Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Olympus 300 E
Fra : Arne Holm Jacobsen

Dato : 28-08-06 20:42

Alle informationer i kameraet er på engelsk, har nu hørt at man kan
konverterer det til DANSK, men hvordan??.
Håber nogen kan hjælpe.er der noget om man kun har ET forsøg?. MVH. AHJ

Fra : Henrik Høy

Dato : 28-08-06 21:48

In article <44f34724$0$12622$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
arhoja@privat.dk says...
> Alle informationer i kameraet er på engelsk, har nu hørt at man kan
> konverterer det til DANSK, men hvordan??.
> Håber nogen kan hjælpe.er der noget om man kun har ET forsøg?. MVH. AHJ

Ved hjælp af Olympus Master programmet, som du kan bruge til at opdatere
firmawaren, her kan du vælge hvad sprog du vil have firmwaren på.

Jeg kan ikke huske det i detaljer, da jeg allerede har den nyeste
firmware, og derfor ikke kan prøve det af.

--
-

Henrik Høy

-
Fjern filter hvis du svarer pr mail

Fra : Anders Houmark

Dato : 28-08-06 22:30

Henrik Høy wrote:
> [...]
> firmwaren på.
>
> Jeg kan ikke huske det i detaljer, da jeg allerede har den nyeste
> firmware, og derfor ikke kan prøve det af.

Sæt kameraet i USB kablet, og tænd det, sådan at du kan se det på
computeren.

Åben Olympus Master, vælg "Browse" ikonet i midten. Nu starter et nyt
program op.
Vælg "update" i menulisten og vælg "update camera".

Nu trykker du bare "check updates" og så kigger den lige lidt på nettet
efter nyere ting.. Så kan du egentlig bare kigge i
menu-linje-vælge-boks-dimsen i venstre nederste del af skærmen, og se om der
er dansk sprog..

HUSK AT DIT batteri skal være opladt når du gør dette! Hvis det løber tør
under opdateringen er du på røven.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk