Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
ændre EXIF
Fra : Michael Frandsen

Dato : 19-08-06 22:21

jeg sidder og er ved at ordne mine sommerferie billeder og opdager til min
rædsel at uret har gået 4 timer forkert efter en tidligere rejse. er der
nogen mulig måde at ændre dette på. da det jo ser dumt ud med en solnedgang
kl 1658
jeg sidder med flere hundrede billeder, så hvis der er noget nemt ville det
være det bedste

mvh
MIchael
--
Denne mail er sendt af:
Michael Frandsen

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 19-08-06 23:07

Michael Frandsen wrote:

> jeg sidder med flere hundrede billeder, så hvis der er noget nemt
> ville det være det bedste

JHead kan ændre EXIF datoen relativt og er freeware. Så det er samme
arbejde om du har et eller tusind billeder.

Fra : Michael Frandsen

Dato : 19-08-06 23:36

ja det havde jeg godt nok hørt om/forsøgt at bruge. men jeg forstår ikke at
bruge det. er der mon en som har en vejledning på dansk. da den engelske er
sort snak for mig

mvh
Michael

Fra : Michael Frandsen

Dato : 19-08-06 23:51

Idiot, som jeg nok er!
Jeg har fundet ud af det og det virker. Tak for hjælpen

"Michael Frandsen" <m.frandsen@FJERNDETTE.OGDETTEstofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:44e79254$0$4157$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...