Skældud til eliten
Fra : Martin K

Dato : 13-06-06 19:41

Alex Jones gav den globale elite tørt på ved det nyligt afholdte
superhemmelige Bilderberg-møde i Canada...

http://youtube.com/watch?v=4ziO1Z0yM7A

--
Martin K

When the people fear their government, there is tyranny; when the government
fears the people, there is liberty.
Thomas Jefferson

Fra : Alucard

Dato : 13-06-06 21:32

On Tue, 13 Jun 2006 20:40:45 +0200, "Martin K" <sp@m.dk> wrote:

>Alex Jones gav den globale elite tørt på ved det nyligt afholdte
>superhemmelige Bilderberg-møde i Canada...
>
>http://youtube.com/watch?v=4ziO1Z0yM7A

Det eneste jeg kan se er en klaphat der står helt alene og plaprer løs
i en megafon...... Han lyder som en kugleskør prædikant der tror at
han er den nye Jesus..... ))

Fra : Martin K

Dato : 13-06-06 22:19

"Alucard" <alucard44@hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> Det eneste jeg kan se er en klaphat der står helt alene og plaprer løs
> i en megafon...... Han lyder som en kugleskør prædikant der tror at
> han er den nye Jesus..... ))

Så prøv at høre, hvad han siger, i stedet for at finde på allemulige
paranoide aluhatte-teorier.

Fra : Alucard

Dato : 13-06-06 23:14

On Tue, 13 Jun 2006 23:18:54 +0200, "Martin K" <sp@m.dk> wrote:

>Så prøv at høre, hvad han siger, i stedet for at finde på allemulige
>paranoide aluhatte-teorier.

Jeg så faktisk hele videoen og min beskrivelse er meget præcis...

Fra : Martin Honoré

Dato : 14-06-06 01:38

> Det eneste jeg kan se er en klaphat der står helt alene og plaprer løs
> i en megafon...... Han lyder som en kugleskør prædikant der tror at
> han er den nye Jesus..... ))

Netop. Ingen har ret til, at bagvaske samfundets top. Som værende blandt
de økonomiske drivkræfter i samfundet, kan jeg blot grine af sådanne
pøbeloptøjere - de kan jo ikke ændre noget alligevel, for vi ejer
politiet, og med dem, penge og "rets-staten", samfundsmagten. Sådan et
brokkehoved skulle heller takke mig, når han står op fra sofaen, for at
gå ned, og hæve den bistand, som jeg har gjort det muligt for ham, at få
- omend ufrivilligt fra min side.

Fra : Alucard

Dato : 14-06-06 05:31

On 14 Jun 2006 00:37:43 GMT, Martin Honoré <martin.honore@yahoo.dk>
wrote:

> [...]
>brokkehoved skulle heller takke mig, når han står op fra sofaen, for at
>gå ned, og hæve den bistand, som jeg har gjort det muligt for ham, at få

Gaaaaaaaaaaaaaaab.............

Fra : Google Search

Dato : 14-06-06 20:10

"Martin Honoré" <martin.honore@yahoo.dk> Lie in the message news:448f5a57$0$15791$14726298@news.sunsite.dk...

> Som værende blandt de økonomiske drivkræfter i samfundet

ER DET indtægterne fra de Yahoo reklamer der er på din hjemmeside du hentyder til.

Grim tunge du har,,,

Google Search

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 13-06-06 22:02

"Martin K" <sp@m.dk> on tirsdag 13. juni 2006 at 20:40 +0100 wrote:
>Alex Jones gav den globale elite tørt på ved det nyligt afholdte
>superhemmelige Bilderberg-møde i Canada...

Så er det jo altså heller ikke mere superhemmeligt )

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 13-06-06 22:33

On Tue, 13 Jun 2006 23:01:43 +0200, Frank Løkkegaard skrev:

> Så er det jo altså heller ikke mere superhemmeligt )

Fedt - hvor finder man en udskrift af, hvad der blev
foredraget om?

--
If you want to make someone angry, tell him a lie; if you want
to make him furious, tell him the truth.

Fra : N/A

Dato : 13-06-06 23:11

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 13-06-06 22:56

Martin K <sp@m.dk> wrote:

> Alex Jones gav den globale elite tørt på ved det nyligt afholdte
> superhemmelige Bilderberg-møde i Canada...
>
> http://youtube.com/watch?v=4ziO1Z0yM7A

Bare synd at han fremstår som en religiøs prædiker, fordi han så ofte
henviser til at de (Bilderbergerne) ryger i helvede.

De skulel jo helst lide en del i dette liv. Der kommer ikke noget
bagefter...

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://liberterran.org

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 13-06-06 22:54

HrSvendsen@msn.com on tirsdag 13. juni 2006 at 23:33 +0100 wrote:
>Fedt - hvor finder man en udskrift af, hvad der blev
>foredraget om?

Aner jeg intet om,og er egentlig også fløjtende ligeglad .- men hvis der
kan refereres til et møde her i en offentlig gruppe, der er
superhemmeligt, så er det nok ikke, ja superhemmeligt

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 13-06-06 23:11

On Tue, 13 Jun 2006 23:54:12 +0200, Frank Løkkegaard skrev:

> Aner jeg intet om,og er egentlig også fløjtende ligeglad .- men hvis der
> kan refereres til et møde her i en offentlig gruppe, der er
> superhemmeligt, så er det nok ikke, ja superhemmeligt

Det er nok, hvad der tales om, og især hvad der siges på
mødet, der anses for at være hemmeligt.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 13-06-06 23:32

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Det er nok, hvad der tales om, og især hvad der siges på
> mødet, der anses for at være hemmeligt.

