MS Windows
briani 27239
Sprog problemer.
Fra : [2100] Kenneth

Dato : 26-08-06 20:07

Hej Alle.

Er stødt ind i et lille problem jeg håber nogen kan hjælpe med.

Jeg har reinstalleret Windows Xp Media Center Edition på en Dell pc.
Selve installationen af XP MCE var på engelsk, og under sprog/tastatur
layout valgte jeg dansk.
Nu begynder det sjove
Efter endt installation startede windows også fint op med dansk menu og
sprog, selv en dansk velkomst skærm.
Desværre gik der lidt ged med netværks driveren og jeg måtte starte op i
safemode for at fjerne netværket.
Efter det startede vi win. op igen og nu havde den skiftet sprog til
engelsk.
Menuer, CP alt havde skiftet til engelsk sprog.
Under CP --> Internationale og sproglige indstillinger står alt til dansk.

Nogen der har nogen idé om hvordan vi kan få den til at skifte tilbage til
dansk igen?
Uden at skulle geninstallere alt.

Venlig hilsen
/Kenneth

Fra : Henning

Dato : 26-08-06 20:23

On Sat, 26 Aug 2006 21:06:37 +0200, "[2100] Kenneth"
<Nospam.@Mail.com> wrote:

>Hej Alle.
>
>Er stødt ind i et lille problem jeg håber nogen kan hjælpe med.
>
>Jeg har reinstalleret Windows Xp Media Center Edition på en Dell pc.

Hvilken maskine? Brugte du restorepartitionen? Hvis du gjorde, havde
du været i luften på mindre end 10 minutter

Fra : [2100] Kenneth

Dato : 26-08-06 22:41

Hej.
Nope brugte ikke restorepartition.