Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon 400d? :)
Fra : Nicolai

Dato : 23-08-06 08:53

http://www.engadget.com/2006/08/23/canons-400d-10-1-megapixel-dslr/

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 23-08-06 10:27

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> wrote in message
news:44ec093e$0$2098$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> http://www.engadget.com/2006/08/23/canons-400d-10-1-megapixel-dslr/

Ja, det er et ganske naturligt skridt at efterfølgeren til Canons lowend
consumer DSLR bliver fornyet med en FF CMOS, EF fatning og så kommer den nok
til koste 5000kr i vejl udsaglspris. Det må være en værdig konkurrent til 5D
og 1Ds/mrkII :oÞ

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 23-08-06 10:50

Thomas Schreiber wrote:

> så kommer den nok til koste 5000kr i vejl udsaglspris.

Dit indlæg er off-topic, indkøbssnak hører kun hjemme i

XFUT

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Morten Wartou

Dato : 23-08-06 11:24

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Dit indlæg er off-topic, indkøbssnak hører kun hjemme i

Der er jo slet ikke behov for at latterliggøre dig - du klarer det absolut
fremragende selv!

> XFUT

Xignoreret.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Jesper HVL

Dato : 23-08-06 12:01

Morten Wartou wrote:

> Der er jo slet ikke behov for at latterliggøre dig - du klarer det absolut
> fremragende selv!

*LOL*

/j.

Fra : .J.S...

Dato : 23-08-06 17:25

"Morten Wartou" <morten_removethistoavoidgettingtrashed@wartou.dk> wrote in
message news:44ec2ca4$0$20306$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Der er jo slet ikke behov for at latterliggøre dig - du klarer det absolut
> fremragende selv!

He he, ja manden er så ond i sulet over at han ikke fik ændret
gruppehierakiet, at han koste hvad det vil skal bevise at der postes
offtopic her i gruppen..

Fra : P. Rongsted

Dato : 23-08-06 12:50

On Wed, 23 Aug 2006 11:50:23 +0200, Niels Riis Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

>Dit indlæg er off-topic, indkøbssnak hører kun hjemme i

Man kan da ikke købe er kamera, der ikke er annonceret endnu. Så det
vil da være helt off-topic i dk.fritid.foto.indkoeb!

Peter

Fra : JHB

Dato : 23-08-06 12:56

Ignorer ham....

Hvis folk undlade at besvarre hans indlæg, så ser man ham ikke hvis
han samtidig er i killfilteret... :)

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 23-08-06 13:07

P. Rongsted wrote:

> Man kan da ikke købe er kamera, der ikke er annonceret endnu. Så det
> vil da være helt off-topic i dk.fritid.foto.indkoeb!

Hvis man ikke ser på produktet som en vare, så er der jo ikke grund til
at snakke om prisen...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ole Geisler

Dato : 23-08-06 20:35

On Wed, 23 Aug 2006 14:06:50 +0200, Niels Riis Ebbesen

Du er off-topic.

Fra : P. Rongsted

Dato : 23-08-06 11:40

On Wed, 23 Aug 2006 11:27:08 +0200, "Thomas Schreiber"
<fornavn-efternavn@hotmail.com> wrote:

> [...]
>til koste 5000kr i vejl udsaglspris. Det må være en værdig konkurrent til 5D

Det er ønsketænkning at det er full frame. Det er med en 1,6 crop
sensor.

Peter

Fra : Mark Holm

Dato : 23-08-06 11:45

> Det er ønsketænkning at det er full frame. Det er med en 1,6 crop
> sensor.

Uden tvivl - specielt når man kigger på påsatte objektiv på det øverste
billede her:

http://hem.bredband.net/content/canon/400d/

EF-S på et FF kamera? Jeg tillader mig at tvivle. ;)

/Mark

--
Fjern en velkendt Disney-figur fra min mailadresse.

Fra : aon

Dato : 23-08-06 21:47

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.engadget.com/2006/08/23/canons-400d-10-1-megapixel-dslr/