Iran's præsident
Fra : Michael Knudsen

Dato : 14-06-06 07:14

Jeg ved ikke hvor mange som har læst Iran's præsidents brev til Bush, ligger
lige et link til det

http://www.informationclearinghouse.info/article12984.htm

Hvad får i ud af det brev?

Michael

Fra : Jim

Dato : 14-06-06 08:40

"Michael Knudsen" <toffi@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ved ikke hvor mange som har læst Iran's præsidents brev til Bush,
> ligger lige et link til det
>
> http://www.informationclearinghouse.info/article12984.htm
>
> Hvad får i ud af det brev?

Yaaaawwwnnn!

Fra : Jesper

Dato : 14-06-06 14:38

Michael Knudsen <toffi@tdcadsl.dk> wrote:

> Jeg ved ikke hvor mange som har læst Iran's præsidents brev til Bush, ligger
> [...]

At den iranske præsident vil tale om vejr og vind og alt muligt andet
end det sagen drejer sig om:

IRANSK URANBERIGNING MED HENBLIK PÅ AT FREMSTILLE ATOMBOMBER!
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Allan Riise

Dato : 14-06-06 14:58

Jesper wrote:

> At den iranske præsident vil tale om vejr og vind og alt muligt andet
> end det sagen drejer sig om:
>
> IRANSK URANBERIGNING MED HENBLIK PÅ AT FREMSTILLE ATOMBOMBER!

Hvorfor råber du?

Er det forbudt at berige Uran?

Ved man, altså har beviser for at Iran vil lave A-Våben?

--
Allan Riise

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-06-06 15:22

Allan Riise fortalte:

> Hvorfor råber du?

Han har nok bemærket nogle tunghøre personer i denne ng
--
Befri DK

Fra : Allan Riise

Dato : 14-06-06 15:25

Martin Larsen wrote:
> Allan Riise fortalte:

> Han har nok bemærket nogle tunghøre personer i denne ng

Ja, der er rigtigt mange der ikke hører efter Martin.

Martin!

Martin!!!!

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 14-06-06 15:27

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
> Allan Riise fortalte:

> Han har nok bemærket nogle tunghøre personer i denne ng

Du kom først... samme tanke hér

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 14-06-06 15:34

Tim wrote:

> Du kom først... samme tanke hér

Jamen dog Tim.

TIM ??

Hallo...

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 14-06-06 16:02

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote in message

> Jamen dog Tim.
>
> TIM ??
>
> Hallo...

Ja, Allan?

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 14-06-06 16:30

Tim wrote:

> Ja, Allan?

Enten er der langt imellem dine ører og hjernen, eller også er du tungnem.

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 14-06-06 17:03

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Enten er der langt imellem dine ører og hjernen, eller også er du tungnem.

Hva'?

Fra : Alucard

Dato : 14-06-06 18:20

ROTFL......

Fra : Tim

Dato : 14-06-06 19:30

> Enten er der langt imellem dine ører og hjernen, eller også er du tungnem.

Du kaldte på mig... ikke omvendt... og jeg svarede... øhhh?

Wha' eret lige då mener då?

Tim

Fra : Jesper

Dato : 14-06-06 16:43

Allan Riise <ari06@pc.dk> wrote:

> Hvorfor råber du?
>
> Er det forbudt at berige Uran?
>
> Ved man, altså har beviser for at Iran vil lave A-Våben?

Man kan konstaterere, at Iran har forsøgt at skjule sit
berigningsprogram. Det kan jo kun være fordi iranerne forsøger, at
berige uran til ikke-anderkendelseværdige formål. Dvs: Enten direkte til
fremstilling af atomvåben, eller til at kunne drive reaktorer udenfor
IAEAs kontrol, til fremstilling af plutonium-239 eller uran-233 ved at
bestråle thorium-232 i reaktorer.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Jan Nielsen

Dato : 14-06-06 18:20

> [...]
> fremstilling af atomvåben, eller til at kunne drive reaktorer udenfor
> IAEAs kontrol, til fremstilling af plutonium-239 eller uran-233 ved at

