kina sælger fangers organer
Fra : @

Dato : 17-06-06 10:35

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/06/16/171811.htm

hvornår kommer boykotten?

nåe nej Kina er et stort land og en boykot ville bare ramme dansk
industris hellige profet øhhh hellige profit

hvornår kommer fordømmelsen fra Allan Riiise Kim Larsen og Arne
Wilstrup?

den kommer nok ikke da det hverken er USA eller Israel der er
involveret og når bare det er de røde venner i Kina
så er man både blind og døv overfor sligt

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Allan Riise

Dato : 17-06-06 10:43

@ wrote:
> [...]
> involveret og når bare det er de røde venner i Kina
> så er man både blind og døv overfor sligt

Sludder, det er foragteligt og noget svineri, og det er ikke første gang jeg
går i rette med Kina og deres manglende respekt for menneskerettighederne.

Nu har jeg skrevet om både Kina, USA, Saudi-Arabien, Irak før krigen Iran
etc. om deres mangel på respekt for deres medmennesker, har du skrevet om
USA's tilsiddesættelse af FN og deres mangel på vilje til at følge det
verdenssamfund som de selv vil styre, f.eks. ved ikke at underskrive
konventioner og traktater der vil binde dem til krigsforbryder retten og
miljø!?

Desuden så kan det vel ikke være sådan, at har man noget at kritisere, så
skal man finde andre lande der også har problemer og så kritisere dem også
får at få gennemslagskraft?

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 17-06-06 11:14

On Sat, 17 Jun 2006 11:42:51 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

> [...]
>etc. om deres mangel på respekt for deres medmennesker, har du skrevet om

ikke direkte da jeg ikke helt kan gennemskue hvilket mandat eller
mangel på samme USA bruger som undskyldning for deres ageren,

men jeg ved at jeg flere gange har fremført mit syn nemlig at USA's
tilstedeværelse i Golfstaterne enten som protector for Saudi-Arabiens
diktatoriske kongefamilie eller som direkte besættelsesmagt i Irak ene
og alene skyldes USA's interesse i en stabil olieforsyning

> [...]
>verdenssamfund som de selv vil styre, f.eks. ved ikke at underskrive
>konventioner og traktater der vil binde dem til krigsforbryder retten og

er USA det eneste land der ikke vil underskrive ovennævnte
konventioner?

alle verdens lande fører en udenrigspolitik til gavn for dem selv,

og så er det da klart at det giver mere genlyd når et af verdens
største lande foretager sig noget end når et lille land gør det samme

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven

Fra : Allan Riise

Dato : 17-06-06 11:23

@ wrote:

> ikke direkte da jeg ikke helt kan gennemskue hvilket mandat eller
> mangel på samme USA bruger som undskyldning for deres ageren,

Næ, det kan du vel ikke, men du kunne jo være at USA ikke ønsker at blive
kigget i kortene.

> [...]
> diktatoriske kongefamilie eller som direkte besættelsesmagt i Irak ene
> og alene skyldes USA's interesse i en stabil olieforsyning

Og hvorfor tror du så at de er i Irak?

> er USA det eneste land der ikke vil underskrive ovennævnte
> konventioner?

Af såkaldte vestlige Demokratiske lande, JA!

Og når man samtidig vil gøre sig til "LysFyret" som er den standard andre
bør rette sig ind efter, såee...

> alle verdens lande fører en udenrigspolitik til gavn for dem selv,

Ja, og det er da til USA's benfice at indskrive sig krigsforbryderdomstolen
og Kyoto aftalen.

> og så er det da klart at det giver mere genlyd når et af verdens
> største lande foretager sig noget end når et lille land gør det samme

Især når man vil fremstå som rollemodel og moralsk forkæmper og vogter over
Demokratiet.

Det hænger ikke sammen.

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 17-06-06 11:53

On Sat, 17 Jun 2006 12:23:20 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Næ, det kan du vel ikke, men du kunne jo være at USA ikke ønsker at blive
>kigget i kortene.

