newbie, hjælp
Fra : Steen Alexandersen

Dato : 20-06-01 12:45

Er dette nu god skik og kan man bare spørge om sådan noget ?

Jeg sidder og synes at java applets er flotte og vil gerne have dem ind på
min side, men, men men...........
Det er jo ikke bare at "klippe-sæt ind" html koder og classfil, så jeg har
prøvet læse nogle øvelseshæfter, heller ingen succes.

Hvis der er en af jer java-hajer der kunne fortælle mig hvordan jeg skal
gøre ville jeg være meget taknemmelig.
Steen Alexandersen

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 20-06-01 16:59

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "Steen
Alexandersen" <bolignetvaerk@mail1.stofanet.dk> just offered me, he
muttered some weird stuff, and I had to correct this gibberish:

>Er dette nu god skik og kan man bare spørge om sådan noget ?

Yeah, det er da okay. :)

> [...]
>prøvet læse nogle øvelseshæfter, heller ingen succes.
>Hvis der er en af jer java-hajer der kunne fortælle mig hvordan jeg skal

Er det applets du selv har lavet?

Ellers, skal du bare ligge appletten i det bibliotek hvor HTML'en
ligger og skrive

<APPLET CODE="filnavn.class" WIDTH="xx" HEIGHT="xx">
<PARAM NAME="navn" VALUE="værdi">
</APPLET>

Hvis der skal nogle PARAM's ind, står de højst sandsynligt i en
readme.txt eller lignende der hvor du har hentet appletten.
--
Martin Mouritzen.
The truth is out there! Does anyone know the URL?

Fra : Steen Alexandersen

Dato : 20-06-01 20:40

Tusind tak Martin :)

Martin Mouritzen skriver: