Bare man turde
Fra : Muhamhead - may ham ~

Dato : 12-06-06 15:54

Jeg ville som så mange andre, gerne have deltaget i SIAD demonstrationen,
men for at sige det lige ud så turde jeg ikke, det er aldrig sundt at
demonstrere imod en flok muhamedanske voldsfacister.
Jeg tager virkeligt hatten af for dem der turde, den anden vej rundt er der
jo ingen der har problemer, dem der f.eks. demonstrerede imod
jyllandsposten, fik lov til at gøre det i fred og ro, og de risikerer heller
at få et par på låget hvis de skulle blive genkendt på gaden af nogen der
har en anden opfattelse.
Det eneste de bøsserøve forstår er vold så hvorfor ikke give dem det.
Vi kunne evt. starte med at voldtage en muslimpige, for hver dansker
muslimfasisterne overfalder.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 12-06-06 16:01

Muhamhead - may ham be upon him <udmed@muslimfacisterne.fuckmuhamhead>
wrote:

> [...]
> Det eneste de bøsserøve forstår er vold så hvorfor ikke give dem det.
> Vi kunne evt. starte med at voldtage en muslimpige, for hver dansker

Hvorfor? Det vil give dårlig publicity og få jer til at fremstå som
voldsfascisterne og røvhullerne.

Lad de mandlige muslimske hankøn om at banke deres egne koner.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://liberterran.org

Fra : Pjensen73

Dato : 12-06-06 18:57

Peter Bjørn Perlsø:
> [...]
> voldsfascisterne og røvhullerne.
>
> Lad de mandlige muslimske hankøn om at banke deres egne koner.

Ja, hvis de så bare kunne nøjes med at banke deres egne koner, men vi
danskere skal sørme også have bank.

Fra : Allan Riise

Dato : 12-06-06 19:10

Pjensen73 wrote:
> Peter Bjørn Perlsø:

> Ja, hvis de så bare kunne nøjes med at banke deres egne koner, men vi
> danskere skal sørme også have bank.

Mener du med dit skriv at Muslimer *ikke* kan være Danske?

Eller mener du at alle mandlige Muslimer banker alle Danskere, også andre
Muslimer?

Eller er det bare noget vrøvl du skriver?

--
Allan Riise

Fra : NoTrabajo

Dato : 12-06-06 19:45

"Allan Riise" <ari06@pc.dk> skrev i

> Mener du med dit skriv at Muslimer *ikke* kan være Danske?

Reino (Abdul Wahid Petersen) er dansker, men langt de fleste muhamedanere
er Udanske.
--
NoTrabajo

Fra : Pjensen73

Dato : 12-06-06 21:07

Allan Riise kom med denne ide:

> Mener du med dit skriv at Muslimer *ikke* kan være Danske?
>
> Eller mener du at alle mandlige Muslimer banker alle Danskere, også andre
> Muslimer?
>
> Eller er det bare noget vrøvl du skriver?

Okay, der er selvfølgelig enkelte forvirrede danskere der lefler så
meget for muslimerne, at de konventere til det, men de fleste muslimer
kommer andet sted fra.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 12-06-06 17:05

on mandag 12. juni 2006 at 16:54 +0100 wrote:
>Vi kunne evt. starte med at voldtage en muslimpige, for hver dansker
>muslimfasisterne overfalder.

Hmmm det minder jo betænkeligt om de straffemetoder som et par diktaturer
syd, henholdsvis øst for os brugte under 2. verdenskrig.
Det kan du da ikke mene i fuldt alvor?

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Tim

Dato : 12-06-06 17:25

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in message

> Hmmm det minder jo betænkeligt om de straffemetoder som et par diktaturer
> syd, henholdsvis øst for os brugte under 2. verdenskrig.

Enig.

> Det kan du da ikke mene i fuldt alvor?

Det er vist bare en afmagtsreaktion eller en "nu kan det
fandengalemig-være-nok"-reaktion.

