Hvordan sletter jeg gamle indlæg i gæstebo~
Fra : Britt Sanne Frederik~

Dato : 28-08-06 12:25

Jeg har lavet hjemmesiden www.bagge-mikk.dk i et CMS - systemet
Dynamic Web og har siden hen flyttet den over i Frontpage. I den
forbindelse har jeg problemer med gæstebogen. Jeg kan ikke finde
ud af at slette de gamle indlæg? Jeg er i det hele taget ikke så
tilfreds med gæstebogen og vil evt. gerne have en ny.
Nogle anbefalinger?

mvh
Britt

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : enkvinde

Dato : 28-08-06 12:59

"Britt Sanne Frederiksen" <brittsanne@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ud af at slette de gamle indlæg? Jeg er i det hele taget ikke så
> tilfreds med gæstebogen og vil evt. gerne have en ny.

For at slette indlæg i gæstebogen skal du op på serveren hvor din side
ligger og gå ind i det html dokument som indlæggene bliver lagt i. Jeg vil
tro at det hedder "guestlog.html.

Du kan også downloade dokumentet og så ændre i det og derefter uploade det
igen, når du har slettet.

Og ellers kan du finde en fin og nem gæstebog her http://www.websup.dk/site/

Hilsen Eva

Ups... glemte lige.... Når du har spørgsmål til Frontpage, så brug Frontpage
gruppen en anden gang

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 28-08-06 18:57

enkvinde wrote:
> Ups... glemte lige.... Når du har spørgsmål til Frontpage, så brug
> Frontpage gruppen en anden gang

Nemlig vi vil ikke have al det FP snask her

Og et tip prøv den nye Expression Webdesigner, den har mange gode takter,
selv om den er lidt buggy endnu, for at sige det pænt

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg

Fra : Britt Sanne Frederik~

Dato : 29-08-06 11:51

Jeg opdagede først Frontpage- gruppen bagefter, men har dog ikke fået nogle
svar derfra...Tak for jeres hjælp. Jeg vil se, om jeg kan få det til at
virke.

Jeg er nu personligt heller ikke særlig begejstret for FP, men det var lige,
hvad jeg havde ved hånden.

Jeg kender ikke Expression Webdesigner, hvor kan jeg få fat i den?

Fra : enkvinde

Dato : 29-08-06 16:50

> [...]
> lige,
> hvad jeg havde ved hånden.
>
> Jeg kender ikke Expression Webdesigner, hvor kan jeg få fat i den?

Den testes i øjeblikket som beta version. Jens Peter Karlsen har haft smidt
et link til hvor man kan hente den i FrontPage gruppen. Her er google nok
din ven.

Hilsen Eva

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 29-08-06 18:24

enkvinde wrote:
> Den testes i øjeblikket som beta version. Jens Peter Karlsen har haft
> smidt et link til hvor man kan hente den i FrontPage gruppen. Her er
> google nok din ven.

Den kan hentes her:

http://www.microsoft.com/products/expression/en/web_designer/default.mspx

Den er tænkt som en afløser for FP og FP udvidelserne vil blive udfaset, den
har en meget kraftfuld editor med syntaks understøttelse / fuldførelse,
fejlvisning af forkert kode manglende tags osv. derudover har den en meget
effektfuld CSS del, der både kan styre kode i HTML og i eksterne
stylesheets. Det er et af de bedste bud på en allround editor jeg har set
indtil nu.

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg