Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Zoomlinse til 350D
Fra : MuLLe

Dato : 18-08-06 15:50

Hej NG.

Kan i ikke hjælpe mig med hvilken linse jeg skal vælge.
Det er sku' en jungel af objektiver, det gør det lidt svært.
Jeg har 3000,- og ikke mere, og objektivet skal self. være så godt så
muligt.

Her kigget på denne: Canon (USM) - Telefoto-zoomlinse / 3X / F/4.5-5.6 / 100
mm - 300 mm
Men jeg aner ikke om den er noget værd.

Kan i guruer vejlede mig, jeg trænger til hjælp.

Mange hilsner MuLLe.

Fra : Jacob

Dato : 18-08-06 15:56

"MuLLe" <mullde_berg.mine.bukser@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 100 mm - 300 mm
> Men jeg aner ikke om den er noget værd.
>
> Kan i guruer vejlede mig, jeg trænger til hjælp.

Den er gammeldags. men den er optisk bedre en de 70-300mm der ellers ligger
i din prisklasse.
husk modlysblænde. Jeg går ud fra at det er den med USM.
dens fokus er hurtig hvis der ellers er lys nok.

Jacob

Fra : JDD

Dato : 18-08-06 17:41

Det er en ganske fint objektiv til prisen. Den bedste af dem i prisklassen
under 3k. Har selv haft den engang, den fungerer godt med USM motor til Af
osv.

Fra : MuLLe

Dato : 18-08-06 18:43

"JDD" skrev
> Det er en ganske fint objektiv til prisen. Den bedste af dem i prisklassen
> under 3k. Har selv haft den engang, den fungerer godt med USM motor til Af
> osv.

Okay jeg siger mange tak for hjælpen.
Hvis der ikke er andre der har noget og sige så vil jeg købe det omtalte.

Endnu engang tak

MvH MuLLe

Fra : michael bs

Dato : 18-08-06 19:03

> [...]
>
> Okay jeg siger mange tak for hjælpen.
> Hvis der ikke er andre der har noget og sige så vil jeg købe det omtalte.

Tjek lige prisen i Tyskland inden du kaster penge afsted:
http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp

mvh Michael

Fra : MuLLe

Dato : 18-08-06 19:35

"michael bs" skrev

> Tjek lige prisen i Tyskland inden du kaster penge afsted:
> http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp

Ja jeg ville meget gerne, men jeg kan desværre ikke et gram tysk
Hvis det bare havde været engelske, så var det en anden snak.

Ved ikke lige hvordan, men ellers 1000 tak for rådet.

MvH MuLLe

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 18-08-06 20:29

> [...]
> Hvis det bare havde været engelske, så var det en anden snak.
>
> Ved ikke lige hvordan, men ellers 1000 tak for rådet.

Det gør jeg heller ikke men det er ikke så svært og du kan altid få hjælp
men dit tyske på babelfish.altavista.com.

mvh
Jonas

Fra : Jacob

Dato : 18-08-06 21:19

"Jonas Lüttichau" <jluttichau@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det gør jeg heller ikke men det er ikke så svært og du kan altid få hjælp
> men dit tyske på babelfish.altavista.com.
>
> mvh
> Jonas

mpixfoto.dk har den til 2590kr men husk en modlysblænde. Det er ufatteligt
så meget bedre et objektiv tegner med modlys blænde.

Fra : MuLLe

Dato : 18-08-06 21:59

"Jonas Lüttichau" skrev
> Det gør jeg heller ikke men det er ikke så svært og du kan altid få hjælp
> men dit tyske på babelfish.altavista.com.

Fedeste den side kendte jeg ikke, mange tak for det link......

"Jacob" skrev
> mpixfoto.dk har den til 2590kr men husk en modlysblænde. Det er ufatteligt
> så meget bedre et objektiv tegner med modlys blænde.

Mange tak, det ser ud til at være en go' side.
Ja jeg skal nok huske en modlysblænde, når du nu siger det på den måde. *SS*

Edbpriser er måske ikke der man skal lede, når det gælder foto ??

Men mange mange tak for hjælpen gutter...
MvH MuLLe

Fra : Brian Lund

Dato : 18-08-06 23:42

> [...]
*SS*

> Edbpriser er måske ikke der man skal lede, når det gælder foto ??
>
> Men mange mange tak for hjælpen gutter...

Nej edbpriser er ikke altid særlig god i foto-sammenhæng...
Hvis du mangler en dansk foto-pris-sammenlignings-side må du vist selv til
at lave en, jeg kender ingen!

AC-foto i Tyskland har 100-300 USM til ca. 2250 kr (299 EUR)!
http://www.ac-foto.com/

Og siden er på engelsk!

Brian

Fra : MuLLe

Dato : 18-08-06 23:47

"Brian Lund" skrev
> Nej edbpriser er ikke altid særlig god i foto-sammenhæng...
> Hvis du mangler en dansk foto-pris-sammenlignings-side må du vist selv til
> at lave en, jeg kender ingen!

Okay så ved jeg det...

> AC-foto i Tyskland har 100-300 USM til ca. 2250 kr (299 EUR)!
> http://www.ac-foto.com/
> Og siden er på engelsk!

Ahhhh 1000 tak...
Har lige læst om andre der har handlet hos dem, de lyder tilfredse.
Det vil jeg se lidt nærmere på, endnu engang tak.

MvH MuLLe

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 18-08-06 21:19

MuLLe wrote:

> [...]
> Det er sku' en jungel af objektiver, det gør det lidt svært.
> Jeg har 3000,- og ikke mere, og objektivet skal self. være så godt så

Dit indlæg er off-tooic, indkøbssnak hører kun hjemme i

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : MuLLe

Dato : 18-08-06 22:01

"Niels Riis Ebbesen" skrev
> Dit indlæg er off-tooic, indkøbssnak hører kun hjemme i

Ahhhhhhh pis det var en af de resterende 29983 grupper som jeg ikke lige
faldt over.

Spøg til side, det skal jeg nok huske.
tak'forrret

MvH MuLLe