>Og hvorfor tror du så at de er i Irak?

nu kniber det vist med læseevnen,
prøv at læse een gang til

> [...]
og alene skyldes USA's interesse i en stabil olieforsyning

>Af såkaldte vestlige Demokratiske lande, JA!

og hvorfor lige nævne lande som rent faktisk ikke repræsenterer nogen
større del af verdens befolkning

> [...]
>og Kyoto aftalen.

>Især når man vil fremstå som rollemodel og moralsk forkæmper og vogter over

jo det hænger faktisk udmærket sammen, USA's regering kan da ikke sige
til sin egen befolkning at de agerer som "the big bully"
udenrigspolitisk, de er da nødt til at bilde deres vælgere ind, at de
gør "the right thing" for at fremme demokrati og fred og for at
bekæmpe hele verdens fjender - terroristerne

det værste ved det hele er at mange amerikanere rent faktisk tror på
det vås deres regering kommer med, de tror virkelig at de er "the good
guys" deres tro på USA's retskaffenhed kan nok i visse tilfælde
sammenlignes med andres tro på koranens ufejlbarlighed

du kunne sådan bare for sjov vende blikket bort fra USA og se på
hviken retorik andre landes regeringer bruger når de skal
forklare/forsvare deres handlemåde

enhver regering har altid en ganske udmærket forklaring på alt hvad
den foretager sig, så et det jo op til vælgerne at vægte
troværdigheden af samme

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Pjensen73

Dato : 17-06-06 13:28

@ sendte dette med sin computer:
> [...]
> involveret og når bare det er de røde venner i Kina
> så er man både blind og døv overfor sligt

Nu har Allah svaret. Så mangler vi bare kimsebassen og Halal Arne.

Fra : Allan Riise

Dato : 17-06-06 13:42

Pjensen73 wrote:
> @ sendte dette med sin computer:

> Nu har Allah svaret. Så mangler vi bare kimsebassen og Halal Arne.

Så, pjensen, ikke så megen saglighed og argumentation i *1* tråd, det er
mere end jeg kan forholde mig til.

Forøvrigt så kan jeg ikke forstå at navngivne debattører nærmest tvinges til
at forholde sig til tråde de ikke er i, og nogen slet ikke læser.

--
Allan Riise

Fra : Pjensen73

Dato : 17-06-06 19:21

Allan Riise udtrykte præcist:

> [...]
>
> Forøvrigt så kan jeg ikke forstå at navngivne debattører nærmest tvinges til
> at forholde sig til tråde de ikke er i, og nogen slet ikke læser.

Havde der stået "USA sælger fangers organer", så havde Kimsebassen
været den første der havde kommet med en fordømmelse. Og derefter ville
han beskylde Anders Fogh Rasmussen for at være medskyldig.
Men nu er det Kina, og så er det åbentbart iorden.

Fra : Wilstrup

Dato : 17-06-06 20:05

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> han beskylde Anders Fogh Rasmussen for at være medskyldig.
> Men nu er det Kina, og så er det åbentbart iorden.

Du er en bovlam krikke at høre på - for overhovedet at tage stilling til en
sag kræves der mindst to ting

1. man kender til sagen
2. man har læst om den

Og når den kommer fra folk som fx @ der er yderst utroværdig og barnlig, så
er der slet ingen grund til at fare ud med bål og brand.

Og hvor står der forøvrigt at -hvis det skulle være sandt det om Kina - at
det er i orden? har Kim udtrykt det? Har jeg skrevet det?

At vi ikke straks kommenterer enhver prut du eller andre useriøse debattører
kommer frem med, skyldes at I ofte er -ja, useriøse.
--
Wilstrup

Fra : Pjensen73

Dato : 18-06-06 21:36

Wilstrup formulerede spørgsmålet:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>

> Du er en bovlam krikke at høre på - for overhovedet at tage stilling til en
> [...]

Ja, jeg har læst sagen på TV2's tekstv.

> Og når den kommer fra folk som fx @ der er yderst utroværdig og barnlig, så
> er der slet ingen grund til at fare ud med bål og brand.

