Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fremvisning af store print
Fra : David List

Dato : 21-08-06 18:28

Jeg skal ved en lejlighed fremvise nogle store print (16x24 og 20x30
tommer). Jeg søger erfaring fra andre, der har prøvet dette før. Hvad
kan man bruge til at fremvise printene?

Jeg har nogle ønsker til det udstyr jeg skal bruge til fremvisningen:
1) Udstyret til fremvisning skal være let og fylde lidt.
2) Det skal være nemt og hurtigt at montere og afmontere printene igen,
da de skal transporteres i rør (p.g.a. pladsmangel i bilen).

Jeg er klar over at jeg er lettere off-topic her, men dette må være den
bedste danske gruppe at få svar i, da folk der ellers kan tænkes at have
denne problematik færdes her. Desuden har jeg stillet spørgsmål
tidligere i indkøbsgruppen uden at få et eneste svar.

Med venlig hilsen
David List