79%
Fra : Martin Larsen

Dato : 17-06-06 11:39

Jeg kom til at studse over tallet 79% perkere i Rådmandsgade skole.
/Det fa'me da uhyggeligt mange mand/. Den stakkels 5'tedel hvide vil da
få meget vanskeligt ved at tilegne sig normale sprogfærdigheder, når de
dagligt indhylles i al denne barbar-tale - for ikke at tale om at de jo
så heller ikke har dygtige kammerater til stimulation.
Er der nogen der har overblik over hvor mange "sorte" pletter der er på
danmarkskortet hvor gammeldanskerne er nede på 1/5 ?
Og hvor lang tid mon der går før perkerne før perkerne udrenser de sidste
urene vantro i disse områder?

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : @

Dato : 17-06-06 11:57

On Sat, 17 Jun 2006 12:38:31 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Jeg kom til at studse over tallet 79% perkere i Rådmandsgade skole.

ligger den ikke på Nørrebronx?

altså negerkvarteret

> [...]
>dagligt indhylles i al denne barbar-tale - for ikke at tale om at de jo
>så heller ikke har dygtige kammerater til stimulation.

det eneste der er at gøre er at man flytter sit barn til en anden
skole

>Er der nogen der har overblik over hvor mange "sorte" pletter der er på
>danmarkskortet hvor gammeldanskerne er nede på 1/5 ?

om få år en hele danmark een stor sort plet hvis vi kkke snart
begynder at bekæmpe de muhamedanske verdensforbryder ganske kraftigt

>Og hvor lang tid mon der går før perkerne før perkerne udrenser de sidste
>urene vantro i disse områder?

3 år højest

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Michael Weber

Dato : 17-06-06 13:21

"@" <1@invalid.net> wrote in message

> [...]
>
> om få år en hele danmark een stor sort plet hvis vi kkke snart
> begynder at bekæmpe de muhamedanske verdensforbryder ganske kraftigt

Hvad baserer du det på ?

> 3 år højest

Hvad baserer du det på ?

> --
> Frihed er retten til at fortælle folk det,
> som de ikke ønsker at høre
> /George Orwell/

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 17-06-06 12:24

> [...]

> danmarkskortet hvor gammeldanskerne er nede på 1/5 ?
> Og hvor lang tid mon der går før perkerne før perkerne udrenser de sidste

Hvis det står til de Radigale og SF, så jo før des bedre!

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://liberterran.org

Fra : Michael Weber

Dato : 17-06-06 13:41

"Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message

> Hvis det står til de Radigale og SF, så jo før des bedre!
>
> --
> regards, Peter Bjørn Perlsø
> http://liberterran.org
> http://antipartiet.dk

Er det eller er det ikke liberalt at lade borgerne selv bestemme hvor de bor
og hvor deres børn går i skole,
uden statens indgriben ?

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-06-06 14:16

Michael Weber fortalte:

> Er det eller er det ikke liberalt at lade borgerne selv bestemme hvor
> de bor og hvor deres børn går i skole,
> uden statens indgriben ?

De legitime borgere i DK er hovedsageligt gammeldanskerne. Muhamserne har
ingen rettigheder, da de er ulyksagelige ofre for rødfascisters og
velmeneres landsforræderi.

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Michael Weber

Dato : 17-06-06 14:53

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
> Michael Weber fortalte:

> De legitime borgere i DK er hovedsageligt gammeldanskerne. Muhamserne har
> ingen rettigheder, da de er ulyksagelige ofre for rødfascisters og
> velmeneres landsforræderi.

Legitime borgere i forhold til hvem ( hvem skal legitemere )?
Hvorfra har du den definition af borgere i DK ?
Og ikke mindst, hvor lang tid går der inden en person kan anses for værende
gammeldansk?
Hvordan hænger det sammen at ofre ingen rettigheder har ?
Du anser altså muslimere som ofre.

Nogle spørgsmål du vel selv har spekuleret over.

