Endnu en gang Israelsk statsterrorisme!
Fra : Ingolf

Dato : 13-06-06 19:23

Igen har Israel foretaget raketangreb fra en helikopter. Man forsøgte at slå
to 'formodede' terrorister ihjel, men endte med at slå 11 mennesker ihjel.

Hvordan kan det stadig være en gåde for os udeforstående at at Israel bakker
op om statsterrorisme? Men de har måske ret til det, siden de har erklæret
sig GUD'S folk? Hvordan kan man tro på Israels ide om fred og
fordragelighed?

FY FOR SATAN hvor må man græmme sig!

Jeg er godt klar over at visse Pælistininsiske personer forsøger at gengælde
angrebrene, men det er INDIVIDUELLE personer, så hvordan kan man holde
hånden over Israels Statsterrorisme??!?! Det er da ikke så mærkeligt at
nogle mennesker i Pælistina ønsker hævn over Israel når man bare smadrer
løs, og senere kalder det for 'collateral damge'.

Ja ja .. jeg er nok bare en antisemit. Men det er ikke det det handler om,
og jeg har intet imod Israelere som sådan. Men tænk på at det er staten
Israel der udfører disse angreb, og ikke individuelle personer!

Fra : Carl

Dato : 13-06-06 19:30

"Ingolf" <dont_spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og jeg har intet imod Israelere som sådan. Men tænk på at det er staten
> Israel der udfører disse angreb, og ikke individuelle personer!

Jeg syntes faktisk at Israel gjore en god gerning. De fik stoppet en mulig
borgerkrig.

mvh
Carl

Fra : Ingolf

Dato : 13-06-06 19:38

"Carl" <news@111.dk> wrote in message

> [...]
> gengælde

> Jeg syntes faktisk at Israel gjore en god gerning. De fik stoppet en mulig

Borgerkrig?????? Lad dog krølleaberne smide en nuke i Baghdad, og de har
resten for dem selv. Og så kan vi rense vores dårlige samvittighed med en
passeende indsamling i TV om hvordan de fordømte Aarabere har forurent
jorden med radioaktiv URAN.

Fy for satan hvor er religion den egentlige SATAN! (Læs det højt, og tænk 5
min)

/IRONI OFF!

Fra : Translat

Dato : 13-06-06 20:59

Ingolf wrote:

> Igen har Israel foretaget raketangreb fra en helikopter. Man forsøgte at slå
> to 'formodede' terrorister ihjel,

Hvilket også lykkedes, Hamoud Wadiya, Oslamic Jihad's f'rende
raketaffyringsekspert, og jihad/krigeren Shawki Sayklia blev begge
zapped.

> men endte med at slå 11 mennesker ihjel.

> Hvordan kan det stadig være en gåde for os udeforstående at at Israel bakker
> op om statsterrorisme? Men de har måske ret til det,

Ja, den israelske regering har ikke alene ret, men også pligt til at
beskytte den israelske befolkning mod angreb fra fremmede
krigsførende. De heromhandle jihad-krigere blev zapped, da de var på
vej i bil gennem Gaza City-bydelen Seitoun med en ladning
Katyusha-raketter, som de ville affyre mod Israel. Man kan l;se om
aktionen i den israelske avis Haaretz:
http://www.haaretz.com/hasen/spages/726378.html

> FY FOR SATAN hvor må man græmme sig!

Jeg lykønsker israelerne med en nogenlunde vellykket aktion, idet jeg
beklager, at det blev nødvendigt at affyre to raketter, da den færste
raket kiksede.

> Jeg er godt klar over at visse Pælistininsiske personer forsøger at gengælde
> angrebrene, men det er INDIVIDUELLE personer,

Nix, der er tale om krigshandlinger udført af krigsførende
palæstinensiske organisationer. De erklærer krig mod Israel en gang
om ugen og vil fjerne landet fra landkortet. En enkeltperson kan ikke
fremskaffe en Katyusha-raket.

