Dylan
Fra : Solkurven

Dato : 26-08-06 07:17

Det er vel kun i de Politiken´ske kredse, man kan skrive
så meget og komplekst om en banal plade, der musikalsk
vel burde medføre, at den snarere skulle udgives som digtsamling.

http://ibyen.dk/musik/cd-beat/article165468.ece

Per

Fra : Voluntary Victim of ~

Dato : 26-08-06 08:43

"Solkurven" <pehje@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så meget og komplekst om en banal plade, der musikalsk
> vel burde medføre, at den snarere skulle udgives som digtsamling.

Jeg synes, det var en udmærket anmeldelse, men hvis man vil indskrænke sit
syn på, hvad musik er, så "more power to ya".

Fra : Jørgen

Dato : 26-08-06 22:20

Har du hørt den? Så vidt jeg ved udkommer den først mandag, så spar
din galde til du har hørt den!

Mvh

Jørgen

Fra : Max

Dato : 27-08-06 17:20

Hej Per

> Det er vel kun i de Politiken´ske kredse, man kan skrive
> så meget og komplekst om en banal plade, der musikalsk
> vel burde medføre, at den snarere skulle udgives som digtsamling.

Det skyldes nok at engang når verdenen har glemt at Madonna
og Rolling Stones har spillet i Horsens, ja så husker den
stadigvæk at Bob Dyland har været der engang.

Mvh Max

Fra : Solkurven

Dato : 31-08-06 20:03

[...]

Dylan taler stadig til intellektet hos visse, og nostalgien hos andre,

men næppe mange husker hans musik fra de seneste 20-30 års produktioner,

hvilket præstationen på Roskilde da også bar præg af.

Musikalsk tomgang bliver ikke anderledes af dybsindig verbal indpakning.

.........men enig i, at R.S. vel også skulle være holdt op mens legen var
god..

mvh.

Per

Fra : Peter Jensen