Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Software.
Fra : Jesper

Dato : 23-08-06 21:43

Links til software hvor man kan sætte et billede op på f.eks en A4
side og derpå have billedet i forskellige formater.

Jesper.

Fra : jakobdam

Dato : 23-08-06 22:46

Jesper wrote:
> Links til software hvor man kan sætte et billede op på f.eks en A4
> side og derpå have billedet i forskellige formater.
>
> Jesper.

Jeg er ikke lige helt sikker på hvad du mener, men det lyder til at
være en slags kollage?

Jeg vil anbefale det gratis GIMP, hvis ikke du har adgang til Photoshop
eller Paint Shop PRO.

Alle nævnte programmer kan arbejde i lag.

Fra : Jesper

Dato : 24-08-06 02:03

"jakobdam" <jakobdam@gmail.com> skrev i en meddelelse
Jesper wrote:
> [...]

>eller Paint Shop PRO.

>Alle nævnte programmer kan arbejde i lag.

Udtrykte det måske ikke så godt.
Det jeg mente var at ligesom man får "skole" billeder, et ark med
forskellige størrelser af det samme billede....

Jesper.

Fra : Max

Dato : 24-08-06 07:15

Hej Jesper

> Det jeg mente var at ligesom man får "skole" billeder, et ark med
> forskellige størrelser af det samme billede....

http://www.ees1.lanl.gov/Wohletz/PhotoPrint.htm

Mvh Max

Fra :    ab©

Dato : 24-08-06 10:58

"Jesper" <oz5@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Udtrykte det måske ikke så godt.
> Det jeg mente var at ligesom man får "skole" billeder, et ark med
> forskellige størrelser af det samme billede....

I software-pakken til en HP-Scanjet 2400 scanner - der frit kan downloades
fra HP - er et program, der kan sætte sider op til f.eks. pasbilleder /
10x15 cm o.s.v. også i kombination / egne opsætninger kan defineres. Det er
også muligt at fylde det samme billede ind i alle størrelser (med et enkelt
klik).

ab©

Fra : Kjeld

Dato : 24-08-06 01:23

Ja, og slå sig i hovedet med et brædt, fordi det gør så godt når man holder
op.
/Kjeld

Fra : Jesper

Dato : 24-08-06 22:13

"Jesper" <oz5@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Links til software hvor man kan sætte et billede op på f.eks en A4
> side og derpå have billedet i forskellige formater.
>
> Jesper.

Tak for hjælpen.

Havde Adobe Photoshop Elements 4 og den kan det jo også. hehe

Jesper-...