> Mvh
> Martin
> --
> Befri DK

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Malte Runz

Dato : 17-06-06 14:48

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

(snip)

> Hvis det står til de Radigale og SF, så jo før des bedre!

Bare for sjov, kunne jeg tænke mig at høre dine, formodentligt vanvittige,
argumenter for, at SF og R skulle _ønske_, at "perkerne udrenser de sidste
urene vantro i disse områder". Det er en klassisk stråmand.

Jeg forventer de sædvanlige tomme floskler, og, presset hårdt nok, til sidst
noget i retningen af... 'måske ønsker de det ikke, men det bliver i hvert
fald resultatet af den politik, de har ført, og ønsker at føre'.

Ska' vi prøve...?

--
Malte Runz

Fra : Kasper

Dato : 17-06-06 16:28

Martin Larsen wrote:

> Jeg kom til at studse over tallet 79% perkere i Rådmandsgade skole.
> /Det fa'me da uhyggeligt mange mand/.

Men den andel er til gengæld for nedadgående - var det ikke for Lises
ENORME indsats ville det ganske givet se værre ud, men hendes sjæl er i
ild! Læg dertil en super-engageret stab, og så har vi faktisk et positiv
spiral. Jo, det er ikke problemfrit på Rådmandsgade Skole, men de har
altså den rigtige retning - og så er det altså en folkeskole: Du kan
både skrive og ringe til dem... og sågar osse besøge dem, og se selv!

Under sidste valgkamp kunne de på skolen nærmest ikke komme til for
lokalpolitikere, der skulle forbi og sole sig lidt i deres succes... som
om de valgte havde noget lod i den! Gudsketakoglov for, at ikke alle
lærere og pædagoger har mistet håbet om, at udviklingen kan vendes.

Kasper

Fra : Kim2000

Dato : 17-06-06 19:24

> [...]
> danmarkskortet hvor gammeldanskerne er nede på 1/5 ?
> Og hvor lang tid mon der går før perkerne før perkerne udrenser de sidste

Skal vi ikke lige få en definition på hvad en perker er? En der stammer fra
det gamle Persien eller hvad?

mvh
Kim

Fra : Alucard

Dato : 17-06-06 19:31

On Sat, 17 Jun 2006 20:24:08 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk>
wrote:

>Skal vi ikke lige få en definition på hvad en perker er? En der stammer fra
>det gamle Persien eller hvad?

Er det ikke sammensat af ordene "pakistaner" og "tyrker"...?

Fra : Henning Sørensen

Dato : 19-06-06 11:32

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> Er det ikke sammensat af ordene "pakistaner" og "tyrker"...?

Sådan som jeg er blevet det fortalt, er det et kæleord for de
perserer(arabere) og tyrkere vi inviterede til landet i -60/-70'erne for at
grundlægge vores industri- og velfærdssamfund. Vi havde jo solgt vore
kolonier og måtte istedet bringe arbejdskraften til landet.

Og som sådan (venligt kæleord) anvendt på danske arbejdspladser på den tid.
Indtil farveallergiske danskere syntes at ordet i lige så høj grad kunne
anvendes negativt betonende.

I dag anvendes ordet vel alment uden kendskab til hvor den anderledes
farvede stammer fra - og uden kendskab til vedkommende i øvrigt.

/Henning.

Fra : Jim

Dato : 19-06-06 13:43

"Henning Sørensen" <hkksnews@privat.dk> skrev i en meddelelse
> "Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> Sådan som jeg er blevet det fortalt, er det et kæleord for de
> perserer(arabere)

Hvis der er noget, perserne ikke er, så er det arabere..

Perserne kan ikke fordrage arabere.

Fra : Henning Sørensen

Dato : 19-06-06 13:57

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> "Henning Sørensen" <hkksnews@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis der er noget, perserne ikke er, så er det arabere..
>
> Perserne kan ikke fordrage arabere.