Hvad skulle der være i vejen med at Iran får atom våben?? så vidt jeg ved
udgør de ingen farer for nogen, af alle de lande der allerrede har a.våben
har kun USA brugt dem.
Kunne måske stabilisere lidt i mellemøsten at et land er i stand til at
forsvare sig selv mod USA..
Jan Nielsen

Fra : Alucard

Dato : 14-06-06 18:34

On Wed, 14 Jun 2006 19:19:51 +0200, "Jan Nielsen"
<woodhorse<fjern>@gmail.com> wrote:

>Hvad skulle der være i vejen med at Iran får atom våben?? så vidt jeg ved
>udgør de ingen farer for nogen,

At de truer et andet land med udslettelse betyder måske ikke
noget....???

> af alle de lande der allerrede har a.våben
>har kun USA brugt dem.

Ja, for lang tid siden....

>Kunne måske stabilisere lidt i mellemøsten at et land er i stand til at
>forsvare sig selv mod USA..

Du er syg.....

Fra : Jan Nielsen

Dato : 14-06-06 19:35

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> At de truer et andet land med udslettelse betyder måske ikke
> noget....???

> Ja, for lang tid siden....

> Du er syg.....
Prøv at kigge på Nordkorea, da usa fandt ud af de allerede havde a-våben
blev der ro omkring dem, tror du bare fordi du får at vide i mediene at Iran
rent faktisk har a.våben?? Irak havde jo også masseødelæggelsevåben ikke??
Hvis du er mere rask så prøv at slå hovedet til at tænk selv i stedet for at
lade andre diktere hvad du skal mene...
Jan Nielsen

Fra : Alucard

Dato : 14-06-06 22:13

On Wed, 14 Jun 2006 20:35:26 +0200, "Jan Nielsen"

>Prøv at kigge på Nordkorea, da usa fandt ud af de allerede havde a-våben

Har de nu også det....?

>blev der ro omkring dem, tror du bare fordi du får at vide i mediene at Iran
>rent faktisk har a.våben??

Det gør du jo åbenbart med NordKorea....

Fra : Jan Nielsen

Dato : 14-06-06 22:59

> Har de nu også det....?

Aner det ikke, men nogen mener de har.

Iran

> Det gør du jo åbenbart med NordKorea....

Nej, jeg har kun samme mulighed for at vide den slags ting som du har,
derfor kan hverken du eller jeg vide om de rent faktisk har a-våben, men
nogen mener de har udviklet a-våben, og fik meget pludseligt kolde fødder..
Jan Nielsen

Fra : Alucard

Dato : 14-06-06 23:45

On Wed, 14 Jun 2006 23:59:00 +0200, "Jan Nielsen"

>Aner det ikke, men nogen mener de har.

Det har du da ellers lige påstået...

> [...]
>nogen mener de har udviklet a-våben, og fik meget pludseligt kolde fødder..

Og den historie tror du på.... ?

Fra : Jan Nielsen

Dato : 15-06-06 00:31

> Det har du da ellers lige påstået...

Næ, det har usa påstået og spredt ud på tv..

> Og den historie tror du på.... ?

At du ikke har bedre muligheder for at vide noget om det end jeg har, Ja,
jeg tror ikke dine muligheder er bedre end mine. historie er et sæt vedtagne
løgne..
Jan Nielsen

Fra : Alucard

Dato : 15-06-06 05:15

On Thu, 15 Jun 2006 01:30:53 +0200, "Jan Nielsen"

>a-våben

>Næ, det har usa påstået og spredt ud på tv..

Du har da lige beskrevet det som et faktum...

> [...]
>jeg tror ikke dine muligheder er bedre end mine. historie er et sæt vedtagne

Dvs. du har beskyldt mig for noget som du selv er "skyldig" i....

