'Marines' Cheer Song About Killing Iraqi C~
Fra : Bekan

Dato : 14-06-06 22:07

http://biz.yahoo.com/prnews/060612/dcm074.html?.v=13

The song's lyrics include: "I grabbed her little sister and put her in front
of me. As the bullets began to fly, the blood sprayed from between her eyes,
and then I laughed maniacally ... I blew those little f**kers to eternity
.... They should have known they were f**king with the Marines." Members of
the audience, not shown in the video, laughed and cheered wildly for these
lyrics.

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-06-06 23:25

Bekan fortalte:

> [...]
> f**king with the Marines." Members of the audience, not shown in the
> video, laughed and cheered wildly for these lyrics.

Denne sang som de psykoinfantile rødfascister onanerer til, er såmænd
ikke andet end sort humor fra en stand up comedian fra marinen. Kys dog
jeres mor i røven i stedet for.

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 15-06-06 02:07

Martin Larsen skrev:
> [...]
>
> Denne sang som de psykoinfantile rødfascister onanerer til, er såmænd
> ikke andet end sort humor fra en stand up comedian fra marinen. Kys dog

Det er så simpel og ussel søgt "anti-krigs"-propaganda, som der
overhovedet kan være tale om: For at tillægge professionelle amerikanske
marineinfanterister så åbenlyst modbydelige motiver og vitterligt tro at
dèn slags ligefrem måtte FRYDE deltagerne i en sådan tilløjet
forbrydelse, skal man for mig at se virkelig være syg i hovedet
grænsende til decideret akut skizofrenparanoid psykose.

Ingen professionel soldat kan på nogen måde "frydes" ved at dræbe
uskyldige civile. For det er ganske enkelt bare ikke dèt, man er
professionel soldat for: Man er professionel soldat for at NEDKÆMPE
(hvilket faktisk ikke engang absolut betyder "dræbe") en blot nogenlunde
værdig fjende, herunder altså nok så mange folkeretsligt illegitime
partisanterrorister, som for deres vedkommende UDELUKKENDE ønsker at
fremprovokere en borgerkrig. (Irak er faktisk idag et relativt
velfungerende demokrati til forskel fra tidligere: Dets demokratisk
valgte magthavere SKAL derfor principielt respekteres som sådan af dets
egen befolkning!)

At NOGLE - og vi taler vitterligt om et ret eksklusivt fåtal,
sandsynligvis under hundrededele promiller - ellers rigeligt kamphærdede
amerikanske frontlinjesoldater i værste fald personligt måtte bryde
mentalt sammen og give sig til at begå åbenlyse og uundskyldelige
overgreb på uskyldige (eller i hvert fald ikke _dokumenterbart_
fjendtlige) irakiske civile som resultat af eventuelle mikropsykotiske
PTSD-angst-paranoiaanfald, hvor de som soldater er hjemfaldne til helt
naturligt at blive stillet til ansvar for sådanne ugerninger under en
militærretslig kodeks, der får civil straffelov til at ligne den rene
sandkasseleg, kan jeg bare slet ikke "bruge" (læs MISbruge) imod de
hundredetusinder koalitionssoldater som er i Irak efter på såvel
Irakernes eget som FNs udtrykte ønske at bidrage til skabelsen af et
civiliseret, demokratisk fredssamfund, der netop jo hurtigere des bedre
det ellers måtte indfinde sig betyder at de selvsamme koalitionssoldater
endelig måtte kunne komme hjem.

Alt dette er der desværre nogle splitterragende gale Zarqawi-tilhængere
- samt ikke mindst deres selvpostuleret "medfølende" vestlige
sympatisører (som jeg vitterligt ikke kan have end erklæret afsky til
overs for) - som tilsyneladende helst ser smadret: Herunder altså ved at
postulere sådan noget argert, intrigant og æreskrænkende fanatikervrøvl,
som disse totalt hjernedøde, afstumpede "krigsmodstandere" - der
tydeligvis opererer efter devisen "Jamen, Saddam har jo ikke gjort MIG
noget!" - lukker ud i læssevis:

Hvis ikke disse mennesker engang snart fatter at fred rent faktisk er en
for mennesket grundliggende "unaturlig" tilstand, som det har krævet
generationers krige og ikke mindst trusler derom for at opretholde,
tjah, så fatter de jo vitterligt bare ikke en skid af noget som helst
overhovedet...

Men når de så ligefrem har frækheden til uden nogen REEL og KONKRET
medviden straks at klandre kæmpende soldater for alskens totalt uhyrlig,
selvforestillet psykopatsadisme og smøre deres ynkværdige
pseudointellektuelle lort, som de ikke engang selv har fortjent at skide
ud mellem ørerne, af på de selvsamme folk, som de rent faktisk skylder
deres blotte verdensfjernt luksusagtige, Lennon-indoktrinerede
Elfenbenstårnshippie-betragtninger om "Fred i Verden - PÅ ENHVER
BETINGELSE", så træder de sgu' bare visse andre sundt samfundsbevidste
borgere et stykke for nært...