Vist det bliver slemt nok, må vel til at indføre undtagelsestilstande a-la
Frankrig.

Tim

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 12-06-06 18:15

On Mon, 12 Jun 2006 18:04:32 +0200, Frank Løkkegaard wrote:

> Hmmm det minder jo betænkeligt om de straffemetoder som et par diktaturer
> syd, henholdsvis øst for os brugte under 2. verdenskrig.
> Det kan du da ikke mene i fuldt alvor?

Han mener sikkert helt alvorligt at han har lyst til at voldtage
muslimpiger.

Fra : Jim

Dato : 12-06-06 21:24

"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> skrev i en meddelelse

> Han mener sikkert helt alvorligt at han har lyst til at voldtage
> muslimpiger.

Det lyder fandme ulækkert..

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 12-06-06 22:48

On Mon, 12 Jun 2006 22:24:15 +0200, Jim wrote:

> Det lyder fandme ulækkert..

Ja, voldtægt er heller ikke lige det der ophidser mig mest.

Fra : Jim

Dato : 12-06-06 22:55

> Ja, voldtægt er heller ikke lige det der ophidser mig mest.

Nej heller ikke voldtægten..
Bare det at stå i kø i Føtex foran eller bagved en muhamsine, føj for
satan..
De kender ikke brugen af hverken sæbe eller deodorant..
Men det har vel sin præventive virkning mod dansk involvering i koitus med
denne.
Men hvis manden selv lugter ilde eller er immun på anden vis, så hjælper det
ikke med undladelsen af brugen af vand og sæbe.

Så nej, det lyder fandme ulækkert.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 12-06-06 23:05

On Mon, 12 Jun 2006 23:54:45 +0200, Jim wrote:

> Nej heller ikke voldtægten..

Jeg har nu set nogen stykker, der godt kunne få mig til at stå med
tungen ud af bukserne.

> Bare det at stå i kø i Føtex foran eller bagved en muhamsine, føj for
> satan..
> De kender ikke brugen af hverken sæbe eller deodorant..

Det er ikke helt i overensstemmelse med sandheden.

Fra : Jim

Dato : 12-06-06 23:06

> Jeg har nu set nogen stykker, der godt kunne få mig til at stå med
> tungen ud af bukserne.

> Det er ikke helt i overensstemmelse med sandheden.

Har du da været så tæt på et eksemplar, at du kan sige det?

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 12-06-06 23:18

On Tue, 13 Jun 2006 00:06:02 +0200, Jim wrote:

> Har du da været så tæt på et eksemplar, at du kan sige det?

Ja.

Fra : Jim

Dato : 12-06-06 23:21

> Ja.

Og du følte ikke trang til at brække dig...
Det gør jeg som oftest, hvis jeg uforvarent kommer for tæt på en.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 12-06-06 23:27

On Tue, 13 Jun 2006 00:20:45 +0200, Jim wrote:

> Og du følte ikke trang til at brække dig...

Næh.

> Det gør jeg som oftest, hvis jeg uforvarent kommer for tæt på en.

Det kan ikke være nemt. Din stakkel.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-06-06 21:38

Frank E. N. Stein wrote:

> Næh.

> Det kan ikke være nemt. Din stakkel.

Kaldes fobier .. kan klares med psykiatrisk behandling. (MÅSKE)

--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under anonymitet
mindre vægt

Fra : @

Dato : 14-06-06 14:52

nej det kaldes en lugtesans der virker

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven

Fra : @

Dato : 13-06-06 15:59

<Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote:

>"Frank E. N. Stein" <flatus@mail.is> skrev i en meddelelse

nogle menneskers lugtesans er ikke så god, det kan i mange tilfælde
være meget heldigt

>Og du følte ikke trang til at brække dig...
>Det gør jeg som oftest, hvis jeg uforvarent kommer for tæt på en.

hvis de burkaklædte bruger deodorant så burde dette mærke forbydes

Fra : Pjensen73

Dato : 13-06-06 02:04

Frank E. N. Stein forklarede:

> Ja.