> [...]
> nogle mennesker i Pælistina ønsker hævn over Israel når man bare smadrer
> løs, og senere kalder det for 'collateral damge'.

Det er ikke så mærkeligt, at IDF slår ned på fjendtlige krigere,
der er i færd med at rette angreb mod Israel.

> Ja ja .. jeg er nok bare en antisemit. Men det er ikke det det handler om,
> og jeg har intet imod Israelere som sådan. Men tænk på at det er staten
> Israel der udfører disse angreb, og ikke individuelle personer!

Ja, Israel beskyttes af Israeli Defence Forces, landets væbnede
styrker. Medlemmerne er uniformerede, bærer dere våben synligt. og er
under kommando i overensstermmelse med krigskonventionerne, og de
søger altid at undgå at ramme andre end de krigsførende fjender..Det
er ikke altid det lykkes.

Bent

Fra : Ingolf

Dato : 13-06-06 23:14

"Translat" <kongaead@my-deja.com> wrote in message
Ingolf wrote:

> [...]

Og hvorfor tror du?

En Israelsk Avis?!? Tænk dig dog om. Det er det samme som Politiet herhjemme
har hjemmel til at rense sig selv!
Har du nogle uafhængige links?`

>Jeg lykønsker israelerne med en nogenlunde vellykket aktion, idet jeg
>beklager, at det blev nødvendigt at affyre to raketter, da den færste
>raket kiksede.

Nogenlunde vellykket angreb!?! De fik nok ram på et enkelt mål, men de
øvrige de dræbte vil da ha hævn?
DET VILLE JEG!!

Flot arbejde af DR! Prøv andre nyhedskanaler!

> [...]
> nogle mennesker i Pælistina ønsker hævn over Israel når man bare smadrer
> løs, og senere kalder det for 'collateral damge'.

Fjendligte krigere? Jeg vil snarere kalde dem frihedskæmpere! Eller personer
der ikke har mere at leve for pga af den Israeleske STATSTERRORISME!

> Ja ja .. jeg er nok bare en antisemit. Men det er ikke det det handler om,
> og jeg har intet imod Israelere som sådan. Men tænk på at det er staten
> Israel der udfører disse angreb, og ikke individuelle personer!

Hvilket det ALDIG er lykkedes dem. Der er flere penge i krig end fred, for
Israelerne! Jeg kan ikke se hvordan pælistinenserne har kunne tjene penge på
deres selvmord?

_
ATS... At TÆNKE sig

Fra : @@

Dato : 14-06-06 10:35

> [...]
> Israelerne! Jeg kan ikke se hvordan pælistinenserne har kunne tjene penge

du burde da kunne se at israelerne er en flok latterlige jøder som elsker at
dræbe andre
Så det var sgu ærgeligt at de undslap II war
Så ville der være fred i mellemøsten
Men sådan skulle det desværre ikke være

Fra : Ingolf

Dato : 14-06-06 10:53

Altså de overlevendes familiemedlemmer.

"@@" <bangkok@mailme.dk> wrote in message

> [...]
> at dræbe andre
> Så det var sgu ærgeligt at de undslap II war

Jeg er ikke tilhænger af nogen som helst form for drab. Men du kan jo spørge
dig selv om hvorfor jøderne fik Israel genoprettet efter WW2?

Palæstinenserne er ikke for gode selv. Jeg har dog sommetider forståelse for
deres frustration. Men drab finder jeg absolut aldrig acceptabelt.

_
Order ab chao

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 14-06-06 10:12

Ingolf <dont_spam_ingolf@excite.com> wrote:

<snip>

ALLE stater terroriserer deres borgere til at underkaste sig og betale
skat.

Lær det så!

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://liberterran.org

Fra : Jim

Dato : 14-06-06 14:57

> [...]
> og jeg har intet imod Israelere som sådan. Men tænk på at det er staten
> Israel der udfører disse angreb, og ikke individuelle personer!

Du må ikke nedgøre og forhåne israelere.
Det er racisme, når du siger sådan noget.

J.

