magten.
> Folk som har en anden holding end muslimerne og os på venstrefløjen

Du har åbenbart IKKE læst den nedenstående advarsel om hvad der sker
i de lande hvor Venstrefløjen går i alliance med muslimerne:

Den venstreorienterede journalist Caroline Fourest påpegede ved denne
uges internationale islamismekonference i Århus farerne ved den
koalition, som hun mener venstrefløjen i flere lande har indgået med
islamister.

Uddrag af artikel:

Den 30-årige franske journalist Caroline Fourest fra det
venstreorienterede magasin Charlie Hebdo undrer sig over, at
venstrefløjsbevægelserne i Europa ikke har lært noget af det, som
skete i Iran i forbindelse med den iranske revolution i 1979.

»Dengang begik en gruppe marxister en stor fejl. De troede, det var
muligt at danne partnerskab med islamisterne i kampen for at styrte
shahen,« sagde Caroline Fourest i sit debatskabende oplæg på den
netop overståede internationale islamismekonference på Aarhus
Universitet.

Fejl gentages

Hun mener, at venstrefløjen af i dag er ved at lave nøjagtig samme
fejl som marxisterne i Iran, der dannede partnerskab med Khomeinis
islamistiske bevægelse, men som efter shahens fald blev elimineret af
alliancepartneren.
»I dag ser vi koalitioner og partnerskaber mellem islamistiske grupper

og progressive venstrefløjsbevægelser, som vi ikke kunne forestille
os for fem år siden. Blandt andet har antiglobaliseringsbevægelsen
European Social Forum på deres seneste tre møder inviteret Tariq
Ramadan sammen med en masse aktivister fra Det Muslimske Broderskab til

at tale i islams navn. Dette sker faktisk i et meget progressivt
forum,« sagde Caroline Fourest undrende, og tilføjede, at dette
betød, at de sekulære muslimer ikke længere er til stede i dette
forum.

»De ville blot blive beskyldt for at være pro-Bush, pro zionister
eller islamofober.«

Også i Frankrig peger Caroline Fourest på alliancer mellem
islamistiske grupper og progressive grupper på venstrefløjen som
Human Rights Watch-grupper, der især fandt sammen i kampen mod
regeringens forbud mod religiøse symboler i de offentlige franske
skoler.

»Det værste ved denne koalition var, at den forsøgte at beskylde
feministerne og de sekulære grupper for at være racister og
islamofobiske. På samme måde var det en antiracistisk
venstrefløjsgruppe, der ville lægge sag an mod Charlie Hebdo, der
genoptrykte Muhammedtegningerne. Vi ved endnu ikke om det er på grund
af blasfemi eller racisme.«

link: http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3795132/

Torben Østrup

e-mail: eastrup(snbabel a) hotmail.com

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-06-06 20:01

Den 21.06.2006 kl. 16:07:44 citerede Torben Østrup <eastrup@gmail.com>:

> »På samme måde var det en antiracistisk
> venstrefløjsgruppe, der ville lægge sag an mod Charlie Hebdo, der
> genoptrykte Muhammedtegningerne. Vi ved endnu ikke om det er på grund
> af blasfemi eller racisme.«

Jeg tror selv at de ville sige at de føler sig noget utilpasse med de
tegninger.

De er jo så sensitive og diskrete, og bryder sig ikke om direkte at sige
hvem der skal til Sibirien

> link: http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3795132/

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Kert Rats

Dato : 21-06-06 16:26

> [...]
> venstrefløjen at bevare magten.
> Folk som har en anden holding end muslimerne og os på venstrefløjen skal

Allah? Næhh, må jeg så bede om Allan !

I øvrigt: Meget glædeligt, at Københavns Rådhus har indvilget i at omdanne
rådhusets foyer til muslimsk bederum.

Det går den rigtige vej.

Venligst

Kert Rats