Skide nazist
Fra : Tim

Dato : 19-06-06 17:55

Et rigtig godt indlæg i JP.

http://www.jp.dk/meninger/ncartikel:aid=3795708

Roy W. Brown modtog årets trykkefrihedspris, uddelt af
Trykkefrihedsselskabet af 2004.

Indtil for nylig var han formand for IHEU (International Humanist and
Ethical Union) som han repræsenterede i FN's Menneskerettighedskommission.

citat start
"I de seneste 40 år er udlændingelovene blevet gennemhullet, asylsystemerne
udnyttet og med venstrefløjens velsignelse har radikale islamister haft gode
vilkår i europæiske lande. Især en organisation som Det Muslimske
Broderskab, som blev grundlagt i 1928, har haft stor indflydelse i Europa."
citat slut

.... men han er vel også bare en skide racist og nazist, og hvad ved jeg??

Tim

Fra : Jesper

Dato : 19-06-06 18:04

vTim <thpetersen@hotmail.com> wrote:

> [...]
> citat slut
>
> ... men han er vel også bare en skide racist og nazist, og hvad ved jeg??

Fantastisk god nyhed at Roy W. Brown fik prisen.

Vores hjemlige uffemand har kurs mod en venstreføjspris for
pladderhumanisme af værste skuffe!
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 19-06-06 19:25

On Mon, 19 Jun 2006 18:54:37 +0200, Tim skrev:

> [...]
> citat slut
>
> ... men han er vel også bare en skide racist og nazist, og hvad ved jeg??

Ser man på, hvordan betegnelsen her i gruppen bruges, så er
han ekstrem naziracist.

--
If you want to make someone angry, tell him a lie; if you want
to make him furious, tell him the truth.

Fra : @

Dato : 19-06-06 19:39

On Mon, 19 Jun 2006 20:24:42 +0200, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Ser man på, hvordan betegnelsen her i gruppen bruges, så er
>han ekstrem naziracist.

ekstrem naziracist er det et argument eller mangel på samme?

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 19-06-06 21:12

On Mon, 19 Jun 2006 20:38:48 +0200, @ skrev:

> ekstrem naziracist er det et argument eller mangel på samme?

Det er mangel på argument.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-06-06 05:58

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Det er mangel på argument.

People that think moon is green cheese makes me uncomfortable

People that are "nazi-racists" - same

Only naziracists *with power* would make me seriously uncomfortable.

They have since 1945 been exterminated from the surface of our planet

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 20-06-06 11:08

Bo Warming skrev:
> [...]
>
> Only naziracists *with power* would make me seriously uncomfortable.
>
> They have since 1945 been exterminated from the surface of our planet

Hvorfor F****** er du dog nu begyndt at skrive på ENGELSK i dk.politik?

Rabler det totalt for dig, eller hvad?

(Det plejer faktisk at være et psykosesymptom, når folk giver sig til at
tale fremmede sprog i situationer, hvor der bare ikke er det fjerneste
behov for det!)

Anders Peter Johnsen

Fra : El Trabajador

Dato : 20-06-06 14:15

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i

> (Det plejer faktisk at være et psykosesymptom, når folk giver sig til
> at tale fremmede sprog i situationer, hvor der bare ikke er det
> fjerneste behov for det!)

Det lyder ikke godt. Jeg kan godt lide at gå og fyre vrøvlesætninger af på
finsk, specielt når jeg står alene ved et sporvognsstoppested i Helsinki.
Folk kigger nogle gange mærkeligt på mig. Jeg plejer da at sige: I am not
crazy, I just try to learn Finnish.
--
El Trabajador

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 19-06-06 20:24

"@" <1@invalid.net> on mandag 19. juni 2006 at 20:38 +0100 wrote:
>ekstrem naziracist er det et argument eller mangel på samme?

Ikke fordi jeg skal ødelægge din dag, men jeg tror sgu det var ironisk
ment

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311