Fra : Ingolf

Dato : 14-06-06 15:55

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message

> Du må ikke nedgøre og forhåne israelere.
> Det er racisme, når du siger sådan noget.

Hvor gør jeg det?

Fra : Jim

Dato : 14-06-06 15:58

> Hvor gør jeg det?

Det er da ligegyldigt, om så israelerne udsletter palæstinenserne totalt.
Dit angreb på israelere er rendyrket racisme..
Du må ikke tale nedsættende om et så stort folkefærd....

J.

Fra : Ingolf

Dato : 14-06-06 16:12

> Det er da ligegyldigt, om så israelerne udsletter palæstinenserne totalt.
> Dit angreb på israelere er rendyrket racisme..
> Du må ikke tale nedsættende om et så stort folkefærd....

Iorden du opfatter min holdning som nedsættende, men det er vel et resultat
af deres nedsættende aktioner?

Fra : Jim

Dato : 14-06-06 16:26

> [...]
> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message
>>

> Iorden du opfatter min holdning som nedsættende, men det er vel et

Nu taler du igen mod bedre vidende og nedsættende om israelerne, hvilket er
rendyrket eacisme.. ja faktisk nazisme..
Det er utroligt med den tone her på dk.politik.
Den er virkelig skinger, når israelerne skal kritiseres for alt muligt..
Hold dog op og tal pænt om israelerne..

Fra : Ingolf

Dato : 14-06-06 16:49

> [...]

> Det er utroligt med den tone her på dk.politik.
> Den er virkelig skinger, når israelerne skal kritiseres for alt muligt..

Så fordi jeg har en anden holdning til din, er jeg nazist? COME ON! Jeg har
intet imod Israelere/Jøder. Men det er deres statslige beslutninger jeg er
imod, specielt når de udråber sig selv som et demokrati.

Jeg har venner der er Israelere/Jøder, og de er enige i mit synspunkt. Sjovt
nok kender jeg også nogle Palæstinensere der også er enig med mig, er jeg så
terrorist?

Husk nu DIALOGEN!

Fra : Jim

Dato : 14-06-06 17:02

> Så fordi jeg har en anden holdning til din, er jeg nazist? COME ON! Jeg
> har intet imod Israelere/Jøder. Men det er deres statslige beslutninger
> jeg er imod, specielt når de udråber sig selv som et demokrati.

Jemen det er jo den israelske befolkning, der demokratisk har valgt den
siddende regering, som så repræsenterer israelerne, så må du vel også være
imod israelerne, når du sådan harcelerer over israelske dispositioner, som
nu engang er at forsvare sig mod islamiske overgreb på civile jøder, som jo
ikke er nogen sjældenhed på de kanter, som jo er israelernes område, hvor
palæstinenserne rent faktisk ikke har noget at gøre, hvis du egentlig er
klar over det, men det er du vel ikke, når duy udtaler dig så nedladende og
eacistisk mod den israelske regering, som jo som son nævnt før repræsenterer
den israelske befolkning, der nu engang har fået lov til at bo, hvor de nu
engang bor, selvom både Hamas og andre muahmedanere, så ekstreme, de nu
engang er, da de ikke vil anerkende Israel og derfor har erklæret krig mod
dette så storslåede land og folk.
Fik du den, eller skal jeg prøve at gentage?

> Jeg har venner der er Israelere/Jøder, og de er enige i mit synspunkt.
> Sjovt nok kender jeg også nogle Palæstinensere der også er enig med mig,
> er jeg så terrorist?

Om du er terrorist eller ej, det skal jeg da ikke afgøre, men det er da
meget muligt, at du bare ligner...altså ud fra det, du siger, det vil sige
skriver, men sådan er der nu så meget, men det er racistiske og
antisemitiske udtalelser, når du ikke er enig i den siddende israelske
regerings afhgørelser, selom der er israelere, som ytrer, at de heller ikke
er, men det gør dem ikke til racister eller antisemitister, for de er jo
selv semitister, og racister mod sit eget folkefærd lader sig ikke gøre, æv
bæv bussemand...

