Captain Beyond - torrents
Fra : Kert Rats

Dato : 26-08-06 23:51

Jeg har fundet flere torrents om Captain Beyond, men de er ret modvillige
til at lade sig downloade.

Kan nogen her i vores gode gruppe vise mig, hvorfra jeg kan downloade
Captain Beyond's produktioner, og hvorfra der er reelle download-muligheder?

Venligst

Kert Rats

Fra : Max

Dato : 27-08-06 00:05

Hej Kert

> Kan nogen her i vores gode gruppe vise mig, hvorfra jeg kan downloade
> Captain Beyond's produktioner, og hvorfra der er reelle

Hvorfor køber du ikke nogle CD'er istedet ?

Mvh Max

Fra : JB

Dato : 27-08-06 09:06

> Hej Kert

> Hvorfor køber du ikke nogle CD'er istedet ?
>
> Mvh Max

god svaret, det lige det han havde brug for

Fra : Kert Rats

Dato : 28-08-06 02:23

"JB" <xxxxxx@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> god svaret, det lige det han havde brug for

Fint nok, men hvor kan man købe cd'er med Captain Beyond? Jeg har prøvet
flere af de gængse forretninger, men de aner intet om Captain Beyond,
desværre.

Antikvariatet Accord har en Captain Beyond - "Original US print with 3-D
cover" til 375 kroner på vinyl, men ikke på cd. Og sikke da en pris, ikke
sandt!?

Giv endelig lyd, hvis I har kendskab til, hvor man kan købe Captain Beyonds
cd'er - til normal pris.

Venligst

Kert Rats

Fra : Max

Dato : 28-08-06 07:42

Hej Kert

> Giv endelig lyd, hvis I har kendskab til, hvor man kan købe Captain
> Beyonds cd'er - til normal pris.

Prøv http://www.imusic.dk/

søg på Captain Beyond

Mvh Max

Fra : Kert Rats

Dato : 28-08-06 15:03

> Hej Kert

> Prøv http://www.imusic.dk/
>
> søg på Captain Beyond

Bingo! Tak for din gode hjælp.

Venligst

Stefan

Fra : Max

Dato : 28-08-06 15:46

Hej JB

> god svaret, det lige det han havde brug for

Præcis hvad jeg også tænkte :)

Mvh Max