/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Lige til jeres orientering:
Fra : Michael Laudahn


Dato : 14-06-06 17:51


(De venstre-orienterede behøver ikke at føle sig tiltalt - jeg
snakker bare med de gode.)


Efter jeg åbenbart har fundet en vej til at slå censur-angrebet fra
ISP-side (konkret Swisscom-datterselskabet Bluewin), fortsætter jeg
internet-arbejdet mod indvandringen. Desuden vender jeg tilbage til
Tyskland om nogen uger, efter næsten 12 års ufrivillige svejtsisk
eksil. Vi får se, om der også kan laves reel (ikke alene virtuel)
politisk arbejde der, forbi de etablerede partier. Generelt er
situationen i de fortsat 'skyldbelastede' tysktalende lande særlig
vanskelig.

Strategien for internet-arbejdet er foreløbig at finde interessante
skandinaviske artikler - mest danske, sommetider norske, sjældent
svenske - og så oversætte dem til tysk, hollandsk, engelsk og fransk.
I føler indvandringens ulemper særlig stærkt, og i har en sund
national følelse, dvs jeres reaktioner er 'de rigtige'. De tysktalende
skal lære af jer, og de andre tre sproggrupper skal se hvad der sker
hos jer - noget de normalt ikke vil erfare ved deres etablerede medier.
Måske kommer det også at forstærke den allerede forhåndenværende
solidariske effekt.

Derfor går jeg ud fra, at jeg ikke kommer at vende tilbage her meget
ofte i den nærmere fremtid. Hvem vil, kan ved lejlighed forfølje mine
aktiviter på


de.soc.politik.misc,at.gesellschaft.politik,ch.talk (tysk)
nl.politiek,be.politics (hollandsk)
uk.politics.misc,can.politics,us.politics,aus.politics,nz.politics
(engelsk)
fr.soc.politique, qc.politique (fransk)


I skal have det godt!


PS: Har i set de numere over 500 (!) kommentarer - og de fleste
åbenbart fornuftige - på Aftenpostens oljeformue-artikel fra for
nogle dage siden, se

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/article1348280.ece ?

Også meget at anbefale for dem, der endnu ikkek har set det, er

http://dendanskeforening.dk/side1-cid-1-aid-1007-mid-1-params-2.html .





--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

WICHTIG / IMPORTANT: islam-info:

http://historyofjihad.org/ - http://apostatesofislam.com/


 
 
Knut Schrøder (14-06-2006)
Kommentar
Fra : Knut Schrøder


Dato : 14-06-06 17:58

In news:1150303884.402728.148980@f6g2000cwb.googlegroups.com,
Michael Laudahn <laudahn2002@yahoo.se> typed:
>
> Derfor går jeg ud fra, at jeg ikke kommer at vende tilbage her meget
> ofte i den nærmere fremtid.

Takker så meget!

--
Knut


Michael Kirkegaard (14-06-2006)
Kommentar
Fra : Michael Kirkegaard


Dato : 14-06-06 19:30


"Derfor går jeg ud fra, at jeg ikke kommer at vende tilbage her meget
ofte i den nærmere fremtid.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<


OG bliv væk, for pokker da!



GB (14-06-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 14-06-06 22:58

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> wrote in news:4490558f$0
$60783$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> OG bliv væk, for pokker da!

Luk røven din nar, og smid manden i dit killfilter, hvis du ellers har
hjerne til at forstå, hvordan man bruger sådan et.

--
Med venlig hilsen
GB

Peter Bjørn Perlsø (14-06-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 14-06-06 23:12

GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

> "Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> wrote in news:4490558f$0
> $60783$157c6196@dreader1.cybercity.dk:
>
> > OG bliv væk, for pokker da!
>
> Luk røven din nar, og smid manden i dit killfilter, hvis du ellers har
> hjerne til at forstå, hvordan man bruger sådan et.

Hørt!

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://liberterran.org

Sigmund Svendsen (14-06-2006)
Kommentar
Fra : Sigmund Svendsen


Dato : 14-06-06 23:23

GB skrev:
> "Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> wrote in news:4490558f$0
> $60783$157c6196@dreader1.cybercity.dk:
>
>
>>OG bliv væk, for pokker da!
>
>
> Luk røven din nar, og smid manden i dit killfilter, hvis du ellers har
> hjerne til at forstå, hvordan man bruger sådan et.

DUST!

Hva hjelper et kilfilter i mot?


