Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fremkaldning
Fra : kaffebord@hotmail.co~

Dato : 23-08-06 09:07

hej

er der nogen som kan anbefale et godt sted, på nettet, at få
fremkaldt digitale billeder!
samt evt give råd om format.

dan

Fra : Ole Larsen

Dato : 23-08-06 09:43

kaffebord@hotmail.com skrev:
> hej
>
> er der nogen som kan anbefale et godt sted, på nettet, at få
> fremkaldt digitale billeder!
> samt evt give råd om format.
>
> dan

Indkøbsspørgsmål får du bedst svar på her:

dk.fritid.foto.indkoeb

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design, aug. 2006

Fra : Dennis

Dato : 23-08-06 11:13

Jeg har gode erfarringer med

www.billedbutikken.dk

MVH
Dennis

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 23-08-06 11:39

Dennis wrote:

> Jeg har gode erfarringer med
>
> www.billedbutikken.xxx

Og du skulle lige spame denne gruppe med en reklame, og det til trods
for, at Ole Larsen allerede har postet et Re, hvor han oplyser at
indkøbssnak er off-topic i denne gruppe...

XFUT

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jakob

Dato : 23-08-06 12:14

In article <1156320444.546311.313350@i42g2000cwa.googlegroups.com>,
kaffebord@hotmail.com says...
> hej
>
> er der nogen som kan anbefale et godt sted, på nettet, at få
> fremkaldt digitale billeder!
> samt evt give råd om format.

Prøv lige at lede lidt tilbage i svarene det har lige været oppe i denne
uge mener jeg. Nogen anbefalte GABS og de kan vist levere til kiosker
mange steder.

Men kig tilbage i gruppen, enten var det her eller i indkoebsgruppen.

--
Venlig hilsen

Jakob