Han har vel også læst sagen et sted.

> Og hvor står der forøvrigt at -hvis det skulle være sandt det om Kina - at
> det er i orden? har Kim udtrykt det? Har jeg skrevet det?

Det hylder da ihvertfald det kummunistiske styre som bl.a Nordkorea og
det tidligere DDR. Og når man ved hvordan de behandler/behandlede
politiske modstander, så kan man hurtig få den mistanke.
Og du kalder det tidligere DDR for demokratisk. Et land hvor man kom i
fængsel for at kritisere regeringen. Tænk hvis det var sådan her, så
var der godt nok mange der skulle i fængsel, for at kritisere Anders
Fogh. Men heldigvis har vi ikke sådan et styre.

> At vi ikke straks kommenterer enhver prut du eller andre useriøse debattører
> kommer frem med, skyldes at I ofte er -ja, useriøse.

Er det useriøs at debatere de grusomheder der foregår i Kina?

Fra : Wilstrup

Dato : 18-06-06 22:12

> Det hylder da ihvertfald det kummunistiske styre som bl.a Nordkorea og
> det tidligere DDR.

nu er du jo ikke den mest troværdige person i denne gruppe -og dine
røverhistorier gør det ikke bedre.

Og når man ved hvordan de behandler/behandlede
> politiske modstander, så kan man hurtig få den mistanke.

og hvordan behandlede de så politiske modstandere? Og lige inden du roder
dig ud i noget, du ikke ved noget om, så forsøge at dokumentere det, blot
denne gang, ikke?

> Og du kalder det tidligere DDR for demokratisk. Et land hvor man kom i
> fængsel for at kritisere regeringen. `

dokumentation?

Tænk hvis det var sådan her, så
> var der godt nok mange der skulle i fængsel, for at kritisere Anders Fogh.
> Men heldigvis har vi ikke sådan et styre.`

du kender jo intet til DDR, så hvorfor kvajer du dig gang på gang i din
omtale af det?

> Er det useriøs at debatere de grusomheder der foregår i Kina?

Når du går efter manden fremfor bolden, så ja!

--
Wilstrup

Fra : Malte Runz

Dato : 20-06-06 17:54

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

(snip)

> dokumentation?

Prøv at google med: "politische häftlinge" DDR. Jeg kan afsløre, at det
giver over 27.000 hits på tysk alene. Jeg kan naturligvis ikke garantere for
lødigheden af samtlige sites, men jeg kan nu heller ikke forestille mig, at
det _alt sammen_ er propaganda og hetz mod et misforstået styre (måske endda
en enkelt lovprisning af samme). Jeg har også mødt østtyskere, der
bekræftede, at politisk motiveret fængsling af styrets kritikere fandt sted.
Troværdige mennesker, som jeg ikke kan forestille mig blot var ude på at
fylde mig med løgn.

Og i en perfekt verden ville du nu være, om end ikke overbevist, så i hvert
fald i fuld gang med at revidere din opfattelse af DDR.

(snip)

--
Malte Runz

Fra : Pjensen73

Dato : 20-06-06 18:11

Wilstrup kom med denne ide:
> nu er du jo ikke den mest troværdige person i denne gruppe -og dine
> røverhistorier gør det ikke bedre.

Røver historier....
Jeg ved godt det er hårdt at høre sandheden om DDR.

> og hvordan behandlede de så politiske modstandere? Og lige inden du roder dig
> ud i noget, du ikke ved noget om, så forsøge at dokumentere det, blot denne
> gang, ikke?

Google er din ven.

> du kender jo intet til DDR, så hvorfor kvajer du dig gang på gang i din
> omtale af det?

Jeg var så heldig at være i DDR kort efter murens fald, og det så da
meget trist ud dengang. Der var masser af fattigdom, nød og elendighed.

> Når du går efter manden fremfor bolden, så ja!

Og det skulle komme fra dig.