Muligvis, men på den tid med en befolkning primært udgået fra 6-8 klassetrin
uden kendskab til andet end Danmark, Sverige, Norge og Tyskland fra
historiebøgerne og med et Verdenssyn dannet efter nedhængbare verdenskort og
statistiske informationer i geografi timerne samt "1001 nats eventyr" (og
naturligvis remsen med alverdens hovestæder...), var det en normal
opfattelse, at alle mennesker fra den arabiske halvø og omkringliggende
lande var persere/arabere.
Og kælenavnet blev derfor ikke dannet ud fra, om nogle kan li´ nogle andre
eller omvendt.

/Henning.

Fra : Jim

Dato : 19-06-06 14:21

> [...]
> omkringliggende lande var persere/arabere.
> Og kælenavnet blev derfor ikke dannet ud fra, om nogle kan li´ nogle andre

Jo, sådan kan man vel også anskue det.

Fra : GB

Dato : 20-06-06 11:31

"Henning Sørensen" <hkksnews@privat.dk> wrote in

> Sådan som jeg er blevet det fortalt, er det et kæleord for de
> perserer(arabere) og tyrkere vi inviterede til landet i -60/-70'erne

Perser (farsier) er IKKE arabere.

GB

Fra : Jim

Dato : 18-06-06 19:23

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Skal vi ikke lige få en definition på hvad en perker er? En der stammer
> fra det gamle Persien eller hvad?

Islamistisk militaristisk perker:
http://www.balatacamp.net/website/pics/youngjournalists/hamas-dec21/fullsize/khalil%20030.jpg

Perkerfamilie:
http://www.pullmanhospital.org/familym/Babies/2004/08aug/images/khalil_nasim_0046.jpg

Peker tiltaler dansk kvinde:
http://www.dr.dk/NR/rdonlyres/D1F3AB05-A6B9-4E72-8EFC-41094730B513/147378/ab875bda203a4466a2f63de205d48f7a_deadline3.gif

Islamistisk og fundamentalistisk møgperker:
http://www.polemiken.net/kopier/2004_11/FadiAbdullatif.jpg

Joke om perker:
http://www.ahot.dk/jokes/visjoke.asp?ID=130

Perker udtaler sig:
http://community.dr.dk/default.ns?strItemID=forum&action=viewcontribution&intContributionID=1019182&intForumID=40

Anholdt terrorist-perker:
http://images.google.dk/imgres?imgurl=http://i2-images.tv2.dk/s/19/679419-ea900639e7fa31a090b0085d9753ae5b.jpeg&imgrefurl=http://nyhederne.tv2.dk/article.php%3Fid%3D3397193&h=300&w=465&sz=17&tbnid=zB8iVOuDL9YpHM:&tbnh=80&tbnw=125&hl=da&start=1&prev=/images%3Fq%3DSaid%2BMansour%2B%26svnum%3D10%26hl%3Dda%26lr%3D%26sa%3DN

Og jeg kunne sikkert blive ved det meste af aftenen... men det har jeg ikke
tid til.

Fra : Wilstrup

Dato : 18-06-06 21:48

> [...]
>
> Og jeg kunne sikkert blive ved det meste af aftenen... men det har jeg

Gør det bare -der er ingen der gider at læse dine links alligevel,
nazi-Jim.Hvornår kommer den politianmeldelse, dengsedreng?
--
Wilstrup

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 17-06-06 22:08

> [...]
> danmarkskortet hvor gammeldanskerne er nede på 1/5 ?
> Og hvor lang tid mon der går før perkerne før perkerne udrenser de sidste

Hvor er du langt ude. Du burde virkelig overveje at søge hjælp.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 17-06-06 23:03

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
>
> Hvor er du langt ude. Du burde virkelig overveje at søge hjælp.

Hvor langt ude er Martin Larsen i forhold til dig.

mvh KHN
--

Så kan det ikke undre at han har fået kniven.
Wilstrup