Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotograf i Næstved?
Fra : Malene Hald

Dato : 16-08-06 20:39

Det er måske en lidt utraditionel post .. men syntes ikke den hørte hjemme i
markeds-nyhedsgruppen.

Den lokale floorballklub arrangerer et stort stævne d. 3. september i
Næstved - der kommer klubber fra en stor del af Sjælland, og der skal
spilles kampe hele dagen, der er boder og konkurrencer osv. Klubben har ikke
råd til at betale noget - men hvis der er nogen her i gruppen der bor i/i
nærheden af Næstved og alligevel kunne tænke sig at øve sig på at tage
sportsbilleder, ja så ville vi blive meget taknemmelige hvis I vil øve jer
på os:)

Vi vil gerne efterfølgende have lov at benytte billederne på vores
hjemmeside, selvfølgelig med klar og tydelig kreditering af fotografen. Som
sagt er der ikke nogen betaling - hvis stævnet går i nul, er vi glade...

Kontakt gerne på mail malenehald[a]stofanet.dk

mvh

Malene Hald

Fra : HpeA

Dato : 17-08-06 17:00

"Malene Hald" <malenehaldREMOVE@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

[ Snip ]> En hel masse om et stævne...

> Kontakt gerne på mail malenehald[a]stofanet.dk
>
> mvh
>
> Malene Hald

Hmmmm, skal jeg lige kigge på om kan lade sig gøre...Evt hanker jeg op i en
af mine fotoZ-buddies.

MvH.

Hp < Lokal Smølf >