Hvor mange gange skal jeg poste denne alge~
Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 20-06-01 14:25

Hej, jeg har nogen sorte/brune alger 4-5 mm lange på mine lavasten og i
toppen af mine planter.Vandskift hjælper ikke og mine sugemaller (ancistrus
og pleco)
tager dem heller ikke.Algedræber hjælper heller ikke.
Hjælper det at slukke lyset i 4-5 dage?
Eller hvad skal jeg gøre?

Mvh Thomas.

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 20-06-01 14:26

Endelig kom den efter tredje forsøg.

Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 20-06-01 14:52

"Thomas Jørgensen" <vassago@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Endelig kom den efter tredje forsøg.

Rolig nu - Rolig nu! det er 4 ens poster i min news reader

> (ancistrus

Tålmodighed er en dyd. Næsten alle de gange jeg har startet et akvarie op er
der kommet disse sorte/brune alger og de kan være længe om at forsvinde 3-5
måneder nogen gange men så ser man dem ikke mere..
Jeg ved jo ikke om det er fordi du lige har startet dit akvarie op inden for
de seneste par måneder eller om det en plage der lige er kommet i et gamle
akvarie men jeg tror det er fordi det er nystartet.

Mogens
--
Svend-bent Index http://www.svend-bent.dk/
Software Shopping 255.000 varenr. http://www.svend-bent.dk/shop/