Dansk kriminalitet
Fra : Kert Rats

Dato : 11-06-06 16:07

Jeg hører ofte, at 80% af ungdomskriminalitet (eller var det monstro al
kriminalitet?) bliver begået af 2G'ere.
Men jeg savner facts om kriminaliteten - hvor kan jeg finde facts?

Glæder mig meget til at høre fra jer.

Venligste sommerhilsner fra

Kert Rats

Fra : Bo Warming

Dato : 12-06-06 05:14

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> wrote in message
> Jeg hører ofte, at 80% af ungdomskriminalitet (eller var det monstro
> al kriminalitet?) bliver begået af 2G'ere.
> Men jeg savner facts om kriminaliteten - hvor kan jeg finde facts?

Politiet underrapporterer muslimkriminalitet, så du kan aldrig finde
facts

At 2Gere skulle volde og stjæle mere end 1Gere og 3Gere tilsammen
lyder ikke sandsynligt.

Fra : Frank

Dato : 12-06-06 09:21

Hej

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg hører ofte, at 80% af ungdomskriminalitet (eller var det monstro al
> kriminalitet?) bliver begået af 2G'ere.
> Men jeg savner facts om kriminaliteten - hvor kan jeg finde facts?

Jeg faldt over dette:

- Indvandre-piger har øget deres kriminalitet med 50 pct. på bare ét år.
- Mere end 50 pct. af røverier og volden udføres af unge med
indvandrebaggrund.
- Indvandrere udgør godt 25 pct. af den samlede gruppe under 18 år i
København, der udfører kriminalitet.
- Det samlede antal sigtelser er steget fra 2002 til 2003 med 11 pct. fra
2.695 til 2.987.
- Antal sigtelser mod unge med indvandre-baggrund er derimod steget med 21
pct., fra 1.209 til 1.465.
- Af stigningen i antallet af sigtelser på 292 står indvandrere for 256,
danskerne for 36.
- Antal sigtelser mod unge med danske baggrund er steget med 2 pct., fra
1.486 til 1.522.
- 77 pct. af alle røverier blandt unge udførtes af indvandrere.
- 61 pct. af alle voldsforbrydelser blandt unge udførtes af indvandrere.
- 51 pct. af alle tyverier blandt unge udførtes af indvandrere.
- 51 pct. af alle overtrædelser af våbenloven udførtes af indvandrere.
- 51 pct. af alle straffelovsovertrædelser udførtes af indvandrere.
- 69 pct. af det samlede antal fremstillede under 18 år i Købehavns
Dommervagt var indvandrere i 2003, i 2002 var andelen 59 pct.
- 31 pct. af det samlede antal fremstillede under 18 år i Købehavns
Dommervagt havde dansk baggrund i 2003.

Tallene skulle stamme fra en artikel i BT af Søren Larsen den 28. februar
2004: "Unge indvandrere mere kriminelle", men jeg har ikke selv set
artiklen.

Avisen burde være mulig at finde på dit lokale bibliotek.

Mvh
Frank

--
Punktum, Punktum, komma, streg - sådan tegnes.... Nåe nej - det må vi jo
ikke....

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 12-06-06 10:10

On Mon, 12 Jun 2006 10:21:09 +0200, Frank skrev:

> [...]
> artiklen.
>
> Avisen burde være mulig at finde på dit lokale bibliotek.

Lad os bare tage det hele med:
http://www.lilliput-information.com/ungkrim.html
--
Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende skal overholde
hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min