Fra : @

Dato : 14-06-06 21:56

On Wed, 14 Jun 2006 19:19:51 +0200, "Jan Nielsen"
<woodhorse<fjern>@gmail.com> wrote:

>Hvad skulle der være i vejen med at Iran får atom våben??

alle deres naboer er hundeangste for dette, og de kender nok noget
mere til styret og præsidenten i Iran end vi gør

> så vidt jeg ved
>udgør de ingen farer for nogen,

Irans præsident har ved flere lejligheder udtalt at han ønsker Israel
fjernet fra landkortet

>af alle de lande der allerrede har a.våben
>har kun USA brugt dem.

ja mod et land derangreb USA uden forudgående krigserklæring

>Kunne måske stabilisere lidt i mellemøsten at et land er i stand til at
>forsvare sig selv mod USA..

et atombevæbnet Iran skulle stabilisere mellemøsten!!!!!!

du har forhåbentlig ikke flere af den slags "gode" ide'er

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Jan Nielsen

Dato : 14-06-06 22:54

> [...]
> mere til styret og præsidenten i Iran end vi gør

> Irans præsident har ved flere lejligheder udtalt at han ønsker Israel

Tror nogen helt ærligt, at Iran har magt til at fjerne Israel?? a-bomber til
Iran er ufarligt for alle andre end dem der i givet fald ville skulle lave
dem...

> ja mod et land derangreb USA uden forudgående krigserklæring

Mod et land der næsten havde givet op, var udmattet og internt splittet,
ikke nok med de smed hele to bomber, de smed dem over civile børn, kvinder
og gamle, sikke nogle helte vi har til at lege politi.....

> et atombevæbnet Iran skulle stabilisere mellemøsten!!!!!!
Nok ikke helt stabilisere mellemøsten, men få usa til at tænke en ekstra
gang inden de angribe alt og alle der ikke lige synger efter deres pibe.

> du har forhåbentlig ikke flere af den slags "gode" ide'er

Jo, jeg har masser, start med at fortælle, om du har fået lov at stemme om
hvorvidt usa skal være hele verdens politi. jeg har ikke bedt dem om det,
har du?? skal alle lande der har magt nu også kunne udnævne sig selv til
politi, og forlange resten af verden skal rette sig efter deres regler..

> --
> Et frit samfund er et samfund,
> hvor det er ufarligt at være upopulær
> /Adlai E. Stevenson/

Hvorfor citere du det ? hvis det skulle være sandt har vi ikke et frit
samfund...har nogen.?
Jan Nielsen

Fra : @

Dato : 15-06-06 05:51

On Wed, 14 Jun 2006 23:53:46 +0200, "Jan Nielsen"
> [...]

>ikke nok med de smed hele to bomber, de smed dem over civile børn, kvinder
>og gamle, sikke nogle helte vi har til at lege politi.....

er du en lige så enøjet person som A.Riise?

USA smed de A-bomber for næsten 51 år siden

USA er involveret i konflikter rundt om, det koster menneskeliv

det er der nogen som nævner hver dag

men de samme personer kan hverken læse se eller høre når det kommer
til muhammedaneres fremfærd mange flere steder end USA er involveret
og med mange gange flere dræbte end hvor USA er involveret

hvorfor denne ensidige enøjede kritik af USA?

er det i virkeligheden folk som ikke kan tåle at de marxistiske
diktaturer i øst ikke kunne stå distancen overfor især USA
og derfor benytter en hver lejlighed til at svine USA til?

> [...]
>>
>start med at fortælle, om du har fået lov at stemme om
>hvorvidt usa skal være hele verdens politi. jeg har ikke bedt dem om det,

start hellere selv med at fortælle om du har fået lov til at stemme om
om muhammedanske kvinder ingen rettigheder har i muhammedansk styrede
lande eller kvinderne selv har fået lov til at stemme om dette

>Hvorfor citere du det ?

enten er du både blind og døv eller også vælger du ikke at læse/høre
de nyheder du ikke _ønsker_ at få

SIAD forhindres med vold i frit at forsamles

Bertel Harder meddeler at han ikke tør tale frit

12 tegnere lever skjult

en avis modtager flere bombetrusler

flere ministre har bodyguards

politiet kan ikke operere på normal vis i Vollsmose
på Nørrebro og i Gellerup

> hvis det skulle være sandt har vi ikke et frit
>samfund...

så længe folk ikke tør samles frit eller udtale sig frit af frygt for
vold og mord fra muhammedanske galninges side

så har vi ikke et frit samfund

--
Hvad kan man svare til en mand, som fortæller,
at han hellere vil adlyde sin gud end sine medmennesker,

Fra : Jan Nielsen

Dato : 15-06-06 10:20

> er du en lige så enøjet person som A.Riise?

