Hvor lå legendariske "Hit House"?
Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 27-08-06 17:11

Tja, subject siger vel alt Så vidt jeg husker, lå det i Brøndby? men det
kan også godt være at jeg får blandet det sammen med Brøndby Popklub?

--
Mvh Mads
----

Fra : Max

Dato : 27-08-06 17:18

Hej Mads

> Tja, subject siger vel alt Så vidt jeg husker, lå det i Brøndby?

Det lå på Frederiksberg Allé

http://www.1960erne.dk/mupigtraad.php

Mvh Max

Fra : ___P.Sir

Dato : 27-08-06 21:51

> Det lå på Frederiksberg Allé

Nærmere betegnet der hvor der ligger et teater idag - tror det er Aveny
teatret - lige på Fr.berg runddel.
m.v.h.... en gammel "pigtrådsmusiker", som har spillet dér utallige søndag
eftermiddage midt og sidst i 60èrne
preben

Fra : Michael Lund

Dato : 27-08-06 17:16

Hej Mads

og dav igen

Hit House lå på Frederiksberg Allé 102.

http://www.haslevhalfest.dk/grafik/pdf/hithouse.pdf#search=%22%22hit%20house%22%22

Mvh.
Michael

"Mads Thorning Pedersen" <cyklopaten@sletdette.mailme.dk> skrev i en
meddelelse news:44f1c41c$0$180$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 27-08-06 18:20

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Mads
>
> og dav igen

Hej Michael - og selv dav igen

Takker mange gange for hjælpen med såvel Gæstearbejderens... som Hit House.
Altid rart at vide hvor man kan finde et orakel

--
Mvh Mads
----