Fra : Ingolf

Dato : 14-06-06 17:35

> [...]
> imod israelerne, når du sådan harcelerer over israelske dispositioner, som
> nu engang er at forsvare sig mod islamiske overgreb på civile jøder,

Hvordan kan du kalde et helikopterandgreb på fremmed territorium for
forsvar?

> som jo ikke er nogen sjældenhed på de kanter, som jo er israelernes
> område,

Ikke ifølge de regler som blev afsagt efter WW2. Det hedder besættelse!
Hvordan reagerede Danske frihedskæmpere på Tysklands besættelse?

> [...]
> erklæret krig mod dette så storslåede land og folk.
> Fik du den, eller skal jeg prøve at gentage?

LOL, nu er det da dig der udtaler dig som en racist? Du har intet til overs
for Palæstinenserne? Jeg er helt enig med dig i at selvmordsbombere og
såkaldt medieterrorisme er noget værre lort!

> [...]
> ikke er, men det gør dem ikke til racister eller antisemitister, for de er
> jo selv semitister, og racister mod sit eget folkefærd lader sig ikke

Blah blah! Jeg er også imod den Danske regerings accept til deltagelse i
krigen imod Irak. Hader jeg så Danskere? Jeg har MEGET imod den Amerikanske
regering, hader jeg så Amerikanere?

Er du klar over at du poster i dk.POLITIK ?

Tænk dig dog om!

Fra : Per Rønne

Dato : 14-06-06 17:46

Ingolf <dont_spam_ingolf@excite.com> wrote:

> Igen har Israel foretaget raketangreb fra en helikopter

Er du totalt ligeglad med de raketter der fra Gaza afskydes mod
israelske civile?

Og så er der jo altid civile ofre i krige. I øvrigt blev den bombede bil
netop brugt til at affyre raketter fra.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ingolf

Dato : 14-06-06 18:06

> Er du totalt ligeglad med de raketter der fra Gaza afskydes mod
> israelske civile?

Nej! Det er noget svineri. Men som jeg ser det er det stadig INDIVIDUELLE
narhoveder. Det er IKKE staten Palæstina der står bag. Men det er derimod de
Israelske helikopterangreb. Så det er altså iorden at slå 'formodede
terrorister' ihjel, med 10-12 personer ved siden af som 'collateral damage'?

> Og så er der jo altid civile ofre i krige. I øvrigt blev den bombede bil
> netop brugt til at affyre raketter fra.

Nogle links der beviser dette? Eller lytter du kun til DR, BBC, CNN, eller
Israelsk medier?

Fra : Per Rønne

Dato : 15-06-06 03:21

> [...]

> Israelske helikopterangreb. Så det er altså iorden at slå 'formodede
> terrorister' ihjel, med 10-12 personer ved siden af som 'collateral damage'?

Det må afhænge af den konkrete situation.

> Nogle links der beviser dette? Eller lytter du kun til DR, BBC, CNN, eller
> Israelsk medier?

Jeg har på et tidspunkt set det i JPost. Terroristerne /blev/ dræbt ved
svar-angrebet, der sandsynligvis er udført fra en drone, og bilen blev
brugt som affyringsrampe.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ingolf

Dato : 17-06-06 09:05

Og igen igen
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/06/17/025748.htm

"17. jun. 2006 02.59 Udland Opdat.: 17. jun. 2006 03.04
To militante palæstinensere blev dræbt i aftes, da det israelske luftvåben
affyrede missiler mod deres bil i den sydlige del af Gaza By.

Yderligere to personer blev hårdt kvæstet, og ifølge palæstinensiske læger
er adskillige tilfældigt forbipasserende blevet såret ved episoden.

De dræbte var ifølge israelsk militær ledende figurer i den militante gruppe
Islamisk Jihad, og den ene er mistænkt for at stå bag flere raketangreb mod
Israel.

Angrebet kommer få timer efter, at yderliggådende dele af Hamas' afviste den
våbenhvile med Israel, som Hamas-regeringen luftede muligheden for torsdag."