Søger alternativ firmware til Zyxel P334WT~
Fra : Peter D.

Dato : 27-08-06 11:48

Hej.

Jeg har indkøbt en Zyxel P334WT, udelukkende af den grund at den skulle have
noget QoS lign. indbygget.....
Jeg kan bare ikke få det til at fungere. (desværre som så mange andre heller
ikke kan ser jeg nu....)

Findes der mon noget "alternativ" software el.lign. som kan få QoS´en til at
fungere på min router ??

Mvh.
Peter

Fra : NoOne

Dato : 28-08-06 12:20

On Sun, 27 Aug 2006 12:47:51 +0200, "Peter D."
<pshdo@tele.two.adsl.dk> wrote:

http://zyxel.dk/web/product_family_detail.php?PC1indexflag=20050124175055&CategoryGroupNo=PDCA2006056

hvis det er denne her ... så er der ikke meget QoS i den ...

den har beskyttelse dos DoS angreb .... som er noget helt andet ....

RaZoR :)

Fra : Søren Blom

Dato : 28-08-06 21:09

"NoOne" <mail.test.dk@> skrev

> http://zyxel.dk/web/product_family_detail.php?PC1indexflag=20050124175055&CategoryGroupNo=PDCA2006056
>

> hvis det er denne her ... så er der ikke meget QoS i den ...

Og det er det så ikke, læg mærke til produktnavnet på den du har fundet, den
hedder Prestige 334W og det produkt der spørges til, hedder Prestige 334WT
to meget forskellige produkter.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Peter D.

Dato : 29-08-06 15:45

Hej.

Ja, det er rigtigt at det ikke var den, det er til gengæld denne:
http://zyxel.dk/web/product_family_detail.php?PC1indexflag=20040520161313&CategoryGroupNo=361736C0-7B29-41A7-B083-84DD37964908

Men jeg skal desværre nok kikke langt efter noget firmware der kan klare de
problemer jeg har.....
- og nogle af problemerne var at jeg ikke helt havde forstået hvad QoS gik
ud på....

--
Peter