Hvilken side er Indunesien på i kampen mod~
Fra : Carsten Overgaard

Dato : 16-06-06 09:54

Officielt tilkendegiver de at være på vestens side, men mistanken om at
deres virkelige syn på vores verden er en helt anden rejser sig.

Årsagen er den helt urimelige forskelsbehandling, som vesterlændinge får i
forhold til deres egne kriminelle.

Schapelle Corpy afsoner en straf på 20 år for en narkodom, hvor beviserne er
tvivlsomme. Michelle Leslie blev offer for et komplot, hvor radikale grupper
prøvede at fælde en søn af økonomi-ministeren Aburizal Bakrie og måtte ty
til afgudsdyrkelse for at komme tilbage til civilisationen igen.

Samtidig løslader de bagmanden for Bali-bomberne efter et år i fængsel. En
person, som er dømt for at have vejledt mordere til massemord på over 200
mennesker.

Hvilket signal sender det til os?

Ja, til en start så stop med rejse derud.

Sekundært så stop med at støtte ofre for jordskælv og flodbølger.

Landet må bankes på plads, således at det forstår at begår vores borgere
forbrydelser hos dem, så er de velkomne til at returnere dem til os,
hvorefter at vi nok skal dømme dem en hård straf efter vores standarder,
hvis beviserne vel at mærke rækker. Folk skal ikke være straffrie, men
straffen skal foregå efter vores normer, når det drejer sig om vores
borgere.

Til gengæld vil vi så med glæde udlevere deres borgere til retforfølgelse
dernede, hvis de ønsker det.

Men som det ser ud på nuværende tidspunkt, så har Indunesien forladt vores
side, når det drejer sig om at kæmpe imod terror.

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."

Fra : Lyrik

Dato : 16-06-06 11:00

"Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> skrev i en meddelelse
> Men som det ser ud på nuværende tidspunkt, så har Indunesien forladt vores
> side, når det drejer sig om at kæmpe imod terror.
++++++++++++++++++++++++++
De har aldrig været på vores side.
De har været verdens værste terrorister så længe jeg kan huske. Deres
islamister emigrerede fra hovedstadsområdet hvor de havde produceret
overbefolkning, til alle de mange øer. de øer hvor de var kristne fik deres
kærlighed at føle. Afbrænding af landsbyer, afhugning af præstens hovede
hvorefter de løb rundt med det på en stage og råbte "Allahu Akhbar"

Vesterlændingene syntes at alle disse øer fortjente en central regering og
FORÆREDE hele området til en samling af verdens værste islamister til at
styre alle øerne.
Dette inbefattede dele af new guniea, som med vanlig islamisk norm fik det
"smukke navn" Irian Jaja"
Dette efter at en intens missionering havde omvendt befolkningen til
kristne. Nu fik disse nyomvendte,- islamisk terror at føle.
Det var en vederstyggelig handlen med menneskeliv. "Fordi de skulle have et
samlet styre" så kunne "alt er lige-godterne" ikke se forskel på skæg og
snot!
Det var ligemeget hvem der styrede for alle kulturer var lige gode!!

Vesten har fortjent at have denne horde på halsen indtil de forstår at alt
ikke- er lige godt og at alle kulturer ikke er lige gode til at bære et
samfund. Og indtil de siger det offentligt uden at fængsle sig selv for at
sige sandheden:"At en skovl er en skovl og ikke at en skovl er en spade!"

Hilsen
Jens