Norge: Hele oljeformuen kan gå tapt (pga i~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 12-06-06 14:34

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 12-06-06 14:56

On 12 Jun 2006 06:34:06 -0700, Michael Laudahn skrev:

> http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/article1348280.ece

Interessant lille ting i artiklen:

"Bare frem mot 2015 vil andelen innvandrere i befolkningen
fordobles, ifølge Statistisk Sentralbyrå. Andelen unge med
bakgrunn fra den tredje verden vil vokse sterkt."

Det går stærkt for de fremmede med at blive Norges kommende
flertalsbefolning.

Om Danmark siger artiklen:

"I Danmark er det noen flere innvandrere fra den tredje verden
enn i Norge. Samtidig er yrkesdeltagelsen til denne gruppen
enda lavere enn her."

Tjah ..

Nåmen, vi må ikke glemme - det er altsammen racisternes skyld.
Sådan er det jo.

--
Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende skal overholde
hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min