Problemer med mappet netv.drev og Concorde~
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 27-08-06 19:46

Hey...

Jeg har hidtil kørt med simpel fildeling på vores netværk, og Concorde C5
har fungeret fint, ved at have mappet drevet hvor programmet ligger på.

Men efter jeg har leget med advanceret fildeling istedet, så fejlmelder C5
at datafilen ikke fungerer, og et skift tilbage til simpel fildeling får den
tilbage på banen.

Nogle der kender til dette "problem" ?

Mvh

Kim

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 03-09-06 18:14

sikkert fordi du har forkerte rettigheder til enten filer og/eller
brugerene.
Det er dette der er den store forskel på simpel og alm. fildeling.

Fx kan du ikke have brugernavne uden passwords. Typisk er den bruger man
vælger under install af XP en user uden password, hvilket gør at man ikke
taster username password ved opstart/logon.

Ellers er din post i lidt forkert gruppe, og du får nok bedre svar i
dk.edb.system.ms-windows

vh

Martin Bilgrav