Fra : Wilstrup

Dato : 17-06-06 17:29

>@ sendte dette med sin computer:

> Nu har Allah svaret. Så mangler vi bare kimsebassen og Halal Arne.

endu en nazi-idiot udspyr sine gebrækkeligheder - nazi-Jensen slår til igen!
--
Wilstrup

Fra : Pjensen73

Dato : 17-06-06 19:17

Wilstrup kom med følgende:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> endu en nazi-idiot udspyr sine gebrækkeligheder - nazi-Jensen slår til igen!

Javel ja. Så man er altså nazist, når man tager afstand fra at Kina
sælger fangers organer.
Tja, så ved vi jo hvor Arne står.

Fra : Wilstrup

Dato : 17-06-06 20:02

> Javel ja. Så man er altså nazist, når man tager afstand fra at Kina
> sælger fangers organer.
> Tja, så ved vi jo hvor Arne står.

når jeg bliver forlenet med et øgenavn som "halal- Arne" , så får du svar på
passende måde. Jeg er åbenbart tilhænger af halal-slagtninger eller hvad du
så end mener med ordet, fordi jeg ikke straks har givet udtryk for min
opfattelse af et rygte som en sædvanligvis utroværdig person slynger om sig
her i gruppen.

Men med dit øgenavn til mig, ved vi jo hvor PJensen73 står!
--
Wilstrup

Fra : Pjensen73

Dato : 18-06-06 21:39

Wilstrup kom med følgende:
> [...]
> opfattelse af et rygte som en sædvanligvis utroværdig person slynger om sig

Jamen går du da ikke ind for halal-slagtninger? Du er da en af dem, der
ikke kan få nok islamister til landet.

> Men med dit øgenavn til mig, ved vi jo hvor PJensen73 står!

Jeps. Jeg står ved DF.

Fra : Wilstrup

Dato : 18-06-06 22:17

> Wilstrup kom med følgende:

> Jamen går du da ikke ind for halal-slagtninger? Du er da en af dem, der
> ikke kan få nok islamister til landet.

igen digt og løgnehistorier - bliver du aldrig træt af aldrig at sige
sandheden, blot en gang imellem?

> Jeps. Jeg står ved DF.

Ja, det havde jeg allerede gættet -det er det parti, der har de dummeste og
mest ubegavede personer i sin stald -Dansk Fjolleparti der lever under Pia
Kæremålsgård eller hvad det nu er frontfurien hedder -hende der tryner alle
medlemmer,der ikke makker ret og danser efter hendes taktstok. Et dejligt
parti - og på den baggrund tillader du dig at tale om DDRs partier?

LOL!

Det er det parti, der har nazistiske synspunkter og som er så hyklerisk at
de gerne udtaler sig negativt om muslimer, medens de er noget så ømfindige
når det drejer sig om dem selv -og PK som heldigvis tabte stort i retten mod
Karen Sunds - den sved vel rigtig, gjorde den ikke?
--
Wilstrup

Fra : Ole Geisler

Dato : 18-06-06 22:23

On Sun, 18 Jun 2006 23:16:55 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>Ja, det havde jeg allerede gættet -det er det parti, der har de dummeste og
>mest ubegavede personer i sin stald

Det er nok ikke de skarpeste knive i skuffen der stemmer DF.

>-Dansk Fjolleparti der lever under Pia
>Kæremålsgård eller hvad det nu er frontfurien hedder

Højt debatniveau?

>den sved vel rigtig, gjorde den ikke?

Næppe.

Fra : Wilstrup

Dato : 18-06-06 22:30

"Ole Geisler" <reptech@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er nok ikke de skarpeste knive i skuffen der stemmer DF.

præcis!

> Højt debatniveau?

næ, men meget præcist - og forståeligt for de fleste af de dårligt begavede
DF'ere.

> Næppe.'

Næ, du har ret -de fatter det naturligvis ikke.
--
Wilstrup

Fra : Pjensen73

Dato : 20-06-06 18:18

Wilstrup har bragt dette til verden:

> igen digt og løgnehistorier - bliver du aldrig træt af aldrig at sige
> sandheden, blot en gang imellem?