NEJ, men jeg tror ikke på alt man forsøger at bilde os ind..

> USA smed de A-bomber for næsten 51 år siden

Irak smed giftgas i 1980 i krigen mod Iran [ 26 år siden], hvor går
forældelsesgrænsen før det er lige meget?

> [...]
> og med mange gange flere dræbte end hvor USA er involveret
>
> hvorfor denne ensidige enøjede kritik af USA?

Fordi usa gør det kun for egen interesse og intet andet..

> er det i virkeligheden folk som ikke kan tåle at de marxistiske
> diktaturer i øst ikke kunne stå distancen overfor især USA
> og derfor benytter en hver lejlighed til at svine USA til?

USA gør intet for at hjælpe nogen uden at have en bagtanke, tror nogen for
alvor usa ofre liv for, at nogle i mellemøsten kan leve hvad de usa mener er
et bedre liv?? så naiv er vel ingen.....

> start hellere selv med at fortælle om du har fået lov til at stemme om
> om muhammedanske kvinder ingen rettigheder har i muhammedansk styrede
> lande eller kvinderne selv har fået lov til at stemme om dette

Det er deres levevis, hvordan mon her ville have set ud hvis nogen havde
blandet sig i hvordan vi levede her for blot 100 år siden?
Mender et land skal have lov at udvikle sig i sit eget tempo, usa er absolut
ikke de rigtige til at lære om menneskeretigheder, deres land er stjålet fra
de indfødte og opbygget af slaver, samt de overtræder dagligt næsten
samtlige menneskeretigheder....
Lad mig minde om vi ikke skal længere tilbage en 70´erne før man kunne se
skilte med "white only" over hele usa.

> [...]
>

> så længe folk ikke tør samles frit eller udtale sig frit af frygt for
> vold og mord fra muhammedanske galninges side

Det er det jeg mener, Danmark er ikke frit i din forstand.
Jan Nielsen

Fra : @

Dato : 15-06-06 12:47

On Thu, 15 Jun 2006 11:19:54 +0200, "Jan Nielsen"
<woodhorse<fjern>@gmail.com> wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

>Fordi usa gør det kun for egen interesse og intet andet..

og muhamedanere der fordriver eller myrder hele befolkningsgrupper i
Afrika eller andre steder, gør det måske ikke i egen interesse?

nåeh nej de gør det i en ikke eksisterende guds interesse

så igen er USA en skurk men muhamedanske massemordere i Afrika
financieret at rige oliestater er de gode

>USA gør intet for at hjælpe nogen uden at have en bagtanke, tror nogen for
>alvor usa ofre liv for, at nogle i mellemøsten kan leve hvad de usa mener er
>et bedre liv?? så naiv er vel ingen.....

muhammedanske mordere myrder og forfølger skam heller ikke uden at
have en bagtanke

så naiv er du ve3l ikke?

>at

>Det er deres levevis, hvordan mon her ville have set ud hvis nogen havde
>blandet sig i hvordan vi levede her for blot 100 år siden?

det er USA's levevis at lege verdenspoliti, det har de gjort i mange
år, hvordan ville det have set ud hvis nogen havde blandet sig i det
for mange år siden

altså igen fra din side enøjet kritik når det gælder USA

og når det gælder muhammedanere kan ingen undskyldning blive søgt
eller dårlig nok

> [...]
>ikke de rigtige til at lære om menneskeretigheder, deres land er stjålet fra
>de indfødte og opbygget af slaver, samt de overtræder dagligt næsten

du kan så læse om hvordan muhammedanere gennem de sidste 1380 år har
ført sig frem i verden, amerikanerne er da de rene amatører i vold
krig undertrykkelse og folkemord sammenlignet med muhammedanerne
http://www.historyofjihad.org/

