Afvæbning af borgerne virker!
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 11-06-06 20:44

....diktatorerne og folkemorderne er enige!

"The most foolish mistake we could possibly make would be to allow the
subject races to possess arms. History shows that all conquerors who
have allowed their subject races to carry arms have prepared their own
downfall by so doing." -- Adolph Hitler

If the opposition disarms, well and good. If it refuses to disarm, we
shall disarm it ourselves." --Joseph Stalin

"One man with a gun can control 100 without one. Make mass searches and
hold executions for found arms."--V.I. Lenin

"This year will go down in history. For the first time, a civilized
nation has full gun registration! Our streets will be safer, our police
more efficient, and the rest of the world will follow our lead into the
future!"--Adolf Hitler

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://liberterran.org

Fra : Bo Warming

Dato : 12-06-06 05:00

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message
> [...]
> police
> more efficient, and the rest of the world will follow our lead into

Dansk politis bevidst LEMFÆLDIGE kontrol med muslimernes mange
ulovlige skydevåben skyldes at de ØNSKER EN BORGERKRIG, som vil styrke
politiet enormt

Fra : Wilstrup

Dato : 12-06-06 06:49

""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
> ...diktatorerne og folkemorderne er enige!

Ih, ja - så mangler vi blot at finde citater fra Bush, Anders Fjogh
Rasmussen m.v. som siger noget af det samme -og disse citater findes - så er
de allesammen enige.

Lenin har også været tilhænger af ikke-krig - og at finde citater fra den
periode, hvis man ellers gider, vil du kunne sammenstille med hvad der også
er sagt af mange kommunister og fredselskende ikke-kommunister, og så kan du
derved konkludere at kommunisterne er fredselskende.

Før forsøgte du at manipulere med statistik -nu forsøger du at manipulere
med citater - hvad bliver det næste?

Salig Knud Jespersen sagde en gang, at han ville stemme for selv Fandens
forslag, hvis det var i overensstemmelse med kommunisternes -altså
politikken fremfor personerne - hvorimod du gerne ser personerne fremfor
politikken.

Jeg vil kalde det citatfusk, manipulation og forvrøvlet nonsens, du har gang
i -og havde jeg tid ville jeg såmænd gerne finde citater, der viste at Bush
og Hitler mente det samme, at AFR mener noget lignende etc. eller hvor de
siger noget af det samme.

Endvidere vil jeg vove den påstand at jeg også vil kunne finde citater, der
viser at AFR er enig med Hitler.

Prøv at diskutere politik fremfor at sving dig ned til BWske dimensioner med
alenlange citater og quotefucking - hvis det altså er dig muligt. Jeg
tvivler ikke på din fantasi, men dine evner til at overskue tingene er klart
en mangelvare.
--
Wilstrup

Fra : Martin K

Dato : 12-06-06 15:03

"Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote in message

> ...diktatorerne og folkemorderne er enige!

Eller som Mao sagde: Political power grows out of the barrel of a gun.

Men jeg ved ikke, hvor vigtigt det er for borgerne at have våben for at
beskytte sig mod staten nu om dage. Det går jo meget godt i Danmark trods
alt.

Som det også hedder: "The pen is mightier than the sword". Derfor er det
utroligt vigtigt med 100% ytringsfrihed.

--
Martin K

When the people fear their government, there is tyranny; when the government
fears the people, there is liberty.
Thomas Jefferson

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 12-06-06 15:50

Martin K <n@da.spam> wrote:

> [...]
>
> Men jeg ved ikke, hvor vigtigt det er for borgerne at have våben for at
> beskytte sig mod staten nu om dage. Det går jo meget godt i Danmark trods

Det er ikek kun for at beskytte sig mod staten, når det går helt galt,
men også for at beskytte sig imod almindelige forbrydere. Det kan og vil
politiet jo ikke - de har travlt med at forfølge folk for offerløse
forbrydelser (narkohandel, forbrug og folk der kører for stærkt på
motorvejene).

> Som det også hedder: "The pen is mightier than the sword". Derfor er det
> utroligt vigtigt med 100% ytringsfrihed.

Det er det også. Derfor bør alle begrænsninger på ytringsfriheden
afskaffes.

--
regards, Peter Bjørn Perlsø
http://liberterran.org