Jeg siger kun sandheden.

> [...]
> medlemmer,der ikke makker ret og danser efter hendes taktstok. Et dejligt
> parti - og på den baggrund tillader du dig at tale om DDRs partier?

Nå, der slap argumenterne op. Du kalder DF'ere for dumme og ubegavede.
De fleste DF'ere er meget mere kloge og begavede mennesker, end en
simpel ligegyldig skolelærer, som bilder deres elever ind, at DDR var
demokratisk og de autonome er højreorienteret

> [...]
> det drejer sig om dem selv -og PK som heldigvis tabte stort i retten mod
> Karen Sunds - den sved vel rigtig, gjorde den ikke?

Det kniber gevaldig med argumentationen, hva' lille Arne....
At samligne DF med Nazismen er helt hen i vejret.

Fra : Wilstrup

Dato : 20-06-06 21:06

> [...]

ja, den fascistiske sandhed.

> Nå, der slap argumenterne op. Du kalder DF'ere for dumme og ubegavede.

ja, sandheden er ilde hørt.

> De fleste DF'ere er meget mere kloge og begavede mennesker, end en simpel
> ligegyldig skolelærer, som bilder deres elever ind, at DDR var demokratisk
> og de autonome er højreorienteret

nu findes der ingen ligegyldige skolelærere, men selv de ringeste af os har
en begavelser som DFs medlemmer ikke når til sokkeholderne.

> Det kniber gevaldig med argumentationen, hva' lille Arne....
> At samligne DF med Nazismen er helt hen i vejret.

det er faktisk sandheden - og JEG TALER ALTID SANDT.

Men jeg er godt klar over at den sandhed er en bitter pille at sluge for
dig.
--
Wilstrup

Fra : Pjensen73

Dato : 20-06-06 21:17

Wilstrup forklarede den 20-06-2006:

> ja, sandheden er ilde hørt.

Ja, det er den åbenbart, siden du ikke kan lide at høre sandheden.

> nu findes der ingen ligegyldige skolelærere, men selv de ringeste af os har
> en begavelser som DFs medlemmer ikke når til sokkeholderne.

Der er mange inde i DF der har en højere uddannelsen, end en folkeskole
lærer.

> det er faktisk sandheden - og JEG TALER ALTID SANDT.

Haha ha ha ha. Ja, jeg må le.
At påstå at DU taler sandt er den største løgn vi endnu har hørt til
dato.
Du mener at det er "sandt" at det tidligere DDR og Nordkorea er
demokratisk og at de autonome er højreorienteret.

> Men jeg er godt klar over at den sandhed er en bitter pille at sluge for dig.

Siden hvornår er DF blevet nazitisk?

Fra : Wilstrup

Dato : 20-06-06 21:56

> Wilstrup forklarede den 20-06-2006:

> Ja, det er den åbenbart, siden du ikke kan lide at høre sandheden.

iiih, dog, hvor du kan og så så længe - men hør en gang skattebasse, skal vi
ikke lige blive enige om - sådan i al stilfærdighed -at du nok ikke skal
snakke så meget med de voksne - de taler jo et voksentsprog som du alligevel
ikke forstår - men tag dig ikke af det . Du kan jo altid genlæse dine
"anders And'er" og andre billedblade -

> Der er mange inde i DF der har en højere uddannelsen, end en folkeskole
> lærer.

jamen, lille pjensen dog - det hedder nu folkeskolelærer i et ord - kan du
nu pænt gå i seng så du er parat til stavetræningen i morgen?! Og så husk
det nu; hænderne over dynen!

> Haha ha ha ha. Ja, jeg må le.

jamen, du har da en sådan smittende latter, dengsedreng, så le du kun - blot
det hjælper på dit syge sind.

> At påstå at DU taler sandt er den største løgn vi endnu har hørt til dato.

ja, ja -jeg skal nok fortælle dig et nyt eventyr ved lejlighed - men lad nu
være med at lyve, for så får du en streg i panden.