Vis mig dèn slags folk, og jeg skal hurtigt vise dig, hvem jeg i
skrivende øjeblik ikke engang gider at løfte en lillefinger for, når (og
ikke "hvis"!) de engang bliver indhentet af en virkelighed, der altså
måtte være mere lidt mere blodig og brutal end de ellers måtte bilde sig
ind at "have vedtaget" på deres parodisk pseudosolidariske plenummøder...

Anders Peter Johnsen

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 15-06-06 03:19

Anders Peter Johnsen skrev:

Nåja, så lykkedes det mig da også ENDELIG at finde foromtalte video:

http://littlegreenfootballs.com/weblog/?entry=21040_Mainstream_Media_Disgrace_of_the_Month-_Hadji_Girl&only

Efter megen omtale på een af mine absolutte faboritblogs:

http://michellemalkin.com/

Vi har på videoen (hvis den bliver pillet ned i mellemtiden, ligesom den
er blevet mange andre steder efter pres fra de i USA bosiddende
muhamedanere i "CAIR", "Council for American-Islamic Relations" eller i
min egen bog: Den Amerikanske Dhimmistyrelse) en ung amerikaner,
formodentlig en irakisk-deployeret marineinfanterist, som med en
akustisk guitar i hånden synger en yderst sorthumoristisk sang om sin
spontane og pludselige forelskelse i en lokal pige, som han - hårdt
krigsprøvet - tager hjem til, men hvor "svigerfamilien" desværre er
opsat på at slå ham ihjel (i de sidste vers):

Teksten lyder:

"I was out in the sands of Iraq
Every week we were under attack
And I, well, I didn't know where to go.
And the first think I could see was
Everybody's favorite Burger King
So I threw open the door and I hit the floor.
Then suddenly to my surprise
I looked up and I saw her eyes
And I knew it was love at first sight.
And she said

Durka Durka Mohammed Jihad
Sherpa Sherpa Bak Allah
Hadji girl I can't understand what you're saying.
And she said
Durka Durka Mohammed Jihad
Sherpa Sherpa Bak Allah
Hadji girl I love you anyway.

Then she said that she wanted me to see.
She wanted me to meet her family
But I, well, I couldn't figure out how to say no.
Cause I don't speak Arabic.
So, she took me down an old dirt trail.
And she pulled up to a side shanty
And she threw open the door and I hit the floor.
Cause her brother and her father shouted

Durka Durka Mohammed Jihad
Sherpa Sherpa Bak Allah
They pulled out their AKs so I could see
And they said
Durka Durka Mohammed Jihad
Sherpa Sherpa Bak Allah

So I grabbed her little sister and pulled her in front of me.
As the bullets began to fly
The blood sprayed from between her eyes
And then I laughed maniacally
Then I hid behind the TV
And I locked and loaded my M-16
And I blew those little f***ers to eternity.
And I said

Durka Durka Mohammed Jihad
Sherpa Sherpa Bak Allah
They should have known they were f***ing with a Marine"

Som det også kan aflæses af den noget lunkne latter hos den til
mikrofonen nærmestsiddende tilskuer, så er det ikke engang rigtigt helt
morsomt på det mere afslappede, uforpligtende
cirkusrevy-skraldlatterplan: Det er derimod ganske hardcore grovkornet
gruppeterapi for amerikanske marineinfanterister, som tydeligvis har
brug for at dyrke noget seriøs sarkasme på dèn groteske sitiation, de
oplever til dagligt, hvor medlemmer af dèn selvsamme civilbefolkning, de
ellers er sendt ned for at beskytte i magttomrummet efter Saddam,
ligefrem griber til våben imod dem.

Men som sagt mener jeg altså at man skal være syg i hovedet for helt
blankt at overse den dybsort dystre ironi i denne sang og derudfra påstå
at den som sådan skulle være udtryk for overlagte ønsker om hæmningsløse
massakrer på civile, sådan som den ellers forbløffende hurtigt "vinkles"
(læs: vrangfortolkes) mere eller mindre bevidst i lyset af den påståede
Haditha-episode (hvor det mest berømte pressefotografi altså absurd nok
viser resultatet af et organiseret massemord på civile udført af de
lokale terrorister og IKKE af amerikanske marineinfanterister, jvf.
Michelle Malkins udmærkede dokumentation!)

Jeg bliver lige afslutningsvis nødt til at referere til mine amerikanske
yndlings-satiretegnere www.coxandforkum.com (tegningen fra 13.juni)
angående den besynderligt forvredne pressedækning af soldaterne dernede:
Een ting er at de sætter livet på spil for at oprette ro og orden for de
menige, civile irakere, men det bliver mig lige en smule for broget, når
deres hjemlige medier samtidig har travlt med at pisse dem op og ned ad
ryggen i totalt urimelige, proportionsløse forsøg på at fremstille dem
som noget i retning af en anden flok hensynsløst massemyrdende
Østfronts-SS'ere for at sælge nyheder...

Men okay: Journalister har - i modsætning til de af os der beskæftiger
sig professionelt med historievidenskab under ufravigelig
dokumentationspligt - åbenbart en eller anden tvivlsom
fagforeningsfunderet "ret" til frit at opdigte hvad som helst de måtte
kunne finde på af perfidt og direkte injurerende søgt sensationsstof, så
længe det altså blot sælger nok ril at man bagefter kan betale relative
småbeløb i eventuelle bøder...

Anders Peter Johnsen