--
Sigmund


Michael Kirkegaard (15-06-2006)
Kommentar
Fra : Michael Kirkegaard


Dato : 15-06-06 14:41


"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
news:Xns97E2F3BEC268Youremail@130.227.3.84...
> "Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> wrote in news:4490558f$0
> $60783$157c6196@dreader1.cybercity.dk:
>
>> OG bliv væk, for pokker da!
>
> Luk røven din nar, og smid manden i dit killfilter, hvis du ellers har
> hjerne til at forstå, hvordan man bruger sådan et.
>
> --
Hvorfor nu det, Georg?
Jeg respekterer alle her, selv dem med forskruede himmelråbende paranoide
illusioner om et snarligt angreb på Dannevang af de islamiske horder.
Prins Nasserøv er kommet i aktivering og smager lidt på samfundet. Respekt
for det og hans vilje til at yde. For det er vel det han gør.
Så hvorfor skulle jeg bruge killfilter, det er da fri debat. Hvis jeg lægger
nogen i killfilter afskærer jeg mig selv for vigtig information.
Med killfilter går jeg udfra at du og Laudahn er syge i hovedet, uden
killfilter ved jeg det med sikkerhed.

Michael




Martin Larsen (15-06-2006)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 15-06-06 19:07

Michael Kirkegaard fortalte:

> "GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> news:Xns97E2F3BEC268Youremail@130.227.3.84...
>> "Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> wrote in
>> news:4490558f$0 $60783$157c6196@dreader1.cybercity.dk:
>>
>>> OG bliv væk, for pokker da!
>>
>> Luk røven din nar, og smid manden i dit killfilter, hvis du ellers
>> har hjerne til at forstå, hvordan man bruger sådan et.
>>
>> --
> Hvorfor nu det, Georg?
> Jeg respekterer alle her, selv dem med forskruede himmelråbende
> paranoide illusioner om et snarligt angreb på Dannevang af de
> islamiske horder.

Det er da heldigt at antiterrorpolitiet jævnligt spærrer nogle
muha-terrorister inde, så du kan leve ugenert videre i din idyl-psykose.

Mvh
Martin
--
Befri DK


Allan Riise (15-06-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 15-06-06 20:09

Martin Larsen wrote:
> Michael Kirkegaard fortalte:
>
>> "GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
>> news:Xns97E2F3BEC268Youremail@130.227.3.84...
>>> "Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> wrote in
>>> news:4490558f$0 $60783$157c6196@dreader1.cybercity.dk:
>>>
>>>> OG bliv væk, for pokker da!
>>>
>>> Luk røven din nar, og smid manden i dit killfilter, hvis du ellers
>>> har hjerne til at forstå, hvordan man bruger sådan et.
>>>
>>> --
>> Hvorfor nu det, Georg?
>> Jeg respekterer alle her, selv dem med forskruede himmelråbende
>> paranoide illusioner om et snarligt angreb på Dannevang af de
>> islamiske horder.
>
> Det er da heldigt at antiterrorpolitiet jævnligt spærrer nogle
> muha-terrorister inde, så du kan leve ugenert videre i din
> idyl-psykose.

Hvor mange er sigtet, endsige dømt for terror i, eller imod, Danmark?

--
Allan Riise



Marcus Strömberg (17-06-2006)
Kommentar
Fra : Marcus Strömberg


Dato : 17-06-06 18:18


Martin Larsen skrev:

>>>> OG bliv væk, for pokker da!
>>>
>>> Luk røven din nar, og smid manden i dit killfilter, hvis du ellers
>>> har hjerne til at forstå, hvordan man bruger sådan et.
>>>
>>> --
>> Hvorfor nu det, Georg?
>> Jeg respekterer alle her, selv dem med forskruede himmelråbende
>> paranoide illusioner om et snarligt angreb på Dannevang af de
>> islamiske horder.
>
> Det er da heldigt at antiterrorpolitiet jævnligt spærrer nogle
> muha-terrorister inde, så du kan leve ugenert videre i din
> idyl-psykose.

Vänliga Danmark?



--

Marcus

m9370@abc.se

Kim Larsen (17-06-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 17-06-06 19:12

"Marcus Strömberg" <m9370@abc.se> skrev i en meddelelse
news:xPWkg.5184$E02.1638@newsb.telia.net...
>
> Martin Larsen skrev:
>
>>>>> OG bliv væk, for pokker da!
>>>>
>>>> Luk røven din nar, og smid manden i dit killfilter, hvis du ellers
>>>> har hjerne til at forstå, hvordan man bruger sådan et.
>>>>
>>>> --
>>> Hvorfor nu det, Georg?
>>> Jeg respekterer alle her, selv dem med forskruede himmelråbende
>>> paranoide illusioner om et snarligt angreb på Dannevang af de
>>> islamiske horder.
>>
>> Det er da heldigt at antiterrorpolitiet jævnligt spærrer nogle
>> muha-terrorister inde, så du kan leve ugenert videre i din
>> idyl-psykose.
>
> Vänliga Danmark?