> Du mener at det er "sandt" at det tidligere DDR og Nordkorea er
> demokratisk og at de autonome er højreorienteret.

Ja, da -det tidligere DDR var demokratisk og de autonome? De er slet ikke
orienteret.

> Siden hvornår er DF blevet nazitisk?'

Åh, gjorde det nas, lille Pjensenmand? ja, ja, du skal nu ikke være ked
af - når det gælder DF så ved vi jo allesammen, at her overgår virkeligheden
fantasien.

Sov sødt lille nulregøg og hav kun lyse tanker - OG KAN DU SÅ FÅ DE HÆNDER
OP OVER DYNEN!
--
Wilstrup

Fra : Pjensen73

Dato : 20-06-06 22:11

Wilstrup formulerede spørgsmålet:
(SNIP en masse personangreb)

Der røg Halal Arnes argumenter.
Hold da kæft, og han kalder sig for skolelærer.
Jeg troede det krævede en lille smule forstand at blive lærer. Jeg tror
det er på tide at få strammet op for adgangskravene til seminariumet.

Fra : Malte Runz

Dato : 20-06-06 22:01

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
snip)

> Siden hvornår er DF blevet nazitisk?

Siden dengang alle muslimer blev islamistiske terrorister.

--
Malte Runz

Fra : Pjensen73

Dato : 20-06-06 22:14

Malte Runz har bragt dette til os:
> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> snip)

> Siden dengang alle muslimer blev islamistiske terrorister.

Er man nazist, når man tager afstand fra islamisk terror?
Så er den største del af den vestlige verdens befolkninger altså
nazister, forde man tog afstand fra angrebene på bl.a. WWC.

Fra : Malte Runz

Dato : 21-06-06 07:44

> Malte Runz har bragt dette til os:

> Er man nazist, når man tager afstand fra islamisk terror?

Nej. Sådan ville jeg aldrig argumentere.

> Så er den største del af den vestlige verdens befolkninger altså nazister,
> forde man tog afstand fra angrebene på bl.a. WWC.

WWC? WTC!

Jeg er heller ikke den, der kalder DF for nazistisk, selvom noget af
retorikken har den samme følelsesladede nationalistiske klang. DF har også
en del mærkesager til fælles med nazisterne (og Socialdemokraterne for den
sags skyld).

At kalde DF nazistisk er lige så unuanceret (og primitivt), som at slå alle
muslimer i hartkorn med islamistiske terrorister.

--
Malte Runz

Fra : Bo Warming

Dato : 22-06-06 01:29

"Malte Runz" <malte_runz@stofanet.dk> wrote in message

> At kalde DF nazistisk er lige så unuanceret (og primitivt), som at
> slå alle muslimer i hartkorn med islamistiske terrorister.

Der er meget lidt nazisme i DF, og fx slet ingen bioracisme

Der er med enhver muslim kæmperisiko for at han er
skabs-fundamentalist og vil gavne terrorister som danske borgere
gjorde i krigens sidste måneder i 1945
, når borgerkrigen mellem os og de nytilflyttede skærpes

Fra : Bo Warming

Dato : 20-06-06 22:19

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> snip)

> Siden dengang alle muslimer blev islamistiske terrorister.

Men sådant har ingen nogensinde påstået.

Den første gang jeg straffedes for "racisme" citerede jeg Danmarks
Statistik om overkriminalitet og forenklede at "de voldtager og
lemlester" - men jeg mente da ikke at baby-muslimer og olding-muslimer
lemlester og voldtager.
Ingen har påstået noget om "alle"

Men det er en fornuftig arbejdshypotese at alle voksne og ældre
teenagere fra Mellemøsten er skabsterrorister/skabsfundamentalister og
kan springe ud af skabet når kampråbet gjalder fra imanerne - og
derfor bør vi stålsat og i tide sige :
"Vi vil vinde"
"Kun en tåbe frygter ikke Islam"
"Better safe than sorry - udvis hellere for mange end for få."
"En dråbe arsenik er nok til at gøre et helt glas vand giftigt."

