Pc Huset er useriøst
Fra : jetteh2@yahoo.dk

Dato : 24-08-06 14:01

Er det mig der er mega uheldig eller er PC Huset useriøst.
Jeg bestilte et bundkort Asrock micro atx, og fik et brugt Asrock atx
uden manual og driver og kabler, kun pakket i anti-staticpose og en
slidt papkasse.
Bestilte også Elexir 512mb ram og fik de billigere V-data ram, men
skulle betale for Elexir. Det er sku dybt useriøst.

Jeg har sendt mange Emails til ham uden svar, og ringet til ham mange
gange, men telefonen er enten optaget eller slukket. Der er nu gået
over en måned og jeg har intet hørt fra ham.
Han er sku en nar. Men en ting er sikkert, når jeg kommer op omkring
Løgstør hvor han har sin forretning, så må jeg besøge den lille
L... For det er sku ren svindel det han har gang i.

Det eneste jeg ærgre mig over er at jeg ikke lige lavede en google
søgning på ham inden jeg købte hos ham.
Er der andre der har haft ligende oplevelser med det firma?

Fra : skibber

Dato : 24-08-06 14:45

On 24-08-2006 15:00:34, wrote:
> [...]
>
>Jeg har sendt mange Emails til ham uden svar, og ringet til ham mange
>gange, men telefonen er enten optaget eller slukket. Der er nu g=E5et
>over en m=E5ned og jeg har intet h=F8rt fra ham.
>Han er sku en nar. Men en ting er sikkert, n=E5r jeg kommer op omkring
>L=F8gst=F8r hvor han har sin forretning, s=E5 m=E5 jeg bes=F8ge den lille
>L=2E.. For det er sku ren svindel det han har gang i.
>
>Det eneste jeg =E6rgre mig over er at jeg ikke lige lavede en google
>s=F8gning p=E5 ham inden jeg k=F8bte hos ham.
>Er der andre der har haft ligende oplevelser med det firma?

Dem har jeg også prøvet at sende flere mails til angående bundkort
men de svarer ikke.

Så dem kan jeg ikke anbefale.

/skibber

Fra : Lars Rasmussen

Dato : 24-08-06 16:42

Hvad ???

Købte ligeledes et ASRock K7 Upgrade 880 ATX bundkort, hos PC Huset.
Efter et par dage kom en mail med info om at kortet var afsendt. Med mailen
var et T&T til PostDanmark.
Da pakken ikke dukkede op, tjekkede jeg dagen efter T&T på PostDanmarks
hjemmeside ... intet resultat .. pakken eksisterede ikke.

Efter nogle dage, uden held ved PostDanmark, sendte jeg en mail til PC
Huset,
og spurgte hvad status var på ordren.

Jeg fik aldrig noget svar, men sjovt nok dukkede pakken dagen efter op i
PostDanmarks T&T system !?

Har nu modtaget kortet. Det lå i en antistatisk pose, uden kabler driver el.
lign.
Hele skidtet var sendt i en temmelig ramponeret papkasse .... ??

Jeg orker ikke at brokke mig til PC Huset, men de får 03 herfra. USERIØSE.

Med venlig hilsen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 24-08-06 17:06

jetteh2@yahoo.dk crashed Echelon writing

> Er det mig der er mega uheldig eller er PC Huset useriøst.

Prøv at lave en søgning på PC Huset med google groups

--
Bjarke Andersen

Fra : Peter Aba/Aba data

Dato : 24-08-06 19:36

Hej Jette og alle jer andre som uforvarent har handlet med PC-Huset. Det er
ikke kun et useriøst firma, men også krimminelt. De stjæler folks penge og
bedrager ved betaling. Jeg bestilte som du et Asrock micro atx p4. men fik
tilsendt et brugt bundkort, smidt i bunden af en kasse i en antistatpose,
uden kabler, manualer og lign. Jeg gennemførte handlen med dankort, men
PC-huset sendte pakken med efterkrav, så de tog sig dobbelt betalt for et
brugt, sikkert deffekt bundkort som ikke svarede til det på fakturaen. De
har ikke svaret på mails eller telefon, så jeg kan ikke få nogen
forklaring/refundering. Jeg er hamrende gal!!!. Det er rent tyveri. Jeg har
ondt af dig at du også er havnet i den situation.

Det være hermed en opfordring !!

Brug ALDRIG PC-Huset!!!!!!

Fra : GK

Dato : 24-08-06 21:59

hej jeg kommer tit den vej forbi ,,,skal jeg gå ind og give ham en
røvfuld .. ved hvem det er .. gud fader i skuret en klovn han er .. hold
jer laaannggt væk

Fra : Knud S.

Dato : 25-08-06 00:31

<jetteh2@yahoo.dk> skrev i en meddelelse news:1156424434.575096.318900@m73g2000cwd.googlegroups.com...
[...]

Du skal bruge en forbruger/juragruppe, da dit problem ikke vedrører
et bundkort, men en forhandler. At det så er et bundkort du har
købt er sagen helt underordnet.

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 25-08-06 09:26

http://www.hardwareonline.dk/traad.asp?tid=333096&fid=10

Fra : Lars Rasmussen

Dato : 31-08-06 14:04

Hejsa -

jetteh2
Må jeg spørge; Hvilket MicroATX bundkort bestilte du ?

Grin bare af mig, men det jeg troede var et VIA KT880 bundkort
og som har været installeret i PC i en uge nu er et K7S41 Micro ATX bundkort
!!!

PC-Huset ... grrrrhhh !

Fra : GK

Dato : 30-08-06 20:46

hvis man googler lidt kommer der 1000 hits og alle er nogle der bliver
bonde fanget ,, når man bestiller så trækker han penge med det samme(og det
er han fanme hurtig til at gøre ..også til at sende en mail med at varen er
afsendt .. men så indtræder fenomenet ) sender forkerte vare og svare
ikke på hverken tlf eller mail før efter laaaaaaaannngg tid... mindst 1
måned så de penge kan trække renter på hans konto før han svare .. det er da
helt tydelig .. og de vare han har bliver jo så sendt tilbage i de fleste
tilfælde . hans vare lager kører jo bare i ring .. hvorfor kommer alting i
bobbel plast .
og i en gammel pap kasse der har været sendt 100 gange frem og tilbage og
uden driver stik kabler o.s.v .. det er den måde han snyder folk på så
vandet driver ...det er da mærkeligt at han er så lynende hurtig til at
trække penge på folks konti .. og når det så er sket .. så er han lige
pludselig ikke hurtig mere ,, hvordan går det dog til .... meld ham til
Politiet for tyveri og bedrageri ..det er jo det der sker
mvh gk