Var det godt?

Fra : Tim

Dato : 12-06-06 17:23

wrote in message news:448d803b$0$74069$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> Det eneste de bøsserøve forstår er vold så hvorfor ikke give dem det.
> Vi kunne evt. starte med at voldtage en muslimpige, for hver dansker

Lad dog for hulen de neandertalere om det pis. Det er _netop_ det vi ikke
skal/må miste.

Det er _netop_ det SIADs demostration viser, at muhamedanerne gerne vil
fratage os.

Tim

Fra : Pjensen73

Dato : 12-06-06 18:59

Muhamhead - may ham be upon him forklarede den 12-06-2006:
> [...]
> Det eneste de bøsserøve forstår er vold så hvorfor ikke give dem det.
> Vi kunne evt. starte med at voldtage en muslimpige, for hver dansker

Jeg har det præsis på samme måde. Det er derfor der desværre kun er 14
der tør at stille op. Hatten af for dem.
Desværre får muhamedanske voldsfacister opbakning fra den danske
venstrefløj.

Fra : NoTrabajo

Dato : 12-06-06 19:46

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i

> Jeg har det præsis på samme måde. Det er derfor der desværre kun er 14
> der tør at stille op. Hatten af for dem.
> Desværre får muhamedanske voldsfacister opbakning fra den danske
> venstrefløj.

Den danske venstrefløj har altid leflet for lort.
--
NoTrabajo

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-06-06 21:15

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i

> Den danske venstrefløj har altid leflet for lort.

Og du har altid været en luddoven idiot.

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x?et)

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-06-06 20:18

skrev i en meddelelse news:448d803b$0$74069$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> Det eneste de bøsserøve forstår er vold så hvorfor ikke give dem det.
> Vi kunne evt. starte med at voldtage en muslimpige, for hver dansker

Eller osse skulle nogle dansk-etniske bøsserøve undersøge dine feminine
sider, dit fascistoide røvhul.

Fra : Jim

Dato : 13-06-06 20:21

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> "Muhamhead - may ham be upon him" <udmed@muslimfacisterne.fuckmuhamhead>
> skrev i en meddelelse
>
> Eller osse skulle nogle dansk-etniske bøsserøve undersøge dine feminine
> sider, dit fascistoide røvhul.

Du stiller dig måske til rådighed?

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 13-06-06 22:01

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> on tirsdag 13. juni 2006 at 21:18 +0100
wrote:

>Eller osse skulle nogle dansk-etniske bøsserøve undersøge dine feminine
>sider, dit fascistoide røvhul.

Du er da lige præcis ligeså destruktiv og visionsløs som den du
kritiserer. Herre Jemeni…

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-06-06 23:24

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

> Du er da lige præcis ligeså destruktiv og visionsløs som den du
> kritiserer. Herre Jemeni.

Hvordan kan man være andet? En nazirøv er en nazirøv. Jeg har intet at
diskutere med sådan een. Sådan er det bare. På vestegnen vader vi i
fremmedetniske (og drukmåse som for eksempel dem fra Hundie-centeret
(ligesom Jim som jeg desværre bor alt for tæt på)). Det giver selvfølgelig
ind i mellem problemer men ikke noget der kan afstedkomme det frådende had
af nazistiske dimensioner som vi ser fra vores faste nazipanel her i
dk.politik. Deres had er til at brække sig over, så det er vi flere der gør
herude på vestegnen af København.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 14-06-06 07:51

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> on onsdag 14. juni 2006 at 0:24 +0100
wrote:
> [...]
>af nazistiske dimensioner som vi ser fra vores faste nazipanel her i
>dk.politik. Deres had er til at brække sig over, så det er vi flere der

Hmmm, hvis ikke du har noget at diskutere med dem, hvorfor kommenterer du
så? Jeg tror da ikke at der er nogle herinde, der er i tvivl om dine
holdninger?

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311