Fra : Jan Nielsen

Dato : 17-06-06 13:46

> http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/06/16/171811.htm
>
> hvornår kommer boykotten?
>
> nåe nej Kina er et stort land og en boykot ville bare ramme dansk
> industris hellige profet øhhh hellige profit

Hvis noget land planlægger en boykot af kina når de det ikke, kina svare
igen meget hurtigt ved at nægte at handle med landet, så en boykot af kina
ser vi sikkert aldrig.

Er det egentligt så galt at bruge henrettede fander til reservedele?

I kina har man den praktis at mordere bliver brugt som reservedele lige
efter de er blevet skudt, de begrunder det med, når nogen har enten skadet
eller taget et liv skal de også bidrage med at redde liv..

Det er i øvrigt ikke nogen nyhed, det har været sådan i kina i mange år,
patronerne til henrettelsen er heller ikke gratis..
Jan Nielsen

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 17-06-06 14:26

On Sat, 17 Jun 2006 14:46:10 +0200, Jan Nielsen wrote:

> [...]
> ser vi sikkert aldrig.
>
> Er det egentligt så galt at bruge henrettede fander til reservedele?

Spørgsmålet er om fangerne bliver henrettet for reelle forbrydelser,
eller fordi der mangler reservedele.

> I kina har man den praktis at mordere bliver brugt som reservedele lige
> efter de er blevet skudt, de begrunder det med, når nogen har enten
> skadet eller taget et liv skal de også bidrage med at redde liv..

Man kan blive henrettet for meget andet end mord og vold i Kina.

Fra : Jan Nielsen

Dato : 17-06-06 18:30

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> skrev i en meddelelse

> Spørgsmålet er om fangerne bliver henrettet for reelle forbrydelser,
> eller fordi der mangler reservedele.

Ja, hvis det er fordi man mangler reservedele til handel er det noget
forbandet svineri, man ved aldrig med den slags lande...

> Man kan blive henrettet for meget andet end mord og vold i Kina.

Skulle ikke undre mig en pind, det er et ret barbarisk folkefærd..

Jan Nielsen

Fra : Bo Warming

Dato : 18-06-06 20:46

"Jan Nielsen @gmail.com>" <woodhorse<fjern> wrote in message

> [...]
> forbandet svineri, man ved aldrig med den slags lande...

> Skulle ikke undre mig en pind, det er et ret barbarisk folkefærd..

Vesten er barbarisk at vi ikke nyttiggør organer bedre.
Kina er humanistisk overlegen ved ikke at spilde resourcer og pisse på
syge mennesker ved at hindre dem at blive hjulpet via transplantation

At vi ikke har dødsstraf er klogt, fordi vore dommere er dårligere end
de kinesiske, så vi ville få irreversibel straf ved justitsmord næsten
daglig.

Men Kina har ikke råd til forbrydelses-forøgende luksusfængsler som
vore, så de henretter og det skal vi aldrig blande os i.

Deres genbrug af organer viser at vi er uland og de er iland mht etik.

Fra : Wilstrup

Dato : 17-06-06 17:26

> [...]
> industris hellige profet øhhh hellige profit
>

> hvornår kommer fordømmelsen fra Allan Riiise Kim Larsen og Arne

lige så snart jeg ser dig fordømme at man jalder muslimer for
"muhamedanere", at du fordømmer USA for krigen i Irak, krigen i Afghanistan
samt deres hang til dødsstraf.

Jeg har altid talt imod dødsstraf uanset hvilket land det er forekommet i.
At man sælger fangers organer - formentlig efter deres død, er smagsløst,
men da det nu er dig, der er fremkommet med historien, så tillader jeg mig
at tvivle særlig meget på den.

> den kommer nok ikke da det hverken er USA eller Israel der er
> involveret og når bare det er de røde venner i Kina
> så er man både blind og døv overfor sligt

virkelig? hvor ved du det fra -og hvor har du historien fra? Glistrup?
--
Wilstrup