MS Windows
briani 27239
xp genstarter efter sp2 installation
Fra : joke

Dato : 29-08-06 18:47

Hej

Har en PC der genstarter når XP SP2 installeres oven på en ikke SP2, der
kommer en blå skærm hvor jeg ikke kan nå at se fejlen, den kan umiddelbart
godt starte i fejlsikret, så tror det er en driver har prøvet at tage alle
ekstra kort ud af pcen det eneste jeg mangler er at prøve mindre ram, men
hvis der er nogen der har et andet bud høre jeg gerne.

ps. hvis man reparere eller gendanner så sp2 er væk fungere pcen igen.

Hilsen

Johnny

Hilsen

Johnny

Fra : Knud S.

Dato : 29-08-06 21:14

"joke" <jkp6670jeghaderspamsaafjernnubaredette@hotmail.ogdetnormalecom> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> ps. hvis man reparere eller gendanner så sp2 er væk fungere pcen igen.

Prøv at gå i Kontrolpanel > System > Avanceret > Indstillinger
og fjern hak ved "Genstart automatisk" - du vil så nok kunne
se på blå skærm hvilken driver det er der giver problemer.
Det lyder dog mærkeligt hvis det først kommer efter installation
af SP2 og det fungerer fint inden.