Nej det er bare vores svar på svenske højrerabiate, de fleste mennesker her
i Danmark er heldigvis stadigvæk rimelig normale. De højrerabiates måde at
opføre sig på her i dk.politik giver desværre den tone fra begge sider i
debatten her.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x?et)




Sigmund Svendsen (14-06-2006)
Kommentar
Fra : Sigmund Svendsen


Dato : 14-06-06 23:08

Michael Laudahn skrev:
> (De venstre-orienterede behøver ikke at føle sig tiltalt - jeg
> snakker bare med de gode.)

Mrsmt, hvilket vil si at du ikke er opptatt av dialog
- men misjonering.

Når de "skeive/marginale" skal beskrive hvem som er "de gode"
- så blir det vel i retning av den blinde som skal lete etter den
hvite stokken?


--
Sigmund

Frank Løkkegaard (14-06-2006)
Kommentar
Fra : Frank Løkkegaard


Dato : 14-06-06 23:09

GB <nospam@nospam.invalid> on onsdag 14. juni 2006 at 23:57 +0100 wrote:
>Luk røven din nar, og smid manden i dit killfilter, hvis du ellers har
>hjerne til at forstå, hvordan man bruger sådan et.

hvorfor dog det? Manden giverudtryk for sit synspunkt - det er
ytringsfrihed, og sætter du højt ikk?

--
Den grundlæggende årsag til verdens problemer er, at tåberne er skråsikre,
mens de forstandige er fulde af tvivl. Bertrand Russel
Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311





GB (15-06-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 15-06-06 09:02

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in
news:fc.0073fb6b078fdbc63b9aca00898e203d.78fdbc8@net.dialog.dk:

> hvorfor dog det? Manden giverudtryk for sit synspunkt - det er
> ytringsfrihed, og sætter du højt ikk?

Spade.

--
Med venlig hilsen
GB

@ (15-06-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 15-06-06 12:27

On Thu, 15 Jun 2006 08:02:05 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in
>news:fc.0073fb6b078fdbc63b9aca00898e203d.78fdbc8@net.dialog.dk:
>
>> hvorfor dog det? Manden giverudtryk for sit synspunkt - det er
>> ytringsfrihed, og sætter du højt ikk?
>
>Spade.

hvad har et håndholdt graveredskab med ytringsfrihed at gøre?



--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær
/Adlai E. Stevenson/

N/A (15-06-2006)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 15-06-06 10:03



Frank Løkkegaard (15-06-2006)
Kommentar
Fra : Frank Løkkegaard


Dato : 15-06-06 09:27

GB <nospam@nospam.invalid> on torsdag 15. juni 2006 at 10:02 +0100 wrote:
>Spade.

Du er i tvivl om hvad det er? Her hjælper ODS )

I. Spade, en. ['sba·ð] flt. -r. (glda. spathæ (DGL.I.817), spa(a)de
(Skraaer.II. 166.204.245), sen. oldn. (járn)spai, eng. spade, mnt. spade
(nht. spaten); besl. m. gr. spáthe, spaan, sværd m. m., lat. spatha
(hvoraf bl. a. sp. espada, egl.: daggert, sværd; om flt.-form espadas se
Spar; jf. ogs. Spadille), og vistnok m. Spaan, Spad; jf. II. spade, Spatel)

