Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
En aktuel foto-situation.
Fra : K

Dato : 15-08-06 19:18

http://www.mideasttruth.com/mtcartoons/coxandforkum/06.08.06.FirstCasualty-X.gif

PS. Nu får jeg sikkert drøje hug for at poste i den forkerte gruppe...

Fra : Jesper HVL

Dato : 16-08-06 11:33

K wrote:

> http://www.mideasttruth.com/mtcartoons/coxandforkum/06.08.06.FirstCasualty-X.gif
>
> PS. Nu får jeg sikkert drøje hug for at poste i den forkerte gruppe...

*LOL* - det er god mørkekammerhumor

Mvh
/j.

Fra : K

Dato : 16-08-06 12:15

"Jesper HVL" <jhvl@_NOSPAM_mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> *LOL* - det er god mørkekammerhumor

Ja, måske skulle næste initiv til oprettelse af gruppe med foto som emne
hedde dk.fritid.foto.mørkekammerhumor.

;0)

Fra : Max

Dato : 16-08-06 12:22

Hej K

> PS. Nu får jeg sikkert drøje hug for at poste i den forkerte gruppe...

Ikke herfra, men pressefotografer og jounalister har et seriøst
troværdighedsproblem.

Mvh Max

Fra : K

Dato : 16-08-06 13:23

> Hej K

> Ikke herfra, men pressefotografer og jounalister har et seriøst
> troværdighedsproblem.

Ja, efter at have set diverse manupulationer med billeder i medierne, så er
jeg tilbøjlig til at give dig ret. :0)