MS Windows
briani 27239
Installation af Navision: Fejl 1607
Fra : Jacob Jørgensen

Dato : 26-08-06 14:57

Hej

Jeg skal installere vores Navision klient på en ny computer. Ligemeget hvad
jeg gør, synes jeg det giver samme fejl:

1607: Kan ikke installere InstallShield Scripting Runtime

Jeg har gjort alt beskrevet i denne KB (dog ikke "Reinstall Windows XP")
http://support.microsoft.com/kb/888019/

Derudover har jeg set i disse KB's på installshields hjemmeside og gjort det
de foreskriver:
http://consumer.installshield.com/kb.asp?id=q108340
http://consumer.installshield.com/kb.asp?id=Q111114

Jeg får dog stadig fejlen når jeg kører setup.exe eller Microsoft Business
Solutions-Navision 3.70.A.msi

Jeg har prøvet på den computer på arbejdet samt på et par computere
herhjemme. Giver alle samme fejl.

Nogen der har oplevet noget lignende?

Mvh Jacob Jørgensen

Fra : -=JF=- arb

Dato : 29-08-06 13:50

"Jacob Jørgensen" <post@REMOVEjacobjorgensen.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har prøvet på den computer på arbejdet samt på et par computere
> herhjemme. Giver alle samme fejl.

Mener at huske noget med at ver. 3.xx ikke er så glad for XP??

Har I ikke en konsulent tilknyttet som kan give lidt info??