Mufti El-imam Jensen ude med riven
Fra : Martin Larsen

Dato : 11-06-06 12:28

Stor(hedsvanvittig)muftien har igen misbrugt sin ytringsfrihed til at at
skænde fædrelandet:

"Danmark snorksovet, når det kommer til globalisering og er i stedet
blevet ramt af selvtilstrækkelighed og selvovervurdering"

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2006/06/10/225540.htm

Hvis el-imamen flyttede til Saudi Arabien ville selvtilstrækkeligheden og
selvovervurderingen falde mærkbart i DK.

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Basil

Dato : 11-06-06 12:58

Martin Larsen har bragt dette til os:
> [...]
>
> Hvis el-imamen flyttede til Saudi Arabien ville selvtilstrækkeligheden og
> selvovervurderingen falde mærkbart i DK.

Det er syndt at klovnen er blevet sådan en latterlig person.
Der var engang hvor jeg nærede stor respekt for ham, næsten bare fordi
han var Uffe, men nu kan jeg kun se på hans udtalelser med afsky.
Han burde virkelig snart fatte at han er forhenværende på alle måder.
Kai

Fra : hanzen

Dato : 11-06-06 13:35

"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse
> [...]
> han var Uffe, men nu kan jeg kun se på hans udtalelser med afsky.
> Han burde virkelig snart fatte at han er forhenværende på alle måder.

Ja, han er et fint eksempel på selvtilstrækkelighed og selvovervurdering
Hvornår lærer de *forhenværende* at holde deres kæft?
Også for deres egen skyld.
--
hilzen
hanzen

Fra : Allan Riise

Dato : 11-06-06 14:20

hanzen wrote:
> [...]
>>

> Ja, han er et fint eksempel på selvtilstrækkelighed og
> selvovervurdering Hvornår lærer de *forhenværende* at holde deres

Ja, ingen ytringsfrihed til forhenværende politikere, de misbruger den jo
bare.

Mest for nogens skyld.

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 11-06-06 17:32

On Sun, 11 Jun 2006 15:19:47 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Ja, ingen ytringsfrihed til forhenværende politikere, de misbruger den jo
>bare.
>
>Mest for nogens skyld.

mest fordi de har en fornemmelse af at vi har glemt dem,

så skal de absolut profilere sig uanset hvordan

jeg får sværere og sværere ved at høre forskel på Uffe E. Jensen og
Marianne Jelved

--
Blasfemilove bør afskaffes. Det ville være en sær gud,
som har behov for at blive beskyttet af loven

Fra : Allan Riise

Dato : 11-06-06 17:38

@ wrote:

> mest fordi de har en fornemmelse af at vi har glemt dem,
>
> så skal de absolut profilere sig uanset hvordan

Kunne det tænkes at U.E.J. mener det han skriver om?
Det tror jeg, og jeg er jo så også en der deler hans synspunkt.
Hvilket jeg da også har gjort gældende på debat siderne i Berlingske og på
DR's hjemmesider.

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 11-06-06 17:56

On Sun, 11 Jun 2006 18:37:49 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Kunne det tænkes at U.E.J. mener det han skriver om?

selvfølgelig mener han da det han siger og skriver -- så længe det
kan få ham på forsiden af avisen eller 15 sekunder i TV

>Det tror jeg, og jeg er jo så også en der deler hans synspunkt.

altså at det på sigt er planen at danskere skal leve som underdanige
dhimmier i det land hvor de og deres forfædre er født

føj for helvede for noget svinsk landsforræderi

Fra : Allan Riise

Dato : 11-06-06 18:01

@ wrote:

> [...]
> dhimmier i det land hvor de og deres forfædre er født
>
> føj for helvede for noget svinsk landsforræderi

Ja, jeg ved godt at jeg skal skydes, halshugges, brændes, parteres,
knivstikkes og garroteres fordi jeg mener at man skal tale ordentligt
sammen.

--
Allan Riise

Fra : @

Dato : 11-06-06 18:40

On Sun, 11 Jun 2006 19:01:05 +0200, "Allan Riise" <ari06@pc.dk> wrote:

>Ja, jeg ved godt at jeg skal skydes, halshugges, brændes, parteres,
>knivstikkes og garroteres fordi jeg mener at man skal tale ordentligt
>sammen.

ikke derfor
og du glemte druknes

men fordi du mener man bare skal lukke religiøse galninge ind i
landet,
galninge som på længere sigt kun er ude på at enten fordrive eller
udrydde alle ikke-muhammedanere

Fra : Allan Riise

Dato : 11-06-06 18:46

@ wrote:

> [...]
> landet,
> galninge som på længere sigt kun er ude på at enten fordrive eller

Yahh Right...

Hvor forsvarer jeg det henne?

Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har skrevet herinde at jeg synes at det er
ok at sende folk ud, som ikke overholder loven ved grov gentagen
kriminalitet, og som *har* et andet statsborgerskab end Dansk.

Du er velkommen til at google.

Men samtidigt så mener jeg at en dialog skal foregå på præmisser der gør at
det *ikke* er måden der debatteres på som gør at budskabet overskygges, men
jeg ved godt, at i dit hovede, der er *alle* Muslimer 5'te kolonne og
religiøse galninge der kun er ude på 1 eneste ting, et verdensomspændende
Khalifat.
Det er bare ikke fakta.

--
Allan Riise

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-06-06 14:24

On Sun, 11 Jun 2006 13:58:09 +0200, Basil skrev:

> [...]
> han var Uffe, men nu kan jeg kun se på hans udtalelser med afsky.
> Han burde virkelig snart fatte at han er forhenværende på alle måder.

Han er ikke i stand til at fatte det længere. I starten var
han klog nok til at holde sig helt væk og hellige sig sit
arbejdende otium; men et eller andet er overgået ham (muligvis
senilitet), så nu har han glemt alt om, sit eget fornuftige
fortsæt med at blande sig udenom.

--
Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende skal overholde
hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 11-06-06 23:21

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> on søndag 11. juni 2006 at 13:27
+0100 wrote:
> [...]
>
>Hvis el-imamen flyttede til Saudi Arabien ville selvtilstrækkeligheden og
>selvovervurderingen falde mærkbart i DK.

Du hjar aldrig overvejelt at finde et argument, fremfor denne evindelige
automatreaktion??

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311