Skærme
Fijala 3554
17" flad med 1280*1024
Fra : Lauridsen

Dato : 28-08-06 13:47

Hej
Jeg er på udkig efter en fladskærm. Den skal bruges til lidt Photoshop og
ellers blot alm. kontorarbejde. Ingen spil.

På edbpriser er der flere hundrede at vælge i mellem. Er der nogen der vil
øse af deres erfaringer?
Kravet er 17", 1280*1024 og helst sort. Sølv/sort er ok.

På forhånd tak!
Lars

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 28-08-06 16:44

"Lauridsen" <larsparly@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> øse af deres erfaringer?
> Kravet er 17", 1280*1024 og helst sort. Sølv/sort er ok.

Jeg vil foreslå dig en skærm med S-ips panel men prøv at se her der er alle
muligheder får at udwsøge din skærm
http://www.prad.de/guide/ausstattung_auswahl.html hvis du mangler lidt
baggrunds viden så se her http://www.flatpanels.dk/
--