Når ulækker-i-ord tager magten-i-sladderen
Fra : Bo Warming

Dato : 11-06-06 19:28

Når ulækker-i-ord tager magten-i-sladderen

En lejer var journalist og efter lejemålet hos mig blev han munk ved
sydfransk kloster og nu skriver han i alle aviser om dette (Niels
Bramsen).

En enkelt gang oplevede han i haven lugt af lort pga
kortvarigt-fejlslået eksperiment, hvilket jeg selvfølgelig forklarede
ham om, i det omfang han viste interesse for det

Han sendte mig postkort fra klosteret om, at han bad for mig og at Gud
ville straffe mig for at spise lort!!!

Troende mennesker er så farisæiske alle andre, og hører hvad de vil
høre og som kan give dem sjælefred af typen "Tak Gud at jeg ikke er
som den ulækre afviger".

Ting, der er usædvanlige går i selvsving i folks underbevidsthed.
Lever deres eget liv, som når en skitzofren hallucinerer.

Glistrup anser samfundet for generelt sindsygt og mener, at de
diagnosticerede psykose-ramte oftest er offer for forurettelse og
rethaveriskhed, der skaber vildt urealistiske fjendebilleder.

Vi har idag meget få fjender, for alle afvigere er fredet, pånår
pædofile, nazier, rygere og lignende. Engang kunne man hade og afsky
jøder, bøsser, fattige, uægte børn, enlige mødre og fremmede. , men
tolerance prækes idag vedr de allerfleste klassiske hade-objekter.

Derfor opfindes tvangstanke-agtige falske fjender, fx man beslutter
sig for, at når jeg er revisionist, må jeg være jødehader og når nogen
er højreorienterede indvandringsmodstandere, så må de være nazier osv.
osv

Når fjendebilled-opfindelsen lever sig eget liv, så kan en person, der
har hørt, at jeg anbefaler lavere straf for pædofili, spytte mig i
ansigtet på gaden og kalde mig "pædofil" og når politiet har hørt
mange klage over, at jeg går nøgen i egen have, og det kan de ikke
skride ind imod, så vælger de kritikløst at tro på en falskanmelder,
der har oplevelse af, at jeg har blottet mig ulovligt.

Dommere skal sikre respekt for politiet og vil næsten aldrig gå imod
et bødeforlæg.

Samfundet er nok fuldt af justitsmord med tilsvarende forklaring, og
godhedsindustrien er drivkraft, fx når det påstås, at de aldrig
voldelige Dansk Front demonstranter og de altid voldspsykopatiske
autonome er et fedt.

Mest er politiet nok irriteret over at jeg rapporterer om
autonomhærværk mod mit hjem, hvad ikke passer i deres kram. Jeg bør
forlade Nørrebro, mener de nok. Så de er glad for at udøve chikane mod
mig, ved at tro på falsk-anmeldelse.