>Lad mig minde om vi ikke skal længere tilbage en 70´erne før man kunne se
>skilte med "white only" over hele usa.

lad mig minde dig om at det er lige nu der finder alvorlig
diskrimination sted mod kvinder kristne og jøder i en lang række
muhammedansk styrede lande

kvinders retsstilling er faktisk ikke eksisterende
i mange muhammedanske lande skal ikke-muhammedanere betale dhimmiskat
andre steder er det i praksis forbudt at være jøde eller kristen

>Det er det jeg mener, Danmark er ikke frit i din forstand.

hvorfor mener du at Danmark er et frit land når folk på grund af deres
ytringer er nødt til at leve skjult af frygt for vold fra
muhammedanere?

Fra : Jan Nielsen

Dato : 15-06-06 23:29

> og muhamedanere der fordriver eller myrder hele befolkningsgrupper i
> Afrika eller andre steder, gør det måske ikke i egen interesse?

Jo da.

> nåeh nej de gør det i en ikke eksisterende guds interesse

Eksistere der er gud?

> så igen er USA en skurk men muhamedanske massemordere i Afrika
> financieret at rige oliestater er de gode

Ja, usa plejer egne interesser, det er der egentlig ikke noget galt i, men
de gør det under alle mulige tåbelige påskud om indførelse af demokrati og
mennekseretigheder, de kunne da spille med åbne kort..
Det samme kan man ikke sige om de muslimske tågehoveder der render rundt og
slår alt og alle ihjel i Allah og muhammads navn..

> muhammedanske mordere myrder og forfølger skam heller ikke uden at
> have en bagtanke
>
> så naiv er du ve3l ikke?

Nej, jeg er ikke naiv, muhammaedanske mordere er ikke nogle dydsmønstre.

> det er USA's levevis at lege verdenspoliti, det har de gjort i mange
> år, hvordan ville det have set ud hvis nogen havde blandet sig i det
> for mange år siden

Det ville nok ikke ha' set så meget anderledes ud her, andet end vi nok fik
bezin lidt billigere og ikke skulle sende folk ned for at vise flaget for at
få del i rovet..

> altså igen fra din side enøjet kritik når det gælder USA

Usa har mange store fejl, der kommer også en hel del godt fra usa, men hvem
gider diskutere dem..

> og når det gælder muhammedanere kan ingen undskyldning blive søgt
> eller dårlig nok

Jeg har aldrig set en acceptabel undskyldning for hvad de muslimske tåber
gør, når de nedslagter hinanden og forsøger, at få os i vesten til at rette
os ind efter deres middelalderlige kultur kan man kun ryste på hovedet, og
undre sig over en hel verdensdel i år 2006 stadig hænger fast i
middelalderen..

> [...]
> ført sig frem i verden, amerikanerne er da de rene amatører i vold
> krig undertrykkelse og folkemord sammenlignet med muhammedanerne

At de muslimske tåber ikke er helt rakse i roen retfærdiggør vel ikke alt
hvad usa gør. svare til jeg også stjæler fordi jeg ser en anden gøre det...

> [...]
>

> hvorfor mener du at Danmark er et frit land når folk på grund af deres
> ytringer er nødt til at leve skjult af frygt for vold fra

Læs hvad jeg skrev: " Det er det jeg mener"
Jeg mener ikke Danmark længere er så frit som det har været, vi er ikke
engang herre i eget hus efter de forbandede muslimer fandt ud af at her
kunne de nasse på hvad vores forfædre og vi har bygget op gennem
gennerationer....

Jan Nielsen

Fra : Knud Larsen

Dato : 14-06-06 19:55

> Hvorfor råber du?
>
> Er det forbudt at berige Uran?
>
> Ved man, altså har beviser for at Iran vil lave A-Våben?

Nej, det er præsidenten, som vil lege med uranen derhjemme i stuen, - og der
er beriget uran sjovere at modellere med.