Jep. Migbekendt er der aldrig sluppet dagsordener eller referater fra
Bilderbergmøder ud i offentligheden.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://liberterran.org

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 13-06-06 23:57

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse news:cct5ajpw3zl0.dlg@hrsvendsen.fqdn.th-h.de...

> Det er nok, hvad der tales om, og især hvad der siges på
> mødet, der anses for at være hemmeligt.

Ja også det fuktum at der intet stå i aviserne.
men det er vel ikke så underligt når man tænker på hvem der deltager,
http://www.bilderberg.org/cocktail.htm

Hvis 150 filmstjerne mødtes i hemmelighed i 3 dage, så ville
alle journalister være 'all over', men når 150 af verdens mest indflydelserige
personer holder et møde, så er det uden betydning.

Google er ved at svømme over ved en søgning på Bilderberg+danish/dk

Uffe Elleman-Jensen, who has been a member of the Bilderberg
group since his time as minister of foreign affairs.
http://www.patriot.dk/society_foreign_policy.htm

Her hjemme fra lille Danmark, er Tøger Seidenfaden fra Politiken,
ligesom folk fra Jyllandsposten og Berlingske Tidende og Nationalbank
direktør Bodil Nyboe Andersen medlemmer....
http://www.censurnyt.dk/scripts/viewnews.php?newsid=154&menuid=9

Deltager i Bilderberg-gruppens konferencer i 2001, 2002, 2003, 2004 og 2005.
http://da.wikipedia.org/wiki/Anders_Eldrup adm. direktør i DONG

http://www.bilderberg.org/2006.htm#DANISH ]The cartoon Conspiracy]

5-8 maj holdt Bilderberg Society - et internationalt selskab af indflydelsrige personer
- møde i Rottach-Egern i Tyskland.
Tilstede var som repræsentanter fra Danmark: Mogens Lykketoft, Connie Hedegaard
http://flix.dk/modules.php?name=News&file=article&sid=2036

Jan Rasmussen

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 14-06-06 00:47

On Wed, 14 Jun 2006 00:56:37 +0200, Jan Rasmussen skrev:

> [...]
> alle journalister være 'all over', men når 150 af verdens mest indflydelserige
> personer holder et møde, så er det uden betydning.

Undrer også mig, at medierne generelt f.eks. herhjemme er så
uinteresserede, at de ikke engang nævner det.

--
"How many legs does a dog have if you call the tail a leg?
Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg." - Abraham

Fra : Martin K

Dato : 14-06-06 13:51

"Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote in message

> Uffe Elleman-Jensen
> Tøger Seidenfaden
> Bodil Nyboe Andersen
> http://da.wikipedia.org/wiki/Anders_Eldrup adm. direktør i DONG
> Mogens Lykketoft
> Connie Hedegaard

Der er da ikke så få af dem, der har været ude i tide og utide med mystiske
kommentarer om, at vi skal have flere indvandrere til Danmark. Det lader til
at være en af globalisternes vådeste drømme, at få Vesten oversvømmet med
folk fra den tredje verden. Hvorfor ved jeg ikke, men det er i hvert fald
ikke for vores eget bedste.

Fra : Martin K

Dato : 13-06-06 23:23

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

> Aner jeg intet om,og er egentlig også fløjtende ligeglad .- men hvis der
> kan refereres til et møde her i en offentlig gruppe, der er
> superhemmeligt, så er det nok ikke, ja superhemmeligt

De har forsøgt at holde deres møder superhemmelige, og det er bestemt ikke
med deres gode vilje, at eksistensen af dem overhovedet er blevet afsløret.
Når folk som Alex Jones for nogen år tilbage snakkede om Bilderberg-møder
blev det bare affejet som en paranoid konspirationsteori af medierne. Nu er
der så kommet lidt frem, men det er stadig totalt aflukket. De havde et helt
politiafspærret hotel i Canada for sig selv.

Fra : Sirannon

Dato : 14-06-06 09:34

"Martin K" <sp@m.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> af medierne. Nu er der så kommet lidt frem, men det er stadig totalt
> aflukket. De havde et helt politiafspærret hotel i Canada for sig selv.

Hmm, jeg gad vide, hvad de konspirerer om?

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 14-06-06 10:41

Sirannon <rune_nospammmingaagaard@yahoo.com> wrote:

> "Martin K" <sp@m.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm, jeg gad vide, hvad de konspirerer om?

Ifølge Alex Jones at skabe en global regering, og at følgende reducere
befolkningstallet med 80%.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://liberterran.org

Fra : Martin K

Dato : 14-06-06 12:51

"Sirannon" <rune_nospammmingaagaard@yahoo.com> wrote in message

> Hmm, jeg gad vide, hvad de konspirerer om?

Da det er magtfulde mennesker er det nok noget med, hvordan de kan bevare og
styrke deres magt. Det lyder måske umiddelbart meget tilforladeligt, men når
elitens magt forøges, så svækkes alle andres magt. Så hvis vi gerne vil leve
i et folkestyre gælder det om at være på vagt over for eliten.