1) haandredskab til gravning i jord, afgravning ell. afstikning af
(græs)tørv olgn., bestaaende af et (i reglen plant ell. svagt buet,
rektangulært) træ- ell. (især) staalblad (med ombøjet kant til at træde
paa), fastgjort til enden af et næsten lige skaft, der i reglen foroven er
forsynet med et tværstykke ell. haandgreb til at fatte om under arbejdet.
Holb. Metam.59. (ved Søborg er) intet Tegn til nogen Stad, undtagen naar
man ved en Hændelse rammer med Spaden paa nogle Rudera eller gamle
Grundsteene. EPont. Atlas.II.253. *Stærkodder tog Hakken, den lettere
Spade | Kong Halvor. Pram.Stærk. 145. Morten (gav) den Døde et Hug over
Ansigtet med en Spade. Blich.(1920).XIV. 198 (jf. Spadehug).
Skjoldb.US.I.1 (se u. Skovl 1). Ogsaa Genstande af et andet Materiale end
Antikkens afdækkede Spaden under de rastløse Undersøgelser i Italiens
Jord. CSPet.Litt.555. || (l. br., jf. dog Spadesp. 8245) om selve bladet
paa en spade. der laa et Spadeskaft uden Spade. CEw.Æ.III.30. || m.
henblik paa dette redskabs brug ved gravning og tilkastning af grave.
Rahb.Synt.68. *naar vor Grav med Spaden lukkes til. FGuldb.Poes.83.
Thiele.III.172 (se u. Skovl 1). Feilb. (u. Skovl). se ogs. klappe sp.
46466. jf. klappe sp. 46463f.: klappe efter med skoul og spade (dvs.:
begrave). Moth.S631. i talem.: Det skal skoul og spade betale (dvs.:
gælden betales ikke i skyldnerens levende live). Moth.S631. jf. klappe sp.
46445: “Det bliver ikke godt før man klapper efter med Skovl og Spade”
dvs.: Ingen er fuldkommen lykkelig før sin Død. VSO.VI.410. || billedl.
dybe Afgrunde af underjordiske udhulede Grotter, mørke og høithvælvede og
vidtaabnede, enten ved Naturens Bygning, eller af Tidens Spade.
Lodde.NT.353. da der ingen kildeangivelser findes (dvs.: i et historisk
arbejde), er det umuligt at konstatere, hvor spaden kunde være sat dybere
i jorden (dvs.: hvor undersøgelsen kunde være uddybet). FortNut. XII.227.
jf. Rod sp. 11802: De gamle Byporte var allerede for længst forsvundne . .
men Voldene laa der endnu og ventede, med Spaden ved deres Fod, paa deres
Skæbne. KBokkenh.U.9.

--
Den grundlæggende årsag til verdens problemer er, at tåberne er skråsikre,
mens de forstandige er fulde af tvivl. Bertrand Russel
Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311





Kim Larsen (15-06-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 15-06-06 10:03

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse
news:fc.0073fb6b078ffa0a3b9aca00898e203d.78ffa49@net.dialog.dk...
> GB <nospam@nospam.invalid> on torsdag 15. juni 2006 at 10:02 +0100 wrote:
>>Spade.
>
> Du er i tvivl om hvad det er? Her hjælper ODS )

Jeg ville aldrig kalde frøken Georg for en spade. En spade kan bruges til
noget fornuftigt, det er mere end man kan sige om frøken Georg.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Jim (15-06-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 15-06-06 14:52

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:44912231$0$15792$14726298@news.sunsite.dk...
> "Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse
> news:fc.0073fb6b078ffa0a3b9aca00898e203d.78ffa49@net.dialog.dk...
>> GB <nospam@nospam.invalid> on torsdag 15. juni 2006 at 10:02 +0100 wrote:
>>>Spade.
>>
>> Du er i tvivl om hvad det er? Her hjælper ODS )
>
> Jeg ville aldrig kalde frøken Georg for en spade. En spade kan bruges til
> noget fornuftigt, det er mere end man kan sige om frøken Georg.
>
Tja, en spade kan bruges til meget fornuftigt, for eksempel at grave dig
ned.



GB (15-06-2006)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 15-06-06 10:47

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in
news:fc.0073fb6b078ffa0a3b9aca00898e203d.78ffa49@net.dialog.dk:

> GB <nospam@nospam.invalid> on torsdag 15. juni 2006 at 10:02 +0100
> wrote:
>>Spade.
>
> Du er i tvivl om hvad det er? Her hjælper ODS )

Nej, og jeg er heller ikke i tvivl om, hvad du er.

--
Med venlig hilsen
GB

Henrik Svendsen (15-06-2006)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 15-06-06 09:46

On 14 Jun 2006 09:51:24 -0700, Michael Laudahn skrev:

> (De venstre-orienterede behøver ikke at føle sig tiltalt - jeg
> snakker bare med de gode.)
>
> Efter jeg åbenbart har fundet en vej til at slå censur-angrebet fra
> ISP-side (konkret Swisscom-datterselskabet Bluewin), fortsætter jeg
> internet-arbejdet mod indvandringen. Desuden vender jeg tilbage til
> Tyskland om nogen uger, efter næsten 12 års ufrivillige svejtsisk
> eksil. Vi får se, om der også kan laves reel (ikke alene virtuel)
> politisk arbejde der, forbi de etablerede partier. Generelt er
> situationen i de fortsat 'skyldbelastede' tysktalende lande særlig
> vanskelig.
>
> Strategien for internet-arbejdet er foreløbig at finde interessante
> skandinaviske artikler - mest danske, sommetider norske, sjældent
> svenske - og så oversætte dem til tysk, hollandsk, engelsk og fransk.
> I føler indvandringens ulemper særlig stærkt, og i har en sund
> national følelse, dvs jeres reaktioner er 'de rigtige'. De tysktalende
> skal lære af jer, og de andre tre sproggrupper skal se hvad der sker
> hos jer - noget de normalt ikke vil erfare ved deres etablerede medier.
> Måske kommer det også at forstærke den allerede forhåndenværende
> solidariske effekt.
>
> Derfor går jeg ud fra, at jeg ikke kommer at vende tilbage her meget
> ofte i den nærmere fremtid. Hvem vil, kan ved lejlighed forfølje mine
> aktiviter på
>
> de.soc.politik.misc,at.gesellschaft.politik,ch.talk (tysk)
> nl.politiek,be.politics (hollandsk)
> uk.politics.misc,can.politics,us.politics,aus.politics,nz.politics
> (engelsk)
> fr.soc.politique, qc.politique (fransk)
>
> I skal have det godt!

Tak, i lige måde.

De varmeste hilsner fra Danmark.

Held og lykke med det videre arbejde.

--
"Why shouldn?t truth be stranger than fiction? Fiction, after
all, has to make sense." --Mark Twain

Frank Løkkegaard (15-06-2006)
Kommentar
Fra : Frank Løkkegaard


Dato : 15-06-06 11:44

GB <nospam@nospam.invalid> on torsdag 15. juni 2006 at 11:47 +0100 wrote:
>
>Nej, og jeg er heller ikke i tvivl om, hvad du er.

Nåh, vi har en dårlig dag i dag

Hvad var der, efter din opfattelse, forkert i det,jeg skrev?

--
Den grundlæggende årsag til verdens problemer er, at tåberne er skråsikre,
mens de forstandige er fulde af tvivl. Bertrand Russel
Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311





Allan Riise (15-06-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 15-06-06 12:15

Frank Løkkegaard wrote:
> GB <nospam@nospam.invalid> on torsdag 15. juni 2006 at 11:47 +0100
> wrote:
>>
>> Nej, og jeg er heller ikke i tvivl om, hvad du er.
>
> Nåh, vi har en dårlig dag i dag
>
> Hvad var der, efter din opfattelse, forkert i det,jeg skrev?

Nu ryger du snart i G.B.'s filter, i årevis ligesom jeg, han kan ikke tåle
at man er uenige i en debat og argumenterer.
Det afholder ham dog ikke for at rette angreb imod f.eks. mig, selvom han
ikke kan læse hvad jeg skriver.
Han er et lille barn når det gælder diskurs, kan han ikke få sin vilje
holder han vejret og hoder sig også for "ørerne"

--
Allan Riise



Frank Løkkegaard (15-06-2006)
Kommentar
Fra : Frank Løkkegaard


Dato : 15-06-06 12:36

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> on torsdag 15. juni 2006 at 13:14 +0100 wrote:
>Nu ryger du snart i G.B.'s filter, i årevis ligesom jeg, han kan ikke
>tåle
>at man er uenige i en debat og argumenterer.
>Det afholder ham dog ikke for at rette angreb imod f.eks. mig, selvom han
>ikke kan læse hvad jeg skriver.
>Han er et lille barn når det gælder diskurs, kan han ikke få sin vilje
>holder han vejret og hoder sig også for "ørerne"

Arh mon dog - Georg og jeg plejer nu at finde melodien

--
Den grundlæggende årsag til verdens problemer er, at tåberne er skråsikre,
mens de forstandige er fulde af tvivl. Bertrand Russel
Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311





Frank Løkkegaard (15-06-2006)
Kommentar
Fra : Frank Løkkegaard


Dato : 15-06-06 12:37

"@" <1@invalid.net> on torsdag 15. juni 2006 at 13:26 +0100 wrote:
>
>hvad har et håndholdt graveredskab med ytringsfrihed at gøre?

Ja det er sgu mærkeligt )))))

--
Den grundlæggende årsag til verdens problemer er, at tåberne er skråsikre,
mens de forstandige er fulde af tvivl. Bertrand Russel
